Gość gertek Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Witam ponownie. Mam pytanie odnosnie obrotów. Może wytłumacze na przykładzie. Jeśli jade i obroty mam powyżej 2000 i np musze sie zatrzymać to w momencie zatrzymania oboty powoli schodza od 1700 do 1000 - mam wrażenie jakby sie zawieszały - bardzo wolno schodza do dołu. Do wczoraj obroty schodziły do 1000 i trzymał taki poziom. Dziś zaobserwowałem że obroty jak dłużej stoje schodza gdzieś do 600 i troszke zaczyna drżeć buda - typowa reakcja zbyt małych obrotów. Czy może ktoś wie co to jest? Zabrudzone silniczki krokowe bo są chyba dwa? Dziekuje za wszystkie pomocne porady i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Kolego poszukaj na stronie nissantech.pl tam jest trochę o silnikach, bo nie wiem czy tu ktoś Ci pomoże. A ogólnie fajnego zakupu dokonałeś, 300ZX to nie to samo co dzisiejsza Z, ale też trzeba mieć mechanika co się zna Jak będę miał gotówki na auto od niedzieli to też myślałem naz takim zakupem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gertek Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 dzieki szczurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBEK1978 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 Zależy jaki to 300 zx. Jak Z32 to po 1 nie ma tam czegoś takiego jak silniczek krokowy ale ręki sobie nie dam uciąć Jest to na trochę innej zasadzie ,chyba jak w 180 SX . Jest tam jakiś bimetal. Są jakieś 2 urządzonka co są odpowiedzialne za te obroty IACV i coś tam jeszcze. To można rozebrać i przeczyścić ale jest trochę kopania i rozbierania . Najlepiej wtrysnąć coś jak WD. 2 sprawa jak to jest Z32 bo miałem takiego gdzie się zacinały obroty bo po prostu źle był wyrgulowany mechanizm od przepustnic. Po prostu źle odbijała sprężynka i trzeba trochę pokombinować ale dało się ustawić ,problem zniknął. Tak poza tym w żadnym 300zx nie widziałem poprawnych obrotów ,za dużo jest tam wężyków ,podciśnień i urządzeń sterowanych podciśnieniem. Niech będzie mała nieszczelność albo takie urządzonko niech szwankuje to odbije sie to na idle. Jest jeszcze sprawa takiego wynalazku jak power tranzistor ,który jest z przodu auta . Przeważnie szwankowały w rocznikach do 93 i była nawet kampania serwisowa . Nowego rodzaju kosztuje 600 zł w USA i polecam wymiane tego. Poza tym cewki warto sprawdzić i elektrykę no i oczywiście sondy l. Komputerowa diagnostyka nieodzowna. BTW jest manual do 300 zx i całe strony diagnostyki odnośnie obrotów. Roboty jest na tydzień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.