Marek Drużyński Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 Witam wszystkich na forum...stałem się szczęśliwym posiadaczem primery WP11.144 SR20DE z 2001 r.Mam problem z wyświetlaczem kilometrów a właściwie z wyświetlaniem cyfr w każdej lini.cyferki są niepełne,np cyfra 8 brakuje 3 pałek i wydaje się że jest cyfra 4,przy godzinie i po przełączaniu na parametry to samo, stało się to po trzech dniach deszczu a samochód mało był używany w te dni .Czy może wilgoć ? bądż jakaś taśma nie kontaktuje z wyświetlaczem ? i jeszcze jedno czy ten wyświetlacz jest podświetlony dwoma żarówkami ,bo po stronie godz (lewej ) ,tak jedna trzecia nie jest podświetlona ...ale to było od początku jak ją kupiłem...? Licze na mądrośc braci forum.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 taka głupia rada bo takiej fury nie mam Jeszcze ,,,, jakby nawiewy na maxa i zostawić na chwilkę niech wsio przesuszy ,,,, ponadto działanie takich wyśiwetlaczy polega na taśmach tak jak w kalkulatorach jedynie podświetlane na inne kolory ,,, wiec zmiana temperatur daje czadu dla przykładu przy temp -15 st jak włączyłem radio Alpinke moja to strasznie sie zacinała tz wolne obroty na wyświetlaczu ,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Drużyński Opublikowano 9 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Wiem jak działaja wyświetlacze ciekłokrystaliczne w obniżonych temperaturach ,trzykrotne zwolnienie wyświetlania ,słabsze odwzorowanie cyfr...ale to nie to , u mnie jak pisałem wyżej(pozostałości) cyfr widac dobrze i zmieniam funkcje normalnie tylko brakuje poszczególnych kresek cyfr...auto grzałem pare razy i nic a jak z tym podświetleniem bo tylko 2/3 jest aktywne ? Dziś ściągnąłem plastiki i okazało śię że do podświetlenia wyświetlacza idą 3 żaróweczki wielkości dwóch główek od zapałki...ledwo dostałem we Wrocławiu ,sprzedają z wąsami długości 3 cm ,trzeba samemu sobie zaprawiac na plastiki chyba w 4 sklepie dopiero do japan..a jeżeli chodzi o te znikające cześci cyferek to ,albo gdzies zimny lut albo walnięta ścieżka ...i to tak że przez dwie godziny naginania płyty zegarów i koło wyświetlacza szczególnie , to z trzy razy zaskoczył ,ale właśnie jak po całości ją odginałem ...ale nie mogłem za diabła utrafić później tej pozy...także nawet orientacyjnie nie można trafić w jakim to rejonie płyty...wyższa elektronika...chyba nikt by sie tym nie zajął ??? jak myślicie czy można od innej primerki wstawić tą płyte drukowaną...? kilometry bedzie pamietał moje czy nowej płyty...? bo jest tam na srodku microprocesor...??? Niestety skończyło się wymianą deski...trafiłem za 150 zł wszystko hula ... nawet NATS nie wariował ,ale mam problem z kilometrami bo niestety on pamięta w czipie na desce właśnie i pojawiło się o 50kkm więcej...gdzie można skorygować stan licznika i ile to mniej więcej kosztuje ...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.