Gość dukeofsnow Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Witam, Czy pokazany na zdjęciu wężyk podciśnienia powinien być zaślepiony, albo gdzieś połączony? Z góry dzięki za pomoc. Poniżej zdjęcie Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krawat Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 to nie jest wężyk podciśnienia, jak zdejmiesz osłonę okaże się że drugi koniec jest też nie zaślepiony ani ngdzie podłączony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dukeofsnow Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 to nie jest wężyk podciśnienia, jak zdejmiesz osłonę okaże się że drugi koniec jest też nie zaślepiony ani ngdzie podłączony czyli rozumiem, że tak ma być tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemas28 Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 To jest wężyk od podciśnienia i jak sama nazwa wskazuje powinien być podłączony do pompy podcisnienia. Na twoim zdjęciu na pompie jest jakiś grzybek, zaślepka zaraz obok grubego węża do serwa, to tam powinien się łączyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dukeofsnow Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 W tej sytuacji byłoby super gdyby ktoś z użytkowników almerki z silnikiem 2.2 Di sprawdził u siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemas28 Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 W tej sytuacji byłoby super gdyby ktoś z użytkowników almerki z silnikiem 2.2 Di sprawdził u siebie. No przeciez ci mówie ze tak powinno być, ja w almerze tak mam i w innych almerach też tak jest. Silnik 2.2 Di w Tino i zwykłej Almerze jest identyczny. Inna sprawa że część właścicieli celowo ząślepia ten przewód, powodem jest brak mocy( uszkodzenie jakiegoś czujnika) wtedy to pomaga. Oryginalnie powinno tak być jak pisałem wcześniej. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawędziarz Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 No przeciez ci mówie ze tak powinno być, ja w almerze tak mam i w innych almerach też tak jest. Silnik 2.2 Di w Tino i zwykłej Almerze jest identyczny. Inna sprawa że część właścicieli celowo ząślepia ten przewód, powodem jest brak mocy( uszkodzenie jakiegoś czujnika) wtedy to pomaga. Oryginalnie powinno tak być jak pisałem wcześniej. Pozdro. zgadzam się... przemas28 ma rację, u mnie też tak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cyklonit Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 A co się stanie jak się to zaślepi na stałe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elmark Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 A co się stanie jak się to zaślepi na stałe ? Nic sie nie stanie będzie się lepiej zbierał przy niższych obrotach ja tak jezdze 2 lata i spoko pozdrowionka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.