Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

LPG do Nissan Almera N16


gaco12

Rekomendowane odpowiedzi

mam w 1.8 114KM instalkę BRC Sequent 24 i od 1500km jest OK.

Tylko że:

1. Jak się coś skopie to tylko serwis BRC

2. Drogie części zamienne i też tylko BRC

Moim skromnym zdaniem przewaga Staga nad BRC jest następująca:

1. Darmowy, przyjazny soft - co za tym idzie możliwość własnej ingerencji.

2. Możliwość konfiguracji z różnymi komponentami instalacji.

3. Bardzo dobry sterownik, w niczym nieustępujący tym okrzykniętym za renomowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że:

1. Jak się coś skopie to tylko serwis BRC

2. Drogie części zamienne i też tylko BRC

Moim skromnym zdaniem przewaga Staga nad BRC jest następująca:

1. Darmowy, przyjazny soft - co za tym idzie możliwość własnej ingerencji.

2. Możliwość konfiguracji z różnymi komponentami instalacji.

3. Bardzo dobry sterownik, w niczym nieustępujący tym okrzykniętym za renomowane.

dobrze wiedzieć że jest ktoś na forum oprócz nas co z sensem pisze i to nie pierwszy zresztą

 

 

lepiej stawiać na Staga bo wszystko dostępne i łątwo sprawdzić i mieszać go z róznymi wtryskiwaczami a te BRc nikt nie testował ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te BRc nikt nie testował ,,,

 

To ja potestuje, przez najbliższe dwa lata obsługa instalacji mnie nie obchodzi więc to nie problem. Jak narazie (opukać) jeździ się bezproblemowo. Spalanie ~11,5l/100km cykl 100% miasto.

 

Nie wychwalam pod niebiosa BRC, zwyczajnie jak narazie działa OK, argument za STAG, że można go samemu ustawiać niezbyt tyczy się ludzi którzy nie chcą, lub nie umieja tego robić. Co do serwisów to dlaczego tylko BRC? :P Przez okres gwarancji owszem, ale później? W mojej okolicy jeszcze się nie spotkałem z gazownią, która nie ogarniała by BRC.

 

Ceny instalacji z dobieranymi osobno komponentami i sterownikiem STAG,a gotowiec od BRC są w zasadzie takie same. Na plus BRC dla szarego Kowalskiego jest to, że dostaje gwarancje od producenta, a nie warsztatu który instalacje składał i montował.

 

Jak zrobię 20x tyle kilometrów na tej instalacji aniżeli zrobiłem teraz (czyli za jakieś 1,5roku) to podzielę się wrażeniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BRC to dobra instalacja, jak zwykle warunkiem koniecznym do tego aby wszystko było OK jest dobry montaż, i to dotyczy wszystkich instalacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodzę się że nie każdy może chcieć i mieć ochotę grzebać sam w instalacji. Stag jednak daje tą przewagę - że taka możliwość istnieje bez łaski "imć panów instalatorów", których dostatek moim zdaniem, posiadających wiedzę jak na lekarstwo. Nie jest również prawdą, że Stag nie jest tańszy niż BRC. Prosty przykład - pojedynczy wtryskiwacz BRC - 200zł, pojedynczy wtryskiwacz Hana - 120zł, reduktor BRC Sequent 24 - ok 400zł, reduktor MagicJet - max 200zł. Może przy pierwszym montażu - nie ma przepaści cenowej, za to przy serwisowaniu - niestety jest. Nie wiem jak ktoś, ale ja nie znoszę jak mi ktoś kity wciska - szczególnie mechanicy, dlatego serwisuję auto w miarę możliwości sam oszczędzając nerwy, samochód i pieniądze.

Oczywiście nie mam nic przeciwko BRC, bo to niezła instalacja pod warunkiem prawidłowego montażu oraz regularnego serwisowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...