Gość wrednycham Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Witam Patrzyłem oczywiście na forum ale nie moge znaleźć odpowiedniego dla mnie tematu, interesuje mnie założenie gazu do primerki rocznik 99 jest to P11 jak każdy wie, ciekawi mnie duża różnica cenowa między tradycyjnym gazem asekwencją bo tradycyjny znalazłem gdzie założą za 1500 a sekwencje za 2100, powiedzcie mi czy sekwencja jest o tyle lepsza od tradycyjnego czy po prostu chcą więcej zarobić? jestem z okolic Gniezna czyli mam Gniezno - Września - Poznań, czy włożenie gazu oznacza że zaczną się problemy z samochodem?Jaki gaz najlepiej wsadzić do silnika 1.6?? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajdelek Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Witam ja mam p11 98r. 1.6 w sekwecji brc i jestem zadowolony, wczesniej mialem auta ze zwyklym gazem i czesto byly problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Witam Patrzyłem oczywiście na forum ale nie moge znaleźć odpowiedniego dla mnie tematu, interesuje mnie założenie gazu do primerki rocznik 99 jest to P11 jak każdy wie, ciekawi mnie duża różnica cenowa między tradycyjnym gazem asekwencją bo tradycyjny znalazłem gdzie założą za 1500 a sekwencje za 2100, powiedzcie mi czy sekwencja jest o tyle lepsza od tradycyjnego czy po prostu chcą więcej zarobić? jestem z okolic Gniezna czyli mam Gniezno - Września - Poznań, czy włożenie gazu oznacza że zaczną się problemy z samochodem?Jaki gaz najlepiej wsadzić do silnika 1.6?? Pozdrawiam 2100 za założenie sekwencji??? to chyba żarcik jakiś co Ci zaproponowali za takie pieniądze ?? a różnica jest jak silnik na gaźniku do wtrysku, nie da rady tego porównać, bo to różne generacje instalacji włożenie gazu powoduje tańsze jeżdżenie a nie problemy, no chyba, że jakiś drut team będzie montował to wtedy dochodzą problemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wrednycham Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 2100 i 2300, takie miałem propozycje za sekwencje, co tam w środku było to nie mam pojęcia bo nie wypytywałem, ale oczywiście moge zapytać i napisać bo szczerze to się na tym zbytnio nie znam niestety (no ale dlatego napisałem właśnie na tym forum ) Czyli mianowicie nie polecacie zwykłego gazu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 masz wsymie 5 generacji 1 gen dla silników z gaźnikiem {mixer+parownik} 2 gen dla silników z wtryskiem sondą lmbda ,,mixer + reduktor elektronika krokowiec do gazu 3 gen dodatkowe zabezpieczenia dla plastikowych kolektorów ,,, 4 gen SEKWENCYJNY Wtrysk gazu ,,,zastąpienie wtrysku PB wtryskiem LPG !!!!!! przy źle zestrojonej instalacji ECU dopasowuje się do ilości mieszanki ,,,ponadto nie ograniczamy mocy auta ,,, u mnie różnica wyszla 2 gen właściwie miałem blosa co jest lepszy 15 LPG a na sekwenci mam 12 6 zł oszczędności na 100 km ...RAsumująć sekwencja lepsza ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wrednycham Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 (edytowane) Oryginalna Włoska Sekwencja BRC - 2400 zł Wtryski - Zavoli Reduktor - BRC Sterownik - S... MY010 tylko się dowiedziałem , instalacja polska 2100 zł gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów, co o tym myślicie? Sterownika nie zrozumiałem nazwy Edytowane 4 Października 2010 przez wrednycham Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 STAG ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wrednycham Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 możliwe, ale głowy nie dam, bo gościu nie mógł tego wypowiedzieć, a jest jeszcze inna możliwość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Oryginalna Włoska Sekwencja BRC - 2400 zł Wtryski - Zavoli Reduktor - BRC Sterownik - S... MY010 to jest uboga wersja BRC dla kowalskiego, hcyba się nazywa light Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wrednycham Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Czyli nie warto tej opcji? bo to jest zakład który cieszy się największym zaufaniem w jednym z tych miast Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 osobiście wybrałbym STAG wtryski -hanna reduktor - magik III Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jodelka Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 A ja ci powiem z życia. Bo widzę że każdy Ci doradza ale wszyscy maja ją po lifcie i to co posiadają mają pod maską. Kupiłem P11 z gazem 2 generacji. Sam szukałem kiedyś tematu co może być z samochodzikiem bo mam nierówne obroty na gazie i na benzynie. Sporo czytałem, rozmawiałem z klubowiczami, którzy też przez to się przegryzali. A chodzi o przepustnicę, powstaje od czasu do czasu tzw ciąg wsteczny i przy tym lubi strzelić, najgorzej jest przy wilgotnym powietrzu (deszcz, mgła. Sporo pojeździłem u siebie po warsztatach i chcąc to naprawić to koszt około 1000-1500 zł wiec już się przyzwyczaiłem do tego i jeżdżę dalej. Trzeba by było wymienić całą przepustnicę, krokowca, czujniki itp. Poczytaj jeszcze zalety i wady normalnej instalacji i sekwencyjnej, zasady jej eksploatacji i działania, to już znajdziesz gdzieś na necie, temat szeroko zakrojony. I zanim założysz to zobacz jakie masz ciśnienie na głowicy, czy Ci oleju nie bierze. Byś potem nie był zaskoczony. Jeżeli nie masz na tyle kasy, powkładaj rzeczy markowe tam gdzie potem nie będziesz miał dojścia lub szkoda ci będzie potem to zmienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 osobiście wybrałbym STAG wtryski -hanna reduktor - magik III Bardzo dobry zestaw do którego dołożyłbym tylko dobrego gazownika. Nie masz co szukać dalej i zgłębiać tematu. Dino ci napisał co ma być w zestawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wrednycham Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Ale to co koledzy podajecie to jest instalacja polska prawda? Dzwoniłem dzisiaj znowu i powiedziano mi że mogą taka instalacje założyć ale szkoda bo za te pieniądze mogą założyć włoską a na tą polską to dadzą tylko gwarancje 50 tys km a na włoską 2 lata bez limitów km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Stag jest polski i KME jakoś niby też chyba ,,, wiec polecam Staga jest prosty i dostęp do softu ma każdy wiec i popularny ,,, jako że ja lubię sobie dłubać sam w aucie to też instalacja też nie była problemem choć ogrom kabli przeraził wszystkich do okoła mi sie udało samemu założyć bez problemów i dojechać do domu z pełnym powerem w ciągu jednego dnia UPGRADE z Blosa ,,,, Jako że sie siedzi w temacie powiedzmy sprawdzanych nowości i tego co sie sprawdza też mogę polecić Wtryski Hana reduktor obecnie polecany na forum gazowym Magic 3 tłokowy tani niby do 360 KM elektronika ,,,,, i PODSTAWA jak kolega napisał godny tego instalator ,,,, podstawa to : w skrócie -Reduktor równolegle wpięty do ukl nagrzewnicy niżej od chłodnicy -wtryskiwacze najlepiej osobno i jak najkrótsze węze do kolektora równe -szybkie i dokładne wtryski (średnia połka ,Hana ,Matrix Valtek t34, i minimum to MJ)Valteki różno kolorowe odpada typ 30 wydajny reduktor nie na styk tylko czym wydajniejszy tym lepiej będzie działał zapas 20 czy 30 KM to bzdura bo żaden reduktor nie zbliża się nawet do deklarowanych mocy z ogłodzeń producenta (ostatnio polecane to Magic 3 , Zavoli skorpiony ) moj KME Silver do 240czy 270 KM nie raził sobie z moim 150 KM ,,, a jak to poznać czym sie różni wtrysk PB od Lpg a no i tu i tu mamy wtryskiwacze jedne PB a drugie LPG czas otwarcie wsumie sterowany i dostrajany jest przez ecu za pośrednictwem elektroniki LPG i teraz ważne ile tego wpada do cylindra pompa paliwowa podaje wysokie ciśnienie na wtryski i tak utrzymuje są tam jakieś regulatory ciśnienia i jest stałe cisnienie ,,,w przypadku LPG role pompy pełni powiedzmy reduktor bo to on zapewnia dostarczanie gazu do wtryskiwaczy tylko że on ma taką konstrukcje że na wolnych i stałych obrotach daje rade bul jest przy przyspieszaniu gdzie chwilowe zapotrzebowanie na gaz jest największe i jak miałem ustawione ciśnienie 1,2 Bara to reduktor KME silver spadał do 0,65B czyli prawie 50 % co powodowało że Sterownik STAG zwiekszał czas wtrysku PB do maxa tz do 24 ms a powinno być max 15 ms ,, i naszczęscie przy dobrze dobranych wtryskach ilość gazu zapewniała silnikowi BOGATĄ mieszankę choć zapewnie sterownik odłączał 1,2 wtryski LPg i odpalał PB o czym nikt nie będzie wiedział nawet użytkownik ,,, tak mnie coś naszło na wykład z zielonego wyobrażenia oco chodzi ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Ale to co koledzy podajecie to jest instalacja polska prawda? Dzwoniłem dzisiaj znowu i powiedziano mi że mogą taka instalacje założyć ale szkoda bo za te pieniądze mogą założyć włoską a na tą polską to dadzą tylko gwarancje 50 tys km a na włoską 2 lata bez limitów km Kolego z tego zestawu polski to jest tylko sterownik. Bardzo dobry zresztą, moim zdaniem. Resztę komponentów Dino ci wskazał jakie mają być i nie ma co dyskutować dalej - posłuchaj albo nie. Stag ma tę zaletę, że powszechnie jest dostępny soft i sterownik jest na tyle uniwersalny, że może współpracować z różnymi komponentami. Piszesz, że za te pieniądze włożą instalację Włoską - to uzupełnij jeszcze jaką? Jeśli LandiRenzo Omegas na wtryskiwaczach Med z dwustopniowym reduktorem - to bierz w ciemno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Piszesz, że za te pieniądze włożą instalację Włoską - to uzupełnij jeszcze jaką? Jeśli LandiRenzo Omegas na wtryskiwaczach Med z dwustopniowym reduktorem - to bierz w ciemno. heheh niezłe, niezłe, choć obawiam się, że nie prawdziwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.