sauron Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 Witam. Jakiś czas temu pojawił się w moim aucie " dziwny " dźwięk, piszczy jak tarte o siebie balony Dźwięk dochodzi z okolic air bag-u pasażera i nasila się gdy najadę na dziurę lub nierówną nawierzchnię. Byłem na przeglądzie. Układ jezdny jest sprawny w 100%. Mechanicy rozłożyli ręce ( było ich 3 )i nie potrafili mi pomóc. Dźwięk zaczyna doprowadzać mnie do furii BŁAGAM o pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 sprawdź górny wahacz z prawej strony, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sauron Opublikowano 2 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 Wymieniany 3 tygodnie temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mieszko Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 przed wymianą warto jest nasmarować tuleje bo z tego co wiem to już było tak w wielu przypadkach na forum... choć nie musi to być zawieszenie, hałas dochodzi z zewnątrz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sauron Opublikowano 2 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 (edytowane) Tuleje nie były smarowane. Co do hałasu to trudno mi powiedzieć skąd się wydobywa. Słychać w środku i na zewnątrz. P.S. dodam jeszcze, że na krótko przed wymianą wahacza było to samo, po wymianie uspokoiło się a teraz znów Edytowane 2 Października 2010 przez sauron Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 jak był montowany?? skręcane były śruby na podniesionym zawieszeniu?? czy tylko podniesione auto?? w większości przypadków, mechanicy nei wiedzą, że trzeba podeprzeć piastę do poziomu pracy, i skręcają na opuszczonej, czyli tylko na podniesionym aucie do góry, i wtedy po skręceniu śrub i opuszczeniu auta tuleje w wahaczu są już napręzone i po krótkim czasie podczas jazdy zrywają się, i trzeba od nowa wymieniać wahacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sauron Opublikowano 3 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Wymieniał na tylko podniesionym aucie. Szczerze mówią wcale nie pomyślałem o podlewarowaniu piasty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 no to teraz idź do niego z reklamacją, czyli niech kupi nowy wahacz i zrobi zgodnie ze sztuką a nie jak w VW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sauron Opublikowano 3 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 No tak. Uwielbiam taki klimat, kiedy mam jechać do mechanika z reklamacją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 no cóż życie, chyba, że kupisz sobie nowy wahacz i sam wymienisz w końcu wszystko powinno ładnie się rozkręcić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.