Gość Tricu Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Witam, moja almera ostatnio muli na małych obrotach na benzynie i chce wyprzedzić zapłon o 3mm jak to się robi? Moj znajomy miał to samo i pomogło. Pomoże kotś?? Proszę o radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 luzujesz śruby na aparacie, zaznaczasz jak było i przesuwasz do przodu o 3mm, dokręcasz śruby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tricu Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Mogl bys pokazać jakis schemat na silniku gdzie to sie znajduje? bo jestem laikiem a nie mechanikiem. Nawet na silniku jakims almery bys zaznaczył gdzie to jest mniej wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 zrób zdjęcie swojego i wstaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tricu Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 http://img04.allegroimg.pl/photos/oryginal/11/50/54/32/1150543220 to jest cos takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 to czarne przykręcone do głowice z czego wychodzą przewody to aparat, jest mocowany do głowicy na 2 śrubach, (zazwyczaj) luzujesz te śruby i przekręcasz aparatem w stronę szyby o 3mm i zakręcasz śruby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tricu Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 to jest to? czy sie myle? http://zapodaj.net/0bc5fb9c78c9.jpg.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rufio Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Ja u siebie przekręciłem na maxa w strone kabiny i potem cofnąłem go o 2mm (przyspieszyłem zapłon) i ciut lepiej sie zbiera. Próbowałem skontrolować lampą stroboskopową ale zapłon wyszedł poza zakres(te sześc kresek na kole pasowym, czwarta kreska od lewej to 10 stopni druga od lewej to punkt GMP ,kreski są co 5 stopni)Przed ustawianiem odłącz czujnik położenia przepustnicy jak ci obroty wzrosną to je od razu przykręć nie zapomnij założyć TPS ba ja zapomniałem i wywaliło błąd na ECU 43 ale został skasowany metodą na zworkę teraz jest 55. Pozrdawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.