kamil_krasnik_f Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 (edytowane) Witam mam pytanie odnosnie hamulców rano gdy ruszam po pzrejechaniu kilku metrow i hamuje lekko to na pedale hamulca czuje jak mi caly drzy jak by przepusczal (dzialal abees w tym momencie ) w czasie jazdy hamulce rozgrzane jak hamuje gwaltownie to nie ma problemu gorzejw miescie podczas dojezdzania do skrzyzowan wtedy lekkie hamowanie i znowu czuc jak by abs pracowal a nie powinien jeszcze na postoju jak wcisne pedal mocno to powoli wchodzi do konca prosze o pomoc dzikeuje pozdrawiam i kontrolka od abs sie zapali czasem jak zgasze silnik zapale juz jej nie ma Edytowane 3 Października 2010 przez kamil_krasnik_f Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impaller Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Jeśli powoli wchodzi do końca to sprawdź czy gdzieś przecieku nie masz nie ubywa ci czasem płynu? jeśli nie to podejrzewał bym że pompa przepuszcza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_krasnik_f Opublikowano 3 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 plynu nic nie ubywa o to chodzi jeszcze jest taka puszka czarna na samym srodku i jak sie pedal do konca wcisnie i pusci szybko to slychac jak by zasysalo tam os z tej puszki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarcoon Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Mam ten sam problem z ABS-em. U mnie objawy były takie same. Dla bezpieczeństwa wyjąłem bezpiecznik od ABS-u i w tej chwili ABS w ogóle nie działa ale przynajmniej nie załącza się bez potrzeby. Pewnie padł któryś czujnik ale jeszcze tego nie sprawdzałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Sprawdzić oporności na przednich czujnikach ABS ,Kostki są po wewnętrznej części kielichów. Powinno być coś około 1,5 oma. Sprawdzić pierścienie ABS na przegubach czy pierścień nie ma pęknięcia i wyczyścić . System ABS kasuje ABS po każdym wyłączeniu stacyjki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pako Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Ja przerabiałem temat ABSu. Pisałem w jednym z postów. Najczęściej jest to problem utleniających się kabli i braku przewodzenia (przerwa w obwodzie lub zbyt wysoka rezystancja). Najlepiej zrobić diagnostykę ABSu spinaczem (opis w przyklejonych) a następnie odpiąć tą kostkę której dotyczy błąd i pomierzyć rezystancję. Powinna wynosić 1700omów, czyli. 1.7kilooma. Nie wiem, czy przypadkiem przyczyną nie może być ukręcająca się półośka. U mnie były problemy z ABSem przed padnięciem półośki. Slyszalne były stuki przy hamowaniu i skręcie oraz zapalała się kontrolka ABSu. Padła półośka wymienili ją kolesie i od tej pory jest ok. Mam dylemat, czy po prostu poruszali kablami i jest przewodzenie na kablu od ABSu, czy po prostu było jakieś pęknięcie połośki, które trzymane było przez tą nieszczęsną opaskę. Nie wiem czy to możliwe, żeby ta opaska dała rade utrzymać uszkodzoną już półośkę, bo przecież na półośce są niezłe siły. Jeżeli jednak dała by radę i tylko minimalnie się poruszała, to mogła by być odczytywana zmiana prędkości koła i załączany ABS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Napisz jaki silnik i model PRIMERY Jeśli to P11 2.0 TD to pedał hamulca będzie powoli wpadał do podłogi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_krasnik_f Opublikowano 4 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 to jest diesel 2.0 TD P11 2000 rok z półośka raczej napewno nie bo by cos sie dzialo jakies objawy a tu jest z tymi hamulcami cos ale gdzie tego szukacc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Tak jak pisałem powyżej sprawdź czujniki i pierścienie ABS na przegubach . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmx Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Ja tak miałem z prawym czujnikiem. Niby działał ale w pewnych warunkach nie działał. Np rano odpalam skrecam cofam i jest kontrolka. Innym razem hamuje w skrecie na parkingu a ABS sie załącza. wyjąłem bezpiecznik i po 5 miesiącach włożyłem i abs świecił już cały czas. Może być u ciebie to samo izolacja powoduje że kabel sie jeszcze styka ale w pewnych warunkach brak sygnału powodowany brakiem kontaktu odczytywany jest jako poślizg. U mnie po zrobieniu kabla jest spoko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 kamil wyjmij bezpiecznik od ABSu (w komorze silnika) i wtedy zobaczysz czy to ABS głupieje czy może to coś innego. Jeśli po wyjęciu bezpiecznika hamulce zaczną działać normalnie ( zniknie drganie na pedale) to wtedy będziesz szukał problemu przy ABSie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmx Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 jest też bezpiecznik w skrzynce bezpieczników w kabinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.