Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[350Z] Drżenie gałki zmiany biegów na postoju.


andrzej6411
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

podczas redukcji np, nie ma takich problemów, jedynie ciut gorzej z 3-2, reszta wyżej ok.
płynów wszystkich jest stan odpowiedni.

Edytowane przez Sajmon_LP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spróbuj wbic wsteczny , jak wchodzi gładko to oznacza ze wysprzegla bez problemu..

ps. zapytaj o cene synchronizatora w ASO :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsteczny wchodzi, jednak mam wrazenie że tez bez szału :)
Chyba że to moje zboczenie po przesiadce z Hond. jednak z tą 2jką na pewno jest coś nie tak.
Ceny czytalem, komplet 12.000pln na synchra... masakra :)

Jakie oznaczenie skrzyni mamy w zetkach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to może swapuj skrzynie automatyczną  wyelminujesz wszystkie wady  350z  ciężko chodzące sprzegło drzenie drążka  

i wchodzące biegi z oporem który tak naprawde świadczy o dobrych synchronizatorach i zimnym oleju w skrzyni rozgrzej skrzynie i zobaczysz że biegi bedą owiele lepiej wchodzić   chyba że faktycznie już sprzęglo ci ciągnie i niewysprzęgla 

ps  większość skrzyń z hond wytrzymuje bardzo niskie niutony  mają ciękie i lekie wałki i tryba 

 ta skrzynia wstrzyma ponad 600km i 800nm  dlatego chętnie ją sie swapuje do driftowozów 

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mowisz bym wrzucil automat czy podzespoly niektóre? bo szczerze trocvhe nie rozumiem :)
sprzęgło chodzi dobrze, chwyta moze nie na samej górze, troche ponizej środka, czyli tak w polowie srodka a podlogi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

calą skrzynie ecu skrzyni twszystko co związane z automatem , ale z tego co wiem swapuje sie akurat w drugą strone z automatu na manual 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chce automatu !
nie po to mam takie auto by sie bujac automatem, chce jezdzic na manualu i rozwiazac ten problem zaczynajac od sensownej wstepnej diagnozy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mowisz bym wrzucil automat czy podzespoly niektóre? bo szczerze trocvhe nie rozumiem

 

słowo klucz: sarkazm, ironia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mam nadzieję.
W tygodniu jestem ustawiony ze znajomym, sprawdzę jego zetkę oraz to, jak pracują biegi, będe miał porównanie, później będe myślał co dalej. Czy kupować używkę, czy samo sprzęgło. Czy regenracja dwumasa, czy też kupno zwykłego zamachu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem podobne opinie, co w zamian za to ? http://allegro.pl/nissan-350z-infiniti-g35-3-5-v6-kolo-zamachowe-i3290840922.html ?
Czytałem że w 2012 miałes z tym dylemat, jak Tobie chwyta sprzęgło? wyżej, niżej? mi dość nisko, praktycznie jakieś kilka cm nad podłogą ale chwyta wydaje się dobrze podczas zmiany biegow co slychac na filmikach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chwyta mi wyżej sprzęgło tylko jakiś mocny docisk tam jest bo ciężko chodzi.

ja latam na seryjnym dwumasie ale już słychać ze się kończy, planuje na jesień wymienić 1-mas+nowe sprzeglo.

masz 2 wyjścia: kupić zamiennik LUK-a bądź 1 mas, koledze Przemalowi sciagnąłem 1mas f1 +exedy i sobie chwali 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz podesłać jakieś linki ? może być na PW, będe bardzo wdzięczny !



U mnie raczej skrzynia pracuje cicho więc.... nie wiem sam. Niby można myslec o sprzegle bo chwyta nizej, niby nie bo nie slizga sie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednomas w tym zestawie exedy za 1500zł, całkiem spoko opcja, póki co mam nadzieje że to jednak nie to :)



odpowietrzyłęm wysprzęglik dzisiaj, 

wszedlem do kanału, jedna osoba pompowała, docisniete sprzeglo, przy wysprzegliku odkrecone, kilka razy poszedł olej z powietrzem jakby, docisnialem jeszcze tloczek recznie za kazdym razem ,dokrecone i tak ok 6 razu raz dolewałem plyn w zbiorniczku bo zeszło do min ale nadal w sumie to samo sprzeglo na wylaczonym chodzi ladnie, tzn twardo, ale po dopaleniu auta iwbicxiu jedynki puszc zam puszczam, i chwsyta no prawie ze przy podlodze moze bez przesady, ale w hondach chwytalo mi w polowie przynajmniej dzisiaj wieczorkiem widze sioe z ziomkiem i zobacze u niego jak chodzi w 350z,

 choc jak bylem w kanale i sprzeglo bylo wcisniete na maksa to tam w skrzynie wchodzi taka lapka oid wysprzeglika i generalnie ona usadowiona jest w tym prostoklantym otworze, przy puszczeniu na maxa prawie przechodzila do przodu a przy wcisnietym byla tak w 70% drogi, nie wiem czy musi dojsc do konca czyli w kierunku tyłu auta?

aa i wezyk gumowy ten od wysprzeglika jest zaizolowany taka pianka aluminiowana i na 3 opaski zip zaciagniewte

bo myslalem czy moze czasami nie puchnie

i czy pompa nie daje cisnienia i zamaist cxisnienie dac na pwysprzeglik to wężyk puchnie. Jade po kolei by wyeliminować wszystko po drodze :)



jechalem znajomego zetka, sprzelgo chwyta mu wyzej, pracuje jakby ciezej a ma serie i biegi rowniez wchodza ciezej, ale o wiele gladziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może musisz wyregulowac na dzwonie tam jest taki grzybek który trzeba podnieść podkladka ale zeby to zrobic trzeba zrzucic skrzynie Wszystko zależy od tego czy masz duży luz na wysprzegliku powinien oscylowac od 2 do 5 mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i w czym problem, że chwyta nisko ?

takie są oem sprzęgła, w nismo inaczej pracuje sprzęgło i bierze wyżej(są różne 'długości' wciskania sprzęgła)-wniosek? ten typ tak ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem zdjecie z kanały, wykonane podczas WCIŚNIĘTEGO sprzęgła do dechy, jak widac to ramie od wysprzeglika zatrzymuje się na srodku i nie chce przejsc dalej. tak jakby pracowało DO POŁOWY, chyba ze tak mają te modele, nie wiem, zrobilem zdjecie by moze ktos mnie poprawil/zweryfikowal.

 


dsc0968r.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę,że cie auto chyba przerosło skoro jest juz na sprzedaz..tak zobaczylem przebieg   i jezeli tam jest do wymiany sprzeglo/dwumas to przebieg jest malo realny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik, wnetrze, podwozie wyglada jak przebieg. Co tej reakcji drugiego biegu czy wstecznego cięzki mi okreslic co jest przyczyna bo jej szukam, jednak jak juz pisalem wyżej, sprzęgło wiem że jak się konczy to się slizga, pod gorke sie nie ruszy itd, mialem razm w hondzie sprzeghlo na wykonczeniu i wiem co to za mękka, w zetce chwyta ladnie, nie slizga sie, przy odcince ciagnie od razu. z tym że chwyta wg mnie niżej niż powinno (chyba ze sie nie znam) no i ten bieg.
Sprzedaż dotyczy tylko i wylacznie faktu spalania... niestety albo i stety ale raczej planuje powrót do Hondy. Czas pokaże jak to się wszystko ukształtuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi dziś palił 19,1 z klimatyzacja i co mam z tego powodu płakać ? przecież to nie auto z silnikiem elektrycznym wraz dieselem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak narobić zdjęć coś tam podszykować ludzie się naczytają  oh ah! jaki to projekt i do żyda hahhahahah

coś tam zarobię nie no ja jebie śledzę tego nissana od roku i tak zmienia właściciela  hahahahha

:wave::icecream:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...