Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Tryska olejem


Gość Pinki
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Według mnie to normalne, że tryska olejem. jak wyciągniesz bagnet od oleju to będzie też strzelać :-). Podczas pracy silnika to normalka, no chyba że silnik jest wyłączony, ale to niemożliwe żeby wtedy strzelało...chyba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć mam problem z silnikiem jest to nissan almera n16 2002r 1.8benzyna ,jak odkręciłem korek tryskało olejem tak że zachlapało mi cały silnik,czy może ktoś wie co jest nie tak,dzięki bardzo?

 

 

tak ma być.

jedne auta tryskają bardziej, inne mniej. Almery dośc mocno (i to od nowosci)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale takie coś świadczy czasami że silnik ma lekkie przedmuchy.

Ale wtedy też wylatują spaliny z wlewu oleju.

 

gdyby to leciał dym, to ok- są przedmuchy. Ale silniki benzynowe z almer tak sa skonstruowane, że tam chlapie olej juz od nowości. Zauważ, ze to nie podmuch go wypycha, lecz wirujące elementy silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam podłącze sie pod temat bo chyba najbardzie pasuje do mojego problemu. jestem początkujący więc proszę o wyrozumiałośc.;) mam także problem z silnikiem w mojej N16 silnik 1.5 2000 r. Objawy jak wyzej-plucie olejem, ale skoro to normalne to ok. Tylko ze u mnie dochodzi tu jeszcze duzo głosniejsza praca silnika... Wpada on w jakies dziwne wibracje, słychac jakiś jeszcze jeden dodatkowy ton tak jakby cos w srodku było nie tak. Chodzi głośno, a kiedys praktycznie nie było go słychać. Przy dodaniu gazu na lince jak juz schodzi z obrotów słychac dodatkowo jeszcze jakis dziwny metaliczny odgłos. Stojac przodem do otwartej maski dobiega to z silnika po lewej stronie na dole. To tak jakby jakas taka terkotka przez chwile dosłownie 1-2 sekundy. Do tego moze jeszcze jakieś delikatne zawahanie na 2-ce i 3-ce, ale to może mi sie wydawać.

 

prosiłbym o jakąs pomoc, poradę... jedna osoba mówi mi ze do wymiany sa pierscienia czyli tzw. mały remont silnika(80 000 tys. przebiegu(!));o a drugi mechanik ze wszystko jest ok. A ja jako laik widze tylko ze silnik głosniej pracuje i to delikatne metaliczne terkotanie przy schodzeniu z obrotów...

 

prosze o pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na liczniku czy faktycznie? Masz auto od nowości?

Od nowosci go nie mam, ale 80 000 faktycznie ma. mam ksiązkę, potwierdzone w ASO i przez kilku mechaników. Więc remont silnika, moim zdaniem niemozliwe..? Wymieniałem rozrząd przy 68000. Ale nie byłem jedynym takim przypadkiem. Może to bedzie jakis wątek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu pierwsze z brzegu przykłady, które mogą dać Ci do myślenia: http://allegro.pl/nissan-note-ksiazka-serwisowa-po-40tys-etui-i1255859091.html http://allegro.pl/ksiazka-serwisowa-nissan-oryginal-niemcy-i1264092263.html

Kupując auto z drugiej ręki nigdy nie masz pewności, bo przebicie numerów i dopasowanie do tego książki etc to 20min roboty.

 

 

Mam Almę od nowości, podobno ta awaryjną, 1.8 i od 133tys km nie robię z nią nic (odpukać) ponad eksploatacyjnego jeśli chodzi o silnik, a jak czytam ogłoszenia np. na Allegro gdzie ktoś pisze, że wymieniał już pół auta przy przebiegu połowę mniejszym to troszkę mi się śmiać chce. ;)

 

Wibracje i głośniejsza praca mogły by wskazywać na przestawiony rozrząd, ale raczej poczułbyś spadek mocy. Co do dźwięków to może jakiś napinacz padł, pompa wody? Metaliczny odgłos po przegazowaniu może wydawać też wydech lub jakaś luźna osłona wydechu.

Edytowane przez buladag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu pierwsze z brzegu przykłady, które mogą dać Ci do myślenia: http://allegro.pl/nissan-note-ksiazka-serwisowa-po-40tys-etui-i1255859091.html http://allegro.pl/ksiazka-serwisowa-nissan-oryginal-niemcy-i1264092263.html

Kupując auto z drugiej ręki nigdy nie masz pewności, bo przebicie numerów i dopasowanie do tego książki etc to 20min roboty.

 

 

Mam Almę od nowości, podobno ta awaryjną, 1.8 i od 133tys km nie robię z nią nic (odpukać) ponad eksploatacyjnego jeśli chodzi o silnik, a jak czytam ogłoszenia np. na Allegro gdzie ktoś pisze, że wymieniał już pół auta przy przebiegu połowę mniejszym to troszkę mi się śmiać chce. ;)

 

Wibracje i głośniejsza praca mogły by wskazywać na przestawiony rozrząd, ale raczej poczułbyś spadek mocy. Co do dźwięków to może jakiś napinacz padł, pompa wody? Metaliczny odgłos po przegazowaniu może wydawać też wydech lub jakaś luźna osłona wydechu.

 

Jakie cyrki odchodzą na allegro czy otomoto z tymi "igłami od kobiety" to ja wiem. Tutaj powtórze, mam 100% pewności ze przebieg jest rzeczywisty. To widać po róznych elementach, co do przebiegu nie mam zadnych wątpliwości, potwierdzony przez wiele osób.

 

Po prostu zaniepokoiła mnie głośniejsza praca silnika. Rozrząd wymieniałem, ale przed poprzednią wymiana jak było z nim cos nie tak to samochód szarpał, paliła się kontrolka silnika itp. Teraz nic takiego nie zauważyłem. Zrobiłem na tym łańcuchu 11 tysięcy, więc nie wiem czy to może mieć jakiś wpływ. Żeby sprawdzić ten łańcuch pewnie trzeba silnik znowu rozkręcać? Jestem umówiony na podłączenie do kompa z ASO, jak nie pali się zadna kontrolka to może wykazać czy coś jest nie tak??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech Ci będzie, przyjmijmy, że miałeś szczęście i Twój jest wyjątkowy i nie wymienili połowy wnętrza, żeby ładnie wyglądał. :)

 

Powracając do tematu to 1.5 też jest na łańcuchu? Jeśli tak to po co go wymieniałeś? Były jakieś objawy niepoprawnej pracy przy przebiegu 68tys km?!

Edytowane przez buladag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech Ci będzie, przyjmijmy, że miałeś szczęście i Twój jest wyjątkowy i nie wymienili połowy wnętrza, żeby ładnie wyglądał. :)

 

Powracając do tematu to 1.5 też jest na łańcuchu? Jeśli tak to po co go wymieniałeś? Były jakieś objawy niepoprawnej pracy przy przebiegu 68tys km?!

Tak, tez mam łańcuch. A wymieniałem go dlatego poniewaz sie rozciągnął. Wystarczy pogrzebać na forum, były przypadki wymiany łąńcucha przy 40000 kilometrów(!), zreszta forum pomogło mi tą usterkę zdiagnozować bo nikt nie wiedział o co chodzi;) . Oryginalny miał podobno jakąś wadę fabryczną i sie rozciągał, to b. czeste przypadki. Silnik szarpał, dopiero po 4000 obrotów jechał normalnie, paliła sie kontrolka check engine i na komputerze piojawiał się błąd czujnika położenia wału korbowego(kotoś mi tam tłumaczył ze dól silnika i góra pracowały nie równo przez rozciagniety łańcuch i to dlatego i stąd inny błąd niż powinien-nie znam sie byc może;) ). Po wymianie rozrządu i napinacza wszystko jak nowe! Tylko teraz problem z tym silnikiem, niepokoi mnie jego glosna praca. Nigdy tak nie chodził...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...