Gość krzysiek2987 Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Witam. Posiada primerę w TD i wysiadła mi pompa wspomagania. Moja pompa ma koło pasowe na klinie a nie na nakrętkę a w dodatku na zwykły pasek. Problem jest w tym, że nigdzie nie mogę znaleźć takiej samej pompy. Czy orientuje się ktoś czy z p10 z diesla będzie pasować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Dopiero co Pako o to pytał http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/70188-p11-pompa-wspomagania/. Nie wiem czy c CD pasuje ale z tego co tam niby podaje InterCars to od P10 z SR20DE jest to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysiek2987 Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Faktycznie sory za rozpoczęcie nowego tematu. A na marginesie to udało mi się kupić pompę z TD po lifcie. Tylko dlaczego w sklepach praktycznie pompa do silnika TD nie jest dostępna? Mama pytanie jeszcze jedno pytanie czy nie wiecie może co może być przyczyną problemu bo gdy jest mróz odcina mi zapłon i check się świeci. Błąd to czujnik położenia pedału gazu. Jak do końca nie puszczam gazu to jest ok. Tam jest jakiś potencjometr? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Gaz w CD20T to nic innego jak właśnie potencjometr. W końcu masz nastawnik HDK na pompie a nie linkę do sterowania nią. Sprawdź opory na potencjometrze Wartości masz w serwisówce a pobierzesz ją z forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysiek2987 Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Dzięki kolego. Mam jeszcze jedno pytanie ponieważ wymieniłem pompę wspomagania i teraz nie wiem jak dobrze odpowietrzyć układ. A może sam się odpowietrzy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 ja w p10 założyłem pompe od p11.144 też od SR20 z zaczepem przekręciłem węża z niej i już po sprawie jak skręcisz a nie jest to łatwe i przyjemne to jak nalejesz płynu to przekręć kierownicą w jedna potem w drugą strone dobrze by było jak by ktoś dolewał wtedy i problem z głowy,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Przekręć kierownicą maks w lewo i w prawo - jak masz siłę to na zgaszonym silniku jak nie masz to unieś lekko auto i pokręć. Układ jest obiegowy i powietrze powinno wyjść w zbiorniczku. Uzupełnij tylko płyn na maks. Jeśli już jeździłeś to trudno - dolej płynu i przekręć kilka razy maksymalnie kielnią w kazdą stronę. Jak możesz to napisz jakie miałes objawy zużytej pompy i gdzie kupiłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klonek Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 Tofu jakie miales obiawy padnietej pompy u mnie kierownica stawia opor i bulgocze w zbiorniczku dodatkowo pompa halasuje dosc glosno i napisz co masz na mysli piszac ze przekreciles weza ja mam silnik CD20T (diesel) na allegro pompy chodzo po ok 250 zl uzywki a do SR20DE (benzynowy) po ok 100-150 zl w intercarsie i nie tylko pisza ze pompa pasuje do tych dwoch silnikow ale patrzac na allegro to one roznia sie wygladem wiec jak to jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.