marlos90 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 koledzy, w którym miejscu na pompie jest to sitko co wcześniej pisaliście że czyściliście? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 Sitko jest pod zaworem Ja zawsze i tylko daję depresator Xeramixa Nie stosowałem nigdy innych tak że nie mam porównania Litr starcza mi na całą zimę kleenFlo ma 3 rodzaje w zależności od temperatury Dla mnie to bez zensu a w dodatku to ich dawkowanie. Dla mnie to jakaś ściema osobiście. Przypominam tak tylko że Depresator daje się podczas tankowania albo zaraz po nim a nie jak ropa się już zważy Robił ktoś może testy jak się zachowuje ropa po tym Dokładnie chodzi mi o to czy ktoś wstawiał słoik z ropą do zamrażarki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
model Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Dla mnie to czujnik położenia dogorywa. Kolega pisze że po rozgrzaniu jest dobrze a na zimno problemy. Błąd kąta wtrysku może powstawać właśnie w wyniku uszkodzenia czujnika położenia wału. Zacznij od pomiarów rezystancji. Pamiętaj że wartości w manualu są podane dla temperatury 25*C i trzeba przyjąć poprawkę przy obecnych chłodach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c@rlos Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Mierzyłem u siebie zawór - wyszło 16,6 Ω. Co Wy na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zylozbindugi Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 cześć, muszę ustawić kąt wtrysku, bo miałem przekładany słupek z głowicą, czyli wiadomo cały osprzęt też. Nie ma żadnych błedów, wszystkie czujniki ok. sprawdzane. pozostała kwestia ustawienia czasu kąta wtrysku. Teraz pytanie, czy jest opcja ustawić to we własnym zakresie, czy bez podpiecia pod kompa ani rusz... jeżeli da radę to podrzućcie jakieś instrukcje, rady.. jeżeli podstawowe narzędzia, kawałek warsztatu i checi wystarczą, to podpowiedzcie coś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszt_83 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 Witam. Wszystkie informacje, które wcześniej uzyskałem na Forum, na temat błędu 94, wykorzystałem z powodzeniem. Brak czasu nie pozwolił mi na wcześniejsze zajęcie się naprawą. W moim Nissanie była przerwa na przewodzie między drugim pinem kostki przy zaworze, a ECU (zacisk nr 51). Nie wiem, w którym dokładnie miejscu nastąpiło przerwanie ciągłości przewodu. Wiązka jest tak bardzo ściśle zaizolowane, że niewidać. Przeciąłem uszkodzony przewód przy ECU i kostce przy zaworze, ułożyłem nowy jednożyłowy, zlutowałem i błąd 94 zniknął! Teraz komputer "wymruguje" kod 55. Rewelacja! Stan licznika to: 260 000 km, silnik mruczy, jak nowy. Wydaje mi się, że jest żwawszy. Bardzo dziękuję za pomoc. jak ściągnąć wtykę z ECU nie uszkadzając jej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 musisz pociągnąć za takie uszy na boku wtyczki i odciągając sama zejdzie / odepnie się od ecu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszt_83 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 musisz pociągnąć za takie uszy na boku wtyczki i odciągając sama zejdzie / odepnie się od ecu dzięki kolego. dzisiaj będe próbował zdjąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.