Monia88 Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Jak w temacie chcialbym wylaczyc automatyczne ssanie badz przerobic na reczne bo caly czas mi chodzi na ssaniu probowalem juz chyba wszystkiego Wymienilem gaznik-nie pomoglo, sprawdzilem czujnik temperatury na krotko-zadnej reakcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 No pewnie ze wymiana gaznika nic nie da dlatego ze urzadzenie rozruchowe (czyli jak sobie nazwales ssanie ) jest w tych samochodach sterowane elektronicznie. Urzadzenie to jest nieodzowne gdyz bez niego nie uruchomisz zimmego silnka. Ale to wiesz na pewno. Wiec nie bardzo widze te przerobke. Czujnik temperatury silnika bedzie do sprawdzenia . Nie zwiera sie go na krotko tylko sprawdza sie jego opornosc w zaleznosci od temperatury silnika. Jak bedzie nie dobry to gdy silnik jest nagrzany komputer bedzie otrzymywal sygnal od czujnika ze silnik jest zimmy i bedzie zwiekszal dawke paliwa.Posprwdzaj tez wszyskie przewody podcisnieniowe.Moze tam gdzies lapie lewe powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monia88 Opublikowano 7 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 A jaka ma byc opornosc na zimnym a jaka na cieplym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Dla benzyny 20 stopni -2,1 -2,9 kOhma, 50 stopni 0,68-1 koHMA, 80 stopni 0,30-0,33 kOhma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spawacz1111 Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 sonde lambda warto sprawdzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monia88 Opublikowano 11 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 sondy lambda moje p10 nie posiada jeden z pierwszych modeli z roku 90 A jutro sprawdze ten czujnik temp mam nadzieje ze to bedzie to bo jak nie to juz nie wiem co robic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Ale z z tego co ja sobie przypominam to TY szukales elektrozaworu do ssania .Wymieniles caly gaznik i daalej to samo?. To najpierw sprawdz ten czujnik temperatury cieczy chlodzacej . Wszystkie przewody podcisnieniowe od filtra powietrza i od gaznika sprawdzone i nie sparciale?. U mnie w golfie pod gaznikiem byla podstawa metalowo gumowa (nie wiem jak jest u ciebie) byla peknieta i tez lapal lewe powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monia88 Opublikowano 12 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 A wiec tak sprawdzilem czujnik nr 1 na zalaczonym zdjeciu i jest padniety Ale jak bylem w sklepie to gosc z hurtowni powiedzial ze to jest czujnik od wentylatora a z nim nie mialem nigdy problemu To teraz juz nie wiem ktory jest od czego Moze ktos mi powiedziec dokladnie i oba maja 2 przewody wychodzace sorry za jakosc ale robilem telefonem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Halo nie tędy droga. Nie ma sensu sprawdzać czujników, one nie mają nic wspólnego z automatycznym ssaniem. Steruje nim spręzyna bimetalowa przez którą przepływa prąd. Po uruchomieniu silnika stopniowo się ona nagrzewa otwierając przepustnicę ssania. Jeśli ssanie cały czas działa to znaczy że albo mechanizm bimetalowy jest niesprawny albo nie dochodzi do niego zasilanie (jeden przewód o ile pamiętam podłączony do obudowy bimetalu). Sprawdzałeś czy przepustnica ssania otwiera się w miare nagrzewania silnika ? W ogóle sie nie otwiera czy może otwiera się lecz nie do końca ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monia88 Opublikowano 12 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Nie sprawdzalem... A mozesz mi powiedziec jak to zrobic i gdzie jest ta sprezyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Długo by tłumaczyć, wszystko jest dokładnie rozrysowane w serwisówce dostępnej na forum (sam stąd ją ściągałem kiedyś) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Szanowny kolego. Otoz ma duzo wspolnego tem czujnik z automatycznym ssaniem. . Tak samo jak niesprawny termostat. Po prostu nie wylaczy automatycznego ssania i bedzie mu zarl paliwo. Kolego MOnia88. Przy calym szacunku. Ty lepiej jedz do dobrego mechanika i niech on to przejrzy. sam sie za to nie bierz. Ty juz wymieniles caly gaznik. Mam pytanie czy na taki sam. Z tego co wiem to tam sa 2 rodzaje gaznikow .Dla samochodow bez katalizatora HITACHI 21L 304-05, natomiast z katalizatorem HITACHI 21L 304-06. Przyjmujac ze zalozony gaznik jest dobry to kolega Maciek moze miec racje z tym zasilaniem Ale nalezy to sprawdzic. A moze ten drugi gaznik nie jest dobry. Trzeba by bylo sprawdzic ten elektrozawor z ta sprzezyna bimetalowa. Po wykreceniu dac zasilanie z akumulatora i zobaczyc czy dziala. Sprawdzic dzialanie silownika pull-down . Ale tez rownie dobrze moze byc niedobry czujnk temp silnika i tez mozesz miec walniety termostat i silnik bedzie niedogrzany i nie wylaczy ci automatycznego ssania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monia88 Opublikowano 13 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 (edytowane) Termostat jest dobry Mechanik twierdzi ze przepustnica sie otwiera ale nie do konca A tego czujnika nie moge nigdzie dostac jest tylko od wentylatora I to raczej malo prawdopodobne zeby gaznik mial ta sama wade co ten stary Czyli ta sprezyna jest w elektozaworze od ssania? A i czasem jak pojezdze dluzsza chwile to obroty spadna do 900 czyli wtedy dziala ssanie prawidlowo Edytowane 13 Października 2010 przez Monia88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Termostat jest dobry Mechanik twierdzi ze przepustnica sie otwiera ale nie do konca A tego czujnika nie moge nigdzie dostac jest tylko od wentylatora I to raczej malo prawdopodobne zeby gaznik mial ta sama wade co ten stary Czyli ta sprezyna jest w elektozaworze od ssania? A i czasem jak pojezdze dluzsza chwile to obroty spadna do 900 czyli wtedy dziala ssanie prawidlowo To,jesli mechanik tak twierdzi to niech odkreci ta pokrywe co jest tam sprezyna bimetalowa i zobaczy co sie dzieje . Moze troche przyrdzewialo i nalezy potraktowac odrdzewiaczem. Sprezyna raczej nie powinna byc peknieta . Ale trzeba zobaczyc skoro tak twierdzi.I tu kolega Maciek mogl miec racje. Teraz jesli chodzi o czujnik. Juz Ci wyzej napisalem ze najpierw tzeba go sprawdzic i jak bedzie niedobry to wtedy wymienic. Jeszcze raz powtarzam . Jesli trzeba bedzie, to powinien byc w kazdym sklepie z czesciami a jezeli nie ma to zaraz na drugi dzien powinienes miec. Znajduje sie on obok glowicy od strony kola rozrzadu. Jest na 2 piny. Tez mi sie wydaje malo prawdopodobne ,ale... .Tak ta sprezyna jest w srodku w tej obudowie co dochodzi do niej prad i polaczona jest z przeslona rozruchowa (tak to sie nazywa). Napisales ze jak pojezdze dluzsza chwile to jednak obroty spadaja . Golfem 2 jak wyjezdzalem z garazu to byly podwyzszone obroty przez jakis czas i potem ladnie schodzily w dol Bylo slychac nim jeszcze zdazylem wrocic do samochodu. Niekiedy jednak gdy bylo zimniej na dworze to jak wsiadlem do autka i obroty nie zeszly to lekko dodalem gazu i schodzily. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monia88 Opublikowano 14 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 (edytowane) Wlasnie czujnik sprawdzal elektryk i mowil ze jest zepsuty a bylem w 3sklepach i takiego nie maja sa inne A to nie jest tak ze czujnik temp daje wlasnie sygnal do tej sprezyny bimetalowej? Tak obroty czasem bardzo zadko spadna ale po pewnym czasie znowu sie podnosza Tak jak radziliscie dalem prad na ta sprezyne i zadnego ruchu tej sprezyny nie bylo nie bylo tylko taki dzwiek jakby styku ale gdzies z gaznika wiec co to oznacza Edytowane 14 Października 2010 przez Monia88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotr23 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Czy ktoś mógłby zrobić zdjęcie sprężynki jak powinna być ustawiona względem obudowy tej plastikowej, oraz w którym miejscu powinien być ten wypust, który ustawia położenie obudowy, mi się ułamał i nie wiem jak powinien być złożony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monia88 Opublikowano 20 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Ja ustawialem ta sprezyne tak mniej wiecej na oko Ale teraz mam problem bo wszystko działa dobrze tylko jak odpale to podaje mi za duzo paliwa zalewa go i gasnie ale jak sie nagrzeje to dziala dobrze i obroty tez sa dobre ok 1000 Czy jest mozliwosc ustawienia tego w jakis sposob zeby na ssaniu podawalo mniej paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.