Gość zazupol47 Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 witam poszukuję pilnie uszczelki "miękkej" (starszego typu-klingierytowa) pod głowicę sunny n14 92r. 2.0D, oryginalna "metalowa" niestety nie zdaje egzaminu. zazupol4@gmail.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kroliqster Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 nie zdaje i to jest wada czesto nie do ogarniecia miekiej nie znajdziesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 oj znam przypadek ,,o 5 zmianach uszczelki w ciągu roku kuzyn ma P10 D ,,,i jazda masakakryczna ,,,ostatnio kuzyn lata bez termostatu i jest ok ,,, klingeryt okuty miedzią niestety chyba tego nikt już nie robi ,,,.. głowa ok nowa chłodnica termostat ok i takie jaja ,,,Pozdro,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MILAN Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 witam poszukuję pilnie uszczelki "miękkej" (starszego typu-klingierytowa) pod głowicę sunny n14 92r. 2.0D, oryginalna "metalowa" niestety nie zdaje egzaminu. zazupol4@gmail.com Jest w Warszawie zakład dorabiający uszczelki do wszystkich silników specjalzuje się w uszczelkach do silników podrasowanych - wyczynowych są to wlaśnie uszczelki miękkie klingierytowe okute na całej powierzchni blachą miedzianą sam przejechałem na takiej uszczelce około 20000 km.i oczywiście wszystko gra koszt porównywalny do tradycyjnych Rewelacyjna jakość http://www.autouszczelki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.