ukcio Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 czesc mam almere 1.6 benzyna 3d 90km z 97 roku gdzie znajduje sie pompa paliwowa? pod tylna kanapa? jest mozliwosc samodzielnej wymiany owej pompki ? czy trzeba gnac do serwisu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rufio Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Tak pod tylną kanapą.Jak masz trochę pojęcia o mechanice to wymienisz.A jakie masz objawy owej awarii może jest dobra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukcio Opublikowano 11 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Tak pod tylną kanapą.Jak masz trochę pojęcia o mechanice to wymienisz.A jakie masz objawy owej awarii może jest dobra. i tak jak napisze to nic to nie da ;p ale co tam na pewno byly setki takich tematow ale trudno od jakiegos czasu samochod zaczal odpalac za 2gim razem spoko, czasami sie zdaza.. pozniej auto odpalalo za 3-4 razem ;/ wymienilem filtr paliwowy, filtr powietrza i dalej to samo dolalem jakiegos super plynu do oleju silnikowego, niby mial cos tam pomoc - jak wiadomo, nie pomogl wymienilem swiece.. jednak to nie to pozniej jak bak byl w 1/4 zapelniony, auto zaczynalo gasnac... jedzie jedzie, dajesz gaz i obroty spadaja... jak zgasnie, zostaje tylko dopchnac na parking, odczekac ~10-15 min i odpalal i mozna bylo jezdzic (czasami ze 2min, czasami dzialal juz normalnie) na pelnym zbiorniku auto jezdzi jak nowe ;P pomyslalem ze moznaby wymienic filtr paliwa ;] na pewno nie zaszkodzi, a moze pomoze ;> ma ktos jakies pomysly? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rufio Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 (edytowane) Wygląda na to ,że pompa paliwa padła ale niech się wypowiedzą inni może mieli taki problem. Jak ktoś wymieniał to pomóżcie koledze z tego co widze na rysunku technicznym to przed demontażem trzeba nacisnać taki zaczep żeby ją wysunąć. Edytowane 12 Października 2010 przez Rufio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukcio Opublikowano 12 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 (edytowane) Wygląda na to ,że pompa paliwa padła ale niech się wypowiedzą inni może mieli taki problem. Jak ktoś wymieniał to pomóżcie koledze z tego co widze na rysunku technicznym to przed demontażem trzeba nacisnać taki zaczep żeby ją wysunąć. a moglby ktos pokazac ten rysunek ?;] moze sie przyda ps. pompka z 1.4 pasuje do 1.6? Edytowane 12 Października 2010 przez ukcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Też bym poprosił o rysunek i jeśli są tam gdzieś opisane kolory kabli zasilania pompy to też poproszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rufio Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 (edytowane) Pompa paliwa ,widok po zdemontowaniu pływaka. Edytowane 13 Października 2010 przez Rufio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ToMiPlis Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Może się komuś przyda opis palivovego cerpadla pompapaliwaN15.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 (edytowane) Kurcze szkoda, że nie ma informacji/rozpiski kabli wchodzących do pompy. Zależy mi na informacji jak oznaczone są kable zasilające pompę czyli + i - Edytowane 14 Października 2010 przez buladag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binladen Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 kolego skoro na pełnym baku jest ok to zobacz czy nie ma dziurki na smoku w zbiorniku :rolleyes:sprawdz ciśnienie na listwie wtryskowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ToMiPlis Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Kurcze szkoda, że nie ma informacji/rozpiski kabli wchodzących do pompy. Zależy mi na informacji jak oznaczone są kable zasilające pompę czyli + i - Od przekaźnika do pompy idzie tylko plus - czarny z żółtym paskiem. Masa jest czarna do karoserii. schematpompypaliwowejN15.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 (edytowane) Dzięki wielkie. :) Edytowane 15 Października 2010 przez buladag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukcio Opublikowano 31 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 (edytowane) witam raz jeszcze.. zeby nie zakladac nowego tematu dopisze sie do swojego, wczesniejszego czym moze byc spowodowane magicznie duze spalanie paliwa i zaniki przyspieszenia ? samochod jak w pierwszym poscie, nic nei bylo wymieniane od tamtego czasu... pod gorke od 60km/h do 80km/h na dystansie ~1km, wiecej niz 80 nie udalo mi sie rozpedzic (pod gorke na tej samej trasie, na prostym jedzie normalnie), bieg 4 (obroty 2000+) spalanie 10-12l/100, kiedys spalanie srednie 7-8 ... co jest nie tak? cos przestawic? cos wymienic? pomozcie bo ile mozna tak jezdzic.. Edytowane 31 Października 2010 przez ukcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rufio Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 1.sprzęgło sie ślizga 2.katalizator zatkany 3.przestawiony zapłon 4.przepływomierz 5.ciśnienie w cylindrach. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukcio Opublikowano 31 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 (edytowane) 1.sprzęgło sie ślizga 2.katalizator zatkany 3.przestawiony zapłon 4.przepływomierz 5.ciśnienie w cylindrach. na pewno nie jest to sprzeglo ;p tym bardziej ze nie pod gorke auto jedzie normalnie, nawet z 3-4 biegu przyspiesza dosc mocno katalizatora nie mam zaplon byl przestawiany, fakt - recznie.. wiec mozliwe ze dlatego? najlepiej chyba na warsztat zajsc... co z przeplywomierzem moze byc? a cisnienie w cylindrze to nie jest powodowane zaplonem? Edytowane 31 Października 2010 przez ukcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rufio Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Sprzęgło odpada jest ok Katalizatory są dwa wiec masz jeszcze jeden do sprawdzenia Zapłon jak dobrze przestawiałeś to jest ok (powinno sie kręcić w prawo) Przepływomierz przy włączonym zapłonie ma napięcie 1,0V a na biegu jałowym od 1,2 do 1,8 V wtedy jest ok tak mówi serwisówka Cisnienie w cylindrach nie ma nic wspólnego z zapłonem niech koledzy się wypowiedzą jakie powinno być bo tego nie pamietam pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukcio Opublikowano 2 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Sprzęgło odpada jest ok Katalizatory są dwa wiec masz jeszcze jeden do sprawdzenia Zapłon jak dobrze przestawiałeś to jest ok (powinno sie kręcić w prawo) Przepływomierz przy włączonym zapłonie ma napięcie 1,0V a na biegu jałowym od 1,2 do 1,8 V wtedy jest ok tak mówi serwisówka Cisnienie w cylindrach nie ma nic wspólnego z zapłonem niech koledzy się wypowiedzą jakie powinno być bo tego nie pamietam pozdrawiam. no ojciec krecil zaplon niedawno i mowil ze malo przekrecil a roznice widac.. jak ja jezdzilem - fakt, przyspieszenia dostal tak jak kiedys a co do spalania to nie wiem a spalanie duzo zalezy od zaplonu? ile % moze sie zwiekszyc spalanie przy zle ustawionym zaplonie? i jeszcze jedno.. od momentu gdy to wszystko zaczelo dziac sie z autem.. zaczelo odpalac za 2-3 razem... od swieta odpali za 1szym.. przewaznie 2-3.. co moze byc ? swiece wymieniane, zawory sprawdzone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.