Gość Tricu Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Witam, moja almera ostatnio muli na małych obrotach na benzynie i chce wyprzedzić zapłon o 3mm jak to się robi? Moj znajomy miał to samo i pomogło. Pomoże kotś?? Proszę o radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 luzujesz śruby na aparacie, zaznaczasz jak było i przesuwasz do przodu o 3mm, dokręcasz śruby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tricu Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Mogl bys pokazać jakis schemat na silniku gdzie to sie znajduje? bo jestem laikiem a nie mechanikiem. Nawet na silniku jakims almery bys zaznaczył gdzie to jest mniej wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 zrób zdjęcie swojego i wstaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tricu Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 http://img04.allegroimg.pl/photos/oryginal/11/50/54/32/1150543220 to jest cos takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 to czarne przykręcone do głowice z czego wychodzą przewody to aparat, jest mocowany do głowicy na 2 śrubach, (zazwyczaj) luzujesz te śruby i przekręcasz aparatem w stronę szyby o 3mm i zakręcasz śruby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...