Gość dj_600volt Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 Witam! W moim nissanie Primera 2.0 TD, wersja P11 po face liftingu z roku 2000 zapala sie w czasie jazdy lampka check engine. Udalem sie do autoryzowanego serwisu i po diagnostyce komputerowej goscie wymienili mi przeplywomierz i filtry. Niestety nie przynioslo to rezultatu i sie niezle wkurzylem z powodu kosztow. Na koniec kolesie rzucili haslo ze to cos moze z pompa paliwowa. To ich "moze" sporo mnie kosztowalo. Nr bledu jaki zdiagnozowali to P7-F/INJ TIMG FB (TIME 5). Ale kolesie chyba nie wiedzieli co sie dzieje. Udalem sie jeszcze na czyszczenie wtryskow ale to takze nie bylo to. Prosze pomozcie mi i powiedzcie co moze byc zepsutego bo nie mam gdzie juz tego w Krakowie zdiagnozowac a chcialbym usunac przyczyne. Dodam, ze autko chodzi generalnie ok i tylko czasem po odstanej w garazu nocy troszke krztusi sie przy zapalaniu. Nie chce jechac w ciemno do jakis partaczy zeby czegos nie spieprzyli. Licze, ze ktos z was cos mi podpowie. Z gory dzieki Michal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 wejdz na glowna strone klubu, tam jest zakladka zrob to sam. mozesz tam znajsc jak sciagnac kody mogowe ze swojego komputera. A po za tym jak byle w serwisie to powinni ci podac numery kodow jakie wyskoczyly, a nie wymiana czesci na chybil trafil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dj_600volt Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 Pod bledem P7-F/INJ TIMG (TIME 5) jest jakies [P1241]. Czy to 12 i 41 to numery bledow czyli kody usterek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 tak jest P1241 no kod usterki. i jest to jeden kod 1241 a nie dwa (12 i 41) dobrze by bylo jakbys mial jakas ksiazke z informacja co poszczegolne kody oznaczaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarekB9 Opublikowano 20 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 u mnie też się zapalał na forum są moje posty check engine proponuję poszukać koledzy mieli też niezłe rady mechanik odradził serwisu nissana do czasu kiedy zlikwiduję luz na panewkach w pompie wtryskowej, miałem poprzednio za mocno napięty rozrząd, podobno to też może być przyczyna checka. A w ASO sami pomp zexel na 99% nie robią taką mam w primerze 97td Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adamm Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 Panowie, czytajcie dokumentację bo gamonie z serwisu nic wam nie powiedzą. Jasne że najłatwiej wymienić przepływomierz i udawać że się coś zrobiło, choć problem nadal pozostaje a w kieszeni lżej. Błąd F/INJ TIMG FB dotyczy problemów z sygnałem zwrotnym jaki ECU (komputer) otrzymuje z czujnika NLS (needle lift sensor) umieszczonego na pierwszym wtryskiwaczu. Ten czujnik bada aktualne położenie igły wtryskiwacza, przez co ECU wie jak sterować zaworem ITCV w pompie wtryskowej. Proste?? Proponuję zmierzyć omomierzem przejście między owym czujnikiem tzn jego przewodami a pinami 333 i 345 w ECU umieszczonym na tyłach kanału środkowego za radiem.. Następnie oczyścić dobrze wtyczku po obu stronach. Trzeba zmierzyć też impedancję samego czujnika, ale dokumentacja nie podaje jaka powinna być. Jak zmierzysz to mogę porównać jak jest u mnie i będzie wiadomo czy czujnik NLS jest dobry czy nie. Ktoś już na tym forum walczył w tym czujnikiem, podobno udaje się go naprawić, choć osobiście szczerze w to wątpię. Oczywiście przyczyna może tkwić również w zaworze ITCV. Jego impedancja w temp 25 stopni powinna być na poziomie 15 ohm. Adam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość siwy Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 witam,kiedys mialemtensamproblemprzez jakis miesiac, kontrolka zapalala sie kiedy chciala natomiast po "przegazowce" gasla. Tankowalem zawsze na jednej stacji, w sumie dosyc popularnej wiec myslalem ze to nie moze byc paliwo. Kontrolka zapalala sie kiedy chiala jednak gdy wygralem bony paliwowe na stacji shell i zaczalem tam tankowac to po 2 tygodniach problem sam zniknal i mam nadzieje ze juz nie wroci. Wiec to chyba tez moze byc problem paliwa? pozdrawiam Posiadam Primerke p11.144 2.0TD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BRS Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 Witam! W moim nissanie Primera 2.0 TD, wersja P11 po face liftingu z roku 2000 zapala sie w czasie jazdy lampka check engine. Udalem sie do autoryzowanego serwisu i po diagnostyce komputerowej goscie wymienili mi przeplywomierz i filtry. Niestety nie przynioslo to rezultatu i sie niezle wkurzylem z powodu kosztow. Na koniec kolesie rzucili haslo ze to cos moze z pompa paliwowa. To ich "moze" sporo mnie kosztowalo. Nr bledu jaki zdiagnozowali to P7-F/INJ TIMG FB (TIME 5). Ale kolesie chyba nie wiedzieli co sie dzieje. Udalem sie jeszcze na czyszczenie wtryskow ale to takze nie bylo to. Prosze pomozcie mi i powiedzcie co moze byc zepsutego bo nie mam gdzie juz tego w Krakowie zdiagnozowac a chcialbym usunac przyczyne. Dodam, ze autko chodzi generalnie ok i tylko czasem po odstanej w garazu nocy troszke krztusi sie przy zapalaniu. Nie chce jechac w ciemno do jakis partaczy zeby czegos nie spieprzyli. Licze, ze ktos z was cos mi podpowie. Z gory dzieki Michal to takie male ot...... co to za serwis??????????? domagaj sie zwrotu kosztow wymiany przeplywki (dobrej) i filtrow (no chyba ze jestes kasiasty to oleffka) a tk wogole jezeli w serwisie niewiedza co dolega twojemu autku to chyba raacej bym tm wiecej niepojechal bo co jak co ale tam ludie powinni znac sie n mechanice a nie strzelac ze to moze to a moze tamto.... koniec ot...... jezeli na diagnostyce komputerowej niewyszla im zadna usterka (zakladajac ze umieli zrobic i diagnoza jest poprawna) to moze byc to najzwyklejsze spiecie przy diodzie.... pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.