Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[n15] pompka paliwowa


ukcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak pod tylną kanapą.Jak masz trochę pojęcia o mechanice to wymienisz.A jakie masz objawy owej awarii może jest dobra.

:rolleyes:

 

 

 

i tak jak napisze to nic to nie da ;p ale co tam

na pewno byly setki takich tematow ale trudno

 

 

od jakiegos czasu samochod zaczal odpalac za 2gim razem

spoko, czasami sie zdaza.. pozniej auto odpalalo za 3-4 razem ;/

wymienilem filtr paliwowy, filtr powietrza i dalej to samo

dolalem jakiegos super plynu do oleju silnikowego, niby mial cos tam pomoc - jak wiadomo, nie pomogl

wymienilem swiece.. jednak to nie to

pozniej jak bak byl w 1/4 zapelniony, auto zaczynalo gasnac... jedzie jedzie, dajesz gaz i obroty spadaja...

jak zgasnie, zostaje tylko dopchnac na parking, odczekac ~10-15 min i odpalal i mozna bylo jezdzic (czasami ze 2min, czasami dzialal juz normalnie)

na pelnym zbiorniku auto jezdzi jak nowe ;P

pomyslalem ze moznaby wymienic filtr paliwa ;] na pewno nie zaszkodzi, a moze pomoze ;>

 

ma ktos jakies pomysly?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to ,że pompa paliwa padła ale niech się wypowiedzą inni może mieli taki problem.

Jak ktoś wymieniał to pomóżcie koledze z tego co widze na rysunku technicznym to przed demontażem trzeba nacisnać taki zaczep żeby ją wysunąć.

Edytowane przez Rufio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to ,że pompa paliwa padła ale niech się wypowiedzą inni może mieli taki problem.

Jak ktoś wymieniał to pomóżcie koledze z tego co widze na rysunku technicznym to przed demontażem trzeba nacisnać taki zaczep żeby ją wysunąć.

 

 

a moglby ktos pokazac ten rysunek ?;] moze sie przyda

 

 

 

ps. pompka z 1.4 pasuje do 1.6?

Edytowane przez ukcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze szkoda, że nie ma informacji/rozpiski kabli wchodzących do pompy. Zależy mi na informacji jak oznaczone są kable zasilające pompę czyli + i -

Edytowane przez buladag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze szkoda, że nie ma informacji/rozpiski kabli wchodzących do pompy. Zależy mi na informacji jak oznaczone są kable zasilające pompę czyli + i -

 

Od przekaźnika do pompy idzie tylko plus - czarny z żółtym paskiem. Masa jest czarna do karoserii.

 

schematpompypaliwowejN15.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

witam raz jeszcze..

 

zeby nie zakladac nowego tematu dopisze sie do swojego, wczesniejszego

 

 

 

czym moze byc spowodowane magicznie duze spalanie paliwa i zaniki przyspieszenia ?

samochod jak w pierwszym poscie, nic nei bylo wymieniane od tamtego czasu...

 

pod gorke od 60km/h do 80km/h na dystansie ~1km, wiecej niz 80 nie udalo mi sie rozpedzic (pod gorke na tej samej trasie, na prostym jedzie normalnie), bieg 4 (obroty 2000+)

 

spalanie 10-12l/100, kiedys spalanie srednie 7-8 ... co jest nie tak? cos przestawic? cos wymienic?

 

pomozcie bo ile mozna tak jezdzic..

Edytowane przez ukcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.sprzęgło sie ślizga

2.katalizator zatkany

3.przestawiony zapłon

4.przepływomierz

5.ciśnienie w cylindrach.

 

na pewno nie jest to sprzeglo ;p tym bardziej ze nie pod gorke auto jedzie normalnie, nawet z 3-4 biegu przyspiesza dosc mocno

 

katalizatora nie mam

 

zaplon byl przestawiany, fakt - recznie.. wiec mozliwe ze dlatego? najlepiej chyba na warsztat zajsc...

 

co z przeplywomierzem moze byc?

 

a cisnienie w cylindrze to nie jest powodowane zaplonem?

Edytowane przez ukcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło odpada jest ok

Katalizatory są dwa wiec masz jeszcze jeden do sprawdzenia

Zapłon jak dobrze przestawiałeś to jest ok (powinno sie kręcić w prawo)

Przepływomierz przy włączonym zapłonie ma napięcie 1,0V

a na biegu jałowym od 1,2 do 1,8 V wtedy jest ok

tak mówi serwisówka

Cisnienie w cylindrach nie ma nic wspólnego z zapłonem

niech koledzy się wypowiedzą jakie powinno być bo tego nie pamietam

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło odpada jest ok

Katalizatory są dwa wiec masz jeszcze jeden do sprawdzenia

Zapłon jak dobrze przestawiałeś to jest ok (powinno sie kręcić w prawo)

Przepływomierz przy włączonym zapłonie ma napięcie 1,0V

a na biegu jałowym od 1,2 do 1,8 V wtedy jest ok

tak mówi serwisówka

Cisnienie w cylindrach nie ma nic wspólnego z zapłonem

niech koledzy się wypowiedzą jakie powinno być bo tego nie pamietam

pozdrawiam.

 

no ojciec krecil zaplon niedawno i mowil ze malo przekrecil a roznice widac.. jak ja jezdzilem - fakt, przyspieszenia dostal tak jak kiedys a co do spalania to nie wiem

 

a spalanie duzo zalezy od zaplonu? ile % moze sie zwiekszyc spalanie przy zle ustawionym zaplonie?

 

 

i jeszcze jedno.. od momentu gdy to wszystko zaczelo dziac sie z autem.. zaczelo odpalac za 2-3 razem... od swieta odpali za 1szym.. przewaznie 2-3.. co moze byc ? swiece wymieniane, zawory sprawdzone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...