Gość stivengti Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Witam mam problem odnosnie nawiewu kupiłem niedawno primere wlaczam nawiew a tam nic pozycje sie zmieniaja normalnie czyli na szybe czy na nogi czy góra wszytko działą przełącza sie ale dmuchawa dmucha szybko czyli normalnie a w wylotach leeeeeeeedwie tak jak by jakas rurka gzies spadla czy to mozliwe czy cos siadło i jak to rozebrac ??to dlamnie naprawde wazne i prosił bym o pomoc bede wdzieczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Prosze najpierw sprawdzic czy przy nawiewach pokkretla nie sa ustawione na krzyzykach czyli zamkniete. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stivengti Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 (edytowane) Prosze najpierw sprawdzic czy przy nawiewach pokkretla nie sa ustawione na krzyzykach czyli zamkniete. otwarte są na szybe tez są krzyzyki?????na szybe nie dmucha tez nic jak by gdzies w srodku glowna rura spadla i nie dmucha nic tylko powietrze tam w w srodku dmucha na wsyztkie strony musze miec konkretne odpowiedzi jak sie dobrac do nawiawu czy da sie jakos od spodu czy trzeba caly pulpit sciagac.pozd Edytowane 12 Października 2010 przez stivengti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nicchi Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Miałem dokładnie to samo po zakupie. Filtr kabinowy przepuszczał mniej powietrza niż kawałek kartonu. Sprawdź najpierw filtr - wyjmij go i sprawdź jak będzie dmuchało, a jeśli to nie o niego chodzi to dopiero wtedy można dalej szukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 (edytowane) Kolega nicchi był szybszy z odpowiedzią - dokładnie to samo chciałem napisać - pierwsze sprawdzić filtr kabinowy. Zarośnięty całkowicie blokuje nadmuch. Koszt około 50 zł - obecnie polecam Filtron (wersja z ramką) najlepszy stosunek ceny do jakości. I pod żadnym pozorem nie węglowy. Numer Filtrona to K1096. Na ich stronie w katalogu jest ładna fotka. Wersja węglowa ma jeszcze dodatkową literkę, ale nie widzę ich w katalogu. Edytowane 12 Października 2010 przez jurgenik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stivengti Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Kolega nicchi był szybszy z odpowiedzią - dokładnie to samo chciałem napisać - pierwsze sprawdzić filtr kabinowy. Zarośnięty całkowicie blokuje nadmuch. Koszt około 50 zł - obecnie polecam Filtron (wersja z ramką) najlepszy stosunek ceny do jakości. I pod żadnym pozorem nie węglowy. Numer Filtrona to K1096. Na ich stronie w katalogu jest ładna fotka. Wersja węglowa ma jeszcze dodatkową literkę, ale nie widzę ich w katalogu. a tan filtr kabinowy znajde??gdzie??tam gdzies pod maską kolo wycieraczek?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarcoon Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Filtr masz za schowkiem "w nogach" pasażera. Musisz otworzyć schowek odkręcić kilka śrubek trzymających kieszeń schowka, wyjąć go.Zobaczysz plastikowe "pudło". Tam będzie taki prostokątny plastikowy podłużny pasek trzymający się na śrubce. Za nim jest filtr i trzeba go wysunąć. Jak będziesz wymieniał to uważaj żeby go odwrotnie nie włożyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gusta Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Po wyjęciu schowka będziesz miał taki widok jak na zdjęciu. Odkręcasz tę widoczną na dole śrubkę, wyjmujesz pionowy pasek przytrzymujący filtr a następnie wysuwasz sam filtr. W sumie to jest proste. Ponadto jeżeli nie będziesz stosował, jak to mówią, przerostu siły nad rozumem to nie nie włożysz tego filtra odwrotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stivengti Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Po wyjęciu schowka będziesz miał taki widok jak na zdjęciu. Odkręcasz tę widoczną na dole śrubkę, wyjmujesz pionowy pasek przytrzymujący filtr a następnie wysuwasz sam filtr. W sumie to jest proste. Ponadto jeżeli nie będziesz stosował, jak to mówią, przerostu siły nad rozumem to nie nie włożysz tego filtra odwrotnie. ok teraz jestem w holandii za 2 tygodnie bede i zobacze ale dzieki bardzo chlopaki nawet zielonego pojecia niemial bym ze w nogach jest jakis filter i powiem wam ze nawet tam gdzies dmucha we wszystkie strony tak jak by.Jak to nie bedzie "to"to jeszcze sie odezwe bardzo DZIEKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 żeby wyjąć filtr potrzebny jest śrubokręt "gwiazdka". po prostu go wyjmij i zobacz czy będzie dmuchać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.