Gość borrego Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Witam .Zbliża się 12 misięcy od ostatniej wymiany i pora zmieniać. Ostatnio zalewany Shell pełny syntetyk , chce małej zmiany tzn Valvoline MaxLife 10W40 i to jest półsyntetyk . Mam dwa nissany jeszcze P10 i P11 i wlany niedawno taki własnie olej. Co wy na to z syntetyku na pół? Almerka ma teraz jakies 180tys km przejechane (1.5i) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość borrego Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 a bardziej konkretnie? :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 ale co bardziej konkretnie?? chcesz zmienić bez żadnego powodu lepszy na gorszy no to moim zdaniem nie ma sensu ale jak Twoje nissmo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość borrego Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 tzn bez powodu brawdopodobnie bierze troszke oleju nie wiem ile dokladnie ale cos tam łyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawq96 Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 tzn bez powodu brawdopodobnie bierze troszke oleju nie wiem ile dokladnie ale cos tam łyka. moze i troche bierze ..a moze i nie... moze to nie jest odpowiedni olej do tego silnika... moja alma ma ok 170 tys km teraz.. i przez pierwsze 1,5 roku testowalem oleje... od 5w/40 castrola, lotosa, 10w/40 mobila, az doszedlem do valvoline 10w/40.. spostrzezenia: na 5w/40 tak jakby silnik sie troche pocil... a to nie jest normalne w tych samochodach.. wiec stwierdzilem ze auto jezdzilo na 10w/40.. na lotosie auto na 10 tys km lyknelo ok 300 gram oleju... podobnie na mobilu... w momencie zalania valvoline.. cud... auto nie bierze oleju nawet na gazie.. i zuzycie paliwa sie zmiejszylo o jakies 10 % wierzyc nie wierzyc... czytelem gdzies ze skoro silnik jest na lancuchu to olej musi byc polsyntetyczny z uwagi na zdrowie lancucha.... filrty.... polecam knechta... ostatecznosci manna... czy filtrona... a teskt typu:"do japonczyka japonski filtr - za 12 zl.. dobry i tani.." pozostawiam bez komentarza... a tak pani chciala mi w sklepie wcisnac dobry i tani filtr .. bo schodza.... pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Oba oleje dobre, wręcz bardzo dobre. Lej, jaki chcesz. A dla tych, którzy piszą, że syntetyk jest lepszy. No cóż, może jest troszeczkę lepszy, ale to nie znaczy, że olej semisyntetyczny jest zły. Ja bym powiedział, że semi jest bardzo dobry, a syntetyk jest bardzo dobry z plusem. A to, że istnieja ludzie, którzy chcą używać wszystkiego najlepszego (a dobre im nie wystarcza)...no cóż, nie rozumiem ich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość anderman Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 ja zazwyczaj że w nowo kupionym aucie leję to co było lane wcześniej a jak niewiem co to było to półsyntetyk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdS Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Moje pytanie z nieco innej beczki Co robicie z przepracowanym olejem, interesują mnie oczywiście legalne rozwiązania. Można gdzieś zużyty olej oddać? Np. w Warszawie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.