Gość bikernissan Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Jakiś czas temu zaświeciła mi się ta przeklęta kontrolka.Auto z włączonym checkiem nie ma pełnej mocy,jest jakieś przymulone.Kontrolka to zapala się ,to gaśnie.Z doświadczenia wiem że nie wróży to nic fajnego.Otóż,byłem na diagnostyce i z komputera mam zczytane takie oto błędy:(1)ECM10 (2)F/WTR SPRZ.ZWR.2 (3)INTERCOOLER WENT (4)ECM10. Przekopałem internet i nie mogę nigdzie znaleść znaczenia takich błędów.Może ktoś mi pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Te błędy od tego magika to sobie zwiń w rulonik i poznaj znaczenie słowa czopek Jaka zwrotnic a tym bardziej intercooler znajduje się w P11, a wogóle to co to za błędy i z jakiego programu Zanim ponownie wydasz kasę na bezsensowną diagnostykę to zaopatrz się w spinacz biurowy i zobacz jak to się robi w temacie o kodach zawartym w FAQ dla CD20T http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/60477-p11-i-p11144-faq-silnik-cd20t-diesel/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Bedzie to slawetny CARMAN.1. ECM10- Carman nie rozpoznaje bledu.2. Poprawial laczenie przy wtryskiwaczu sterujacym.3. Odlaczyl wtyczke z czujnika temp i sprawdzal czy wentylator zalacza. 4ECM10 Carman nie rozpoznaje bledow. Mialem to samo tylko stracilem 50zl na poczatku jak kupilem Primere.Potem dopiero znalazlem link kody bledow z opisem autodiagnostyki.Jak Ci autko muli i swieci check to najpierw bledy tak jak pisze and-pec. Najprawdopodobniej wyskoczy nr12 -przeplywomierz. Spraawdz czy dobrze dziala zawor EGR. Nie chce myslec o najgorszym z bledow w tym przypadkunr34. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bikernissan Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 No właśnie kolego wykrakałeś.Zrobiłem samemu diagnostykę i wymigało błędy 12 i 34.I teraz mam pytanko czy przepływkę wystarczy wyczyścić czy walnął czujnik.Raz się świeci raz nie.Jak się świeci to nie ma pełnej mocy.Zaznaczę że gdy kontrolka nie świeci się,auto chodzi dobrze.I co dokładnie oznacza błąd 34(czujnik wzniosu igły na pierwszym wtryskiwaczu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Są dwa rodzaje przepływek boscha i hitachi . A wtryskiwcz to chyba też można zmierzyc napiecie czy jest dobry czy na nowy wymienic.Przeszukaj forum to może coś znajdziesz. Fakt nowy troche kosztje w granicach 1000 zeta!!! A używka koło 200-400 zł.Ale to rzecz używana i bez gwarancji. A przepływka to kolo 200zł .Też można zmierzyć napiecie. Poczytaj w temacie diesla p11. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bikernissan Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Wykręciłem przepływomierz i okazał bardzo brudny w środku.W sitku tkwiły jakieś drobiny liści.Był zatłuszczony i zapiaszczony.To musiało powodować jakieś zakłócenia.Po przemyciu i przedmuchaniu kompresorkiem złożyłem go zpowrotem i problem zniknął.Z filtra powietrza wytrzepałem z kilo piachu.Nikt od dawna go nie wymieniał i to on tak zabrudził przepływkę.Oczywiście od razu kupiłem nowy filtr.Polecam w podobnych przypadkach spróbować najpierw samemu wyczyścić przepływkę i chociaż sprawdzić filtry.Cała operacja zajęła mi nie dłużej jak 20 min. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 na temat przepływek i ich czyszczenie to nie wskazane nitrem czy czyms takim. Najlepiej benz .Jak dobrze pamietam. Kolego dziwie się że nie zagladałes to filtra powietrza. Raczej wskazane zagladąć do niego i wymieniac. A sprawdzałeś poziom oleju i był wymieniany filtr paliwa? Żeby cie zdziwko nie ogarneło że ci może filtr paliwa zamarzł i nie zapalisz go w tych mrozach jak bedą .A zima ma byc jeszcze gorsza jak ludziska mówia.A jedni krótka i ostra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbyszko Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 W razie czego zmierz napięcie na przepływce ,będziesz miał pewność czy dobra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.