panstasio Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Ja się podpinam pod prośbę maius-a, tylko na okolice Warszawy (najlepiej pólnocna częśc w kierunku Legionowa) - po upewnieniu sie z przepływką zostaną mi przewody, czujnik położenia i masy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Hmm może ktoś potwierdzić, co się dzieje na sprawnej przepływce przy trzymaniu 4 tys. obr? Czy woltomierz pokazuje wtedy stale wysokie napięcie ok tych 4V? Oryginalna przepływka pokazuje u mnie okolice 4V, ale ich nie trzyma, tzn jak przygazuję, to przez chwilę miga te 3.6 ale potem, trzymając dłużej na obrotach uzyskuję wynik lekko ponad 2V... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 A masz jakiś czytnik OBD2 ? Chociaż ELM327 + Torque? Tam podaje wartości w g/s a nie w V. Bym podał wskazania MAF'a w g/s w różnych RPM silnika - te wartości to w zasadzie przeliczone napięcie przepływki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 (edytowane) kn mam i mogę odczytać, wrzucę wyniki po pracy. Wyniki (oryginalna przepływka): 750 -> 3,4 - 3,5 g/s2500 -> 7 - 7,2 g/s4000 -> 11 - 11.5 g/s Edytowane 7 Maja 2014 przez maius Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hermik Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Sam borykam się z podobnym problemem co maius. U mnie pomiar wyszedł tak: 750 -> 1,6 - 2,6 g/s2500 -> 7,3 g/s4000 -> 11,4 g/s Wyniki na nowej przepławce ale nie oryginalnej. Do tego dochodzą szarpania po odjęcie i dodaniu gazu oraz skaczące obroty jałowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Postaram się zbadać w najbliższym czasie. Podane wartości na postoju czy w trakcie jazdy? Bo coś kojarze, że mi pokazuje w trakcie jazdy coś koło 80-90 g/s przy prawie maks obrotach i pełnym otwarciu przepustnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stinkfist Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 (edytowane) Postaram się zbadać w najbliższym czasie. Podane wartości na postoju czy w trakcie jazdy? Bo coś kojarze, że mi pokazuje w trakcie jazdy coś koło 80-90 g/s przy prawie maks obrotach i pełnym otwarciu przepustnicy. Panowie a gdzie można kupić te tańsze przepływki z pewnego żródła żeby podmienić tylko wkład i przełozyć termistor? Edytowane 9 Maja 2014 przez stinkfist Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hermik Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 kn mierzone na postoju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Dzisiaj udało mi się zerknąć i wygląda to następująco: 1000 -> 2,8 g/s2500 -> 6,1 g/s4000 -> 11,1 g/s To dane z postoju jak już silnik jest rozgrzany, przy 750 nie sprawdzę bo mam wyżej ustawiony jałowy. Podczas jazdy wartości jak wiadomo zmianiają się dynamiczniej -> w zależności od wychylenia przepustnicy. I tak, przy maksymalnym przyspieszeniu - max otwarcie przepustnicy i obroty w okolicach 6000 to odczyty mam rzędu 80-90 g/s Tak to u mnie wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panstasio Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Koledzy - rozumiem że te pomiary robicie na interfejscie EML i Torque Pro. Powiedzcie mi jak jełopowi na miedzy gdzie krok po krokukliknąć w tym programie aby wyciągnąć cyferki, które będę mógl porównać z Waszymi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hermik Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 (edytowane) Koledzy - rozumiem że te pomiary robicie na interfejscie EML i Torque Pro. Powiedzcie mi jak jełopowi na miedzy gdzie krok po krokukliknąć w tym programie aby wyciągnąć cyferki, które będę mógl porównać z Waszymi Odpalasz Torque> Realtime information>Dodaj wskaźnik>Wyświetlacz cyfrowy>Przepływ przez masowy przepływomierz powietrza i masz dodany wskaźnik. Dzisiaj udało mi się zerknąć i wygląda to następująco: 1000 -> 2,8 g/s 2500 -> 6,1 g/s 4000 -> 11,1 g/s To dane z postoju jak już silnik jest rozgrzany, przy 750 nie sprawdzę bo mam wyżej ustawiony jałowy. Podczas jazdy wartości jak wiadomo zmianiają się dynamiczniej -> w zależności od wychylenia przepustnicy. I tak, przy maksymalnym przyspieszeniu - max otwarcie przepustnicy i obroty w okolicach 6000 to odczyty mam rzędu 80-90 g/s Tak to u mnie wygląda. Myślałem, że będą większe różnice między moją. Teraz to już nie wiem gdzie szukać przyczyny. Edytowane 13 Maja 2014 przez hermik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olokogz Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 (edytowane) moze tutaj uzyskam jaka pomoc, mianowicie od 2 mies zapala sie i gasnie check, blad P0171, na poczatku zadnych objawow, dopiero teraz auto troche przymulilo, spalanie w normnie a nawet mniejsze niz bym sie mogl spodziewac, odczyt dla MAF z torque: jalowy: 1,6g/s, 2,5krpm 4,2g/s czy te wartosci moge wskazywac na przeplywke ktora juz powoli konczy swojego zywota ? Drugie pytanie jest takie czy ktos montowal u siebie ten zamiennik:http://allegro.pl/przeplywomierz-powietrza-nissan-primera-p11-1-8-i4227093193.html silnik 1.8 bez gazu. Edytowane 13 Maja 2014 przez olokogz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Myślę, że ogólnie lepszym testem na przepływkę przy pomocą odczytów z OBD2 będzie zbadanie w trakcie jazdy. U mnie jak miałem kończący się przepływomierz to maksymalnie docierał do 30-40 g/s, jak dałem nowy to wyżej dawał. Z tego co pamiętam to umnie jak padł przepływomierz to miałem też błąd P0171. Aczkolwiek nie wskazuje on tylko na to ale na szereg innych czynników typu lewe powietrze, sonda lambda itp. Można też obadac sondę lambda czy robi ładne sinusoidy, albo sprobówać pojeździć z odpiętą sondą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panstasio Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Dzięki hermik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olokogz Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 dzisiaj sprawdzilem przy bucie w podlodze i przy okolo 6000rpm jest dokladnie 31,5g/s, czy mozna juz powiedziec z pewnoscia ze przeplywka do wymiany w tym wypadku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 dzisiaj sprawdzilem przy bucie w podlodze i przy okolo 6000rpm jest dokladnie 31,5g/s, czy mozna juz powiedziec z pewnoscia ze przeplywka do wymiany w tym wypadku ? Moim zdaniem na to wygląda, tym bardziej w połączeniu z błędem P0171. Jest tak samo jak u mnie było. Możesz próbować przecyścić - są specjalne środki do tego (np. CRC w sprayu). U mnie nic nie dały. Jakie numerki do podmiany znajdziesz we wcześniejszych moich postach w tym wątku. Dla absolutnej pewności spróbuj zrobić podmiankę przepływki od kogoś z okolicy - to jedna wtyczka i dwie śrubki. Uzupełnij profil bo nie wynika z niego jaki masz silnik, domniemam że 2.0 benzyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olokogz Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 mam 1.8 bez gazu, pisalem w pierwszym poscie wczoraj jest ktos w okolicach zgierza/lodzi zeby zrobic podmiane ? ewentualnie co myslisz o tym przeplywomierzu do ktorego dalem link wczesniej:http://allegro.pl/przeplywomierz-powietrza-nissan-primera-p11-1-8-i4227093193.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 zainwestuj w ori ,a bedziesz zadowolony ,ja u siebie wymieniałem po dwukrotnym czyszczeniu,na ori i jest git,po co placic 2 razy @kn świetnie opisuje na temat przeplywki ,moja rada nie kombinuj to sie nie opłaca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olokogz Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Ori w sensie oryginal? Nie poqiem troche drogi jest... a uzywki nie chce kupowac. Polecicie jakis sprawdzony zamiennik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 tak ,oryginał,220zł taki jest koszt ,kupowałem 3 miechy temu ,a zamiennik chcieli cos ponad stowe ,to troche dołożysz i śpisz spokojnie że za pól roku nie padnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hermik Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Dzisiaj udało mi się zerknąć i wygląda to następująco: 1000 -> 2,8 g/s 2500 -> 6,1 g/s 4000 -> 11,1 g/s To dane z postoju jak już silnik jest rozgrzany, przy 750 nie sprawdzę bo mam wyżej ustawiony jałowy. Podczas jazdy wartości jak wiadomo zmianiają się dynamiczniej -> w zależności od wychylenia przepustnicy. I tak, przy maksymalnym przyspieszeniu - max otwarcie przepustnicy i obroty w okolicach 6000 to odczyty mam rzędu 80-90 g/s Tak to u mnie wygląda. Wczoraj posprawdzałem u siebie przy tych samych obrotach i odczyt miałem 95 g/s. Czyli by to wskazywało, że przepływka OK. Szukam dalej co może być przyczyną mulenia, szarpania, i skoków obrotów na jałowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 efej1 ori220pln? Chyba zapomnieli Ci powiedzieć że to wersja regenerowana przez Bosch-a! U mnie akurat w sklepie 265pln+50 lub100pln zwrotu przy zdaniu używanej przepływki jeżeli Bosch stwierdzi że była nie ruszana! Nowy nie smigany/nie regenerowany ori to 658pln! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olokogz Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Nie wiem skad takie male koszta... dajcie namiary na ten sklep bo nigdzie nie moge ogarnac oryginalu w cenie 220+\- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Czytamy poprzednie wpisy... tutaj wszystko opisałem: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/70131-p11-sr20de-przep%C5%82ywomierz-bosch/page-6?do=findComment&comment=937461 Najprościej to do kupienia na największym serwisie aukycjnym w Polsce... Cena aktualna to około 300 PLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Zadzwoń do Ehapol w Otwocku może Ci załatwią wysyłkowo 22 779 71 79 Tu masz troche drożej allegro.pl/nissan-primera-almera-bosch-0280218005-i4239520979.html Szukaj a znajdziesz wpisz w net nr.wkładki-istotne! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.