Gość gucio15 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 (edytowane) Jak pomyślał, tak zrobił. Po małych testach: przód felgi 19x8,5" ET30, opony 245/40; tył felgi 19x9,5" ET35,opony 275/40. Moim zdaniem samochód idzie dalej jak po szynach, lepiej trzyma na ostrych zakretach i mniej się ślizga przy ruszaniu. Na tył przyszły dystanse 20mm, ale jednak za grube. Opony wystawały poza obrys . Nawet to ciekawie wyglądało. Edytowane 26 Czerwca 2011 przez gucio15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm#21 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Jak pomyślał, tak zrobił. Po małych testach: przód felgi 19x8,5" ET30, opony 245/40; tył felgi 19x9,5" ET35,opony 275/40. Moim zdaniem samochód idzie dalej jak po szynach, lepiej trzyma na ostrych zakretach i mniej się ślizga przy ruszaniu. Na tył przyszły dystanse 20mm, ale jednak za grube. Opony wystawały poza obrys . Nawet to ciekawie wyglądało. wrzuć fotki jak wyszło Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 (edytowane) taki link znalazłem. Może się przyda http://www.racingforum.pl/Racing-Tires-f116.html z dostępnością w tej firmie to chyba nie jest jakoś rewelacja, ale można doczytać zawsze jaka opona do czego ja i tak zawsze kupuję z drugiej ręki. Raz mi się udało kupić prawie nowe dwa Bridgestony Potenza za 200 pln Edytowane 26 Czerwca 2011 przez devi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utaszo Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Bardzo przydatny link. Dzięki Devi! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.