Gość Christian Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Witam szacowne grono. Mam problem związany z wymianą prawego przedniego sworznia wachacza. Otóż po ciężkich bojach razem z kolegą udało nam się wybić stary sworzeń, sprawdziliśmy wymiary z nowym i wszystko dokładnie pasowało. Po założeniu nowego okazało się że ma on luzy podłużne, czyli lata w górę i w dół na ok 2-3 mm. Żeby wybić stary musieliśmy wachacz podgrzać tzw. "lut-lampą", a i tak były duże problemy z wybiciem. Nowy po założeniu trzymał się sam, jak tylko wachacz ostygł. Luzy wykryliśmy dopiero po przejechaniu małego odcinka. Porównując wizualnie prawy i lewy sworzeń, wygląda to tak jakby od dołu między wachaczem a sworzniem powinna być jakaś uszczelka lub podkładka. Poprostu lewy bardziej wystaje w dół. I teraz nie wiem, czy podczas podgrzewania coś wypaliliśmy, czy może coś innego. Jeśli tak to co tam można użyć i gdzie to można kupić. Na stronkach sklepów z częściami nic takiego nie ma. Przy okazji wymieniany był też łącznik stabilizatora i tak jest wszystko ok. Ma ktoś jakąś sprawdzoną metodę jak to naprawić ? Będę wdzięczny za każdą poradę. Pozdrawiam, Christian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość freunds Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Spokojnie, wytopić raczej nic nie mogliście, co najwyżej jeśli założyliście na gorąco sworzeń to magły się gumy w nim powypalać, ale to raczej też niemożliwe, bo przecież trochę czasu minęło od momentu wybicia do montażu. To że wygląda inaczej - norma. Pewnie nie kupiłeś orginała a zamiennik więc różnica w wyglądzie może występować. Podjedź na szarpaki to chłopaki Ci dokladnie powiedzą co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Christian Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 No właśnie ten kupiony był dokładnie sprawdzony co do tego wybitego i są identyczne. Ręce opadają... p.s. w samym sworzniu nic się nie wypaliło, on cały pracuje w górę i w dół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Ile zapłaciłeś za sam sworzeń? Poniżej wrzucam fotki jak to wygląda w nowym wahaczu: Tu masz więcej zdjęć nowego wahacza + dokładniejsze zdjęcia sworznia: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skrzyn1 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Ile zapłaciłeś za sam sworzeń? Poniżej wrzucam fotki jak to wygląda w nowym wahaczu: Tu masz więcej zdjęć nowego wahacza + dokładniejsze zdjęcia sworznia: Witam podłączę się do tematu , wczoraj byłem na stacji diagnostycznej poniewaz coś pukało w zawieszenie jak się okazało sworzeń do wymiany .. koszt samego sworznia to 53 zł w inter carsie a za wymianę zapłaciłem 80 zł . Stuki ustały jestem zadowolony . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.