bibur Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Ciekawy test z ładnymi fotami http://www.autogaleria.pl/auto_test/nissan-qashqai-2-2.0-tekna,484.html pozdrawiam bibur 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papierki2 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 (edytowane) Ciekawy test z ładnymi fotami http://www.autogaleria.pl/auto_test/nissan-qashqai-2-2.0-tekna,484.html pozdrawiam bibur Reczywiście bardzo ciekawy artykuł. Już się nie mogę doczekać na swojego QQ... Odbiór 17 grudzień Pzdr Edytowane 17 Października 2010 przez PiotrekP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luc123456 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Fajne fotki, z tekstem gorzej. Dzięki bibur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huling Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Fajne fotki, z tekstem gorzej. Mnie się tekst podobał. Szczególnie część o silniku. Mam o nim takie samo zdanie, co autor tego artykułu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sceptyk Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Poprzedni test autogalerii mial wpływ na moją decyzje o zakupie QQ+2 http://www.autogaleria.pl/auto_test/nissan-qashqai-1.5-dci-tekna,92.html Ale wydaje mi się, że był jeszcze test QQ+2 z 2008 roku zaraz po premierze. I tam był najlepszy opis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arlandia Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 (edytowane) Jak dla mnie, jest to w 100% sponsorawany artykuł i w taki sam sposób można opisac każdy inny samochód ..... i nie powinien mieć wpływu na podjęcie decyzji o zakupie.. Dlaczego nie napisali o źle działającej Nawigacji, o braku lewarka, kluczy w najbogatszej wersji TEKNA, o częstym przepalaniu się żarówek, o problemach z filtrem DPF i iinych rzeczach które w bardzo prosty i szybki sposób można się dowiedzieć. Edytowane 19 Października 2010 przez arlandia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huling Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 (edytowane) Gdyby artykuł był sponsorowany, to nie krytykowaliby silników. Ja w swoim QQ mam koło zapasowe (dojazdowe), lewarek, klucz do kół, 2 śruby do holowania, trójkąt ostrzegawczy i gaśnicę. Ma ktoś jeszcze jakieś inne "dodatki" w bagażniku w wersji Tekna? Czym się różni lewarek od podnośnika, bo wg mnie to to samo? Edytowane 19 Października 2010 przez huling Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość janusz-pawlak Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 (edytowane) Jak dla mnie, jest to w 100% sponsorawany artykuł i w taki sam sposób można opisac każdy inny samochód ..... i nie powinien mieć wpływu na podjęcie decyzji o zakupie.. Dlaczego nie napisali o źle działającej Nawigacji, o braku lewarka, podnośnika, kluczy w najbogatszej wersji TEKNA, o częstym przepalaniu się żarówek, o problemach z filtrem DPF i iinych rzeczach które w bardzo prosty i szybki sposób można się dowiedzieć. Autor opisał swoje wrażenia z kilkuset kilometrowej trasy, nie jest to ocena jakościowa klasy QQ a jedynie wrażenia subiektywne z użytkowania jednego modelu na jednej, krótkiej trasie. Np. o filtrze DPF nie pisał bo mu go w jego testowanym aucie nie zamontowali (sorry). Pewno miał podnośnik, klucze, xenony (TEKNA), znał angielski i miał wersję nawigacji 2010 która jest na prawdę dobra. Ale też mam odczucie, że autor "odwalił sprawę" na zlecenie, szczególnie przy opisie silnika. Pewno jestem nie do końca obiektywny, ale zarówno z charakterystyki silnika (MR-20DE) dostępnej w internecie jak i własnych odczuć (to moje 7 auto, przejechałem nim 27 000 km w kraju i np. w niemczech) wynika, że praktycznie od 1800 obr/min uzyskuje się wystarczający moment do sprawnego przysieszania a od około 2500 jest już bardzo dobrze. Jasne, nie jest to auto z silnikiem o mocy 300 koni ani auto o sportowej charakterystyce. I nie poto się je użytkuje. jp Edytowane 19 Października 2010 przez janusz-pawlak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arlandia Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 (edytowane) Gdyby artykuł był sponsorowany, to nie krytykowaliby silników. Ja w swoim QQ mam koło zapasowe (dojazdowe), lewarek, klucz do kół, 2 śruby do holowania, trójkąt ostrzegawczy i gaśnicę. Ma ktoś jeszcze jakieś inne "dodatki" w bagażniku w wersji Tekna? Czym się różni lewarek od podnośnika, bo wg mnie to to samo? Oczywiście jest to samo - porawiłem już.... W moim samochodzie QQ+2 w wersja TEKNA ze względu na SUBWOFER zamontowany w miejscu koła zapasowego, nie mam dojazdówki, ani także klucza i lewarka - lecz miejsce na te rzeczy były. Jakie było moje zdziwienia (i sprzedawcy) jak otworzyłem bagażnik a tam były puste miejsca po tych narzędziach. Inaczej mówć NISSAN zaoszczędził w bardzo dziwny sposób. Oczywiście posiadam tzw. zestaw naprawczy polegający na wypełnieniu koła jakąś substancją ale jak mi później powiedzianio żaden WULKANIZATOR nie podejmie się naprawy takiego koła - idzie do śmieci. Przez pół roku złapałem 2 razy gume. Raz pod domem - ledwo co dojechałem do warszattu i raz na trasie, skończyło się zabraniem koła i przywiezieniem naprawionego - 3 godziny stałem na lewarku pożyczonym od p. Wulkanizatora. Obecnie jestem na szukaniu lewarka, kluczy oraz dojazdówki..... Zbytnio nie rozumiem, posiadasz wersję TEKNA z czy bez SUBWOFERA który jest montowany w miejscu koła zapasowego? Edytowane 19 Października 2010 przez arlandia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huling Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 Zbytnio nie rozumiem, posiadasz wersję TEKNA z czy bez SUBWOFERA który jest montowany w miejscu koła zapasowego? Subwofer nie jest zamontowany zamiast koła, lecz w środku tego koła we wklęsłości felgi. Lewarek, klucz itp. są włożone w wycięcia w styropianie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sceptyk Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 to Arlandia odebrał niekompletne auto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arlandia Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 to Arlandia odebrał niekompletne auto? Nie, w czasie odbioru samochodsu zgłaszałem że nie ma lewarka oraz klucza i że są puste miejsca po tych narzędziach. Okazało się, że podobno tak jest jak się ma zestaw naprawczy. Tylko dlaczego pozostawione puste miejsca, zamiast umięscić ładnie docięty styropian czy w ogóle zmienić kształtkę styropianowa ? Moim zdaniem klucz do kól oraz lewarek powinin być, bo wjaki sposób mam np. sobie wymienić koła na zimę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość janusz-pawlak Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 Nie, w czasie odbioru samochodsu zgłaszałem że nie ma lewarka oraz klucza i że są puste miejsca po tych narzędziach. Okazało się, że podobno tak jest jak się ma zestaw naprawczy. Tylko dlaczego pozostawione puste miejsca, zamiast umięscić ładnie docięty styropian czy w ogóle zmienić kształtkę styropianowa ? Moim zdaniem klucz do kól oraz lewarek powinin być, bo wjaki sposób mam np. sobie wymienić koła na zimę? mam TEKNA, 2009, koło dojazdowe + narzędzia + subwoofer "wmontowany" w koło dojazdowe, jp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosmo Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Jak dla mnie, jest to w 100% sponsorawany artykuł i w taki sam sposób można opisac każdy inny samochód ..... i nie powinien mieć wpływu na podjęcie decyzji o zakupie.. Dlaczego nie napisali o źle działającej Nawigacji, o braku lewarka, kluczy w najbogatszej wersji TEKNA, o częstym przepalaniu się żarówek, o problemach z filtrem DPF i iinych rzeczach które w bardzo prosty i szybki sposób można się dowiedzieć. moim zdaniem artykuł jest całkiem niezły i jeśli chodzi o silniki to sądzę że uwagi są trafne. Sam mam wersję 1,6 i na miasto mi wystarcza, ale gdybym miał teraz podejmować decyzję zakupową jeszcze raz wybrałbym mocniejszy silnik (niezależnie czy benzyna czy diesel = po prostu 1,6 to toczy ten samochód zamiast jechać). Dziwne tez by było, aby po tak krótkiej jeździe wyhaczyć problemy, które zauważają właściciele - posiadający, użytkujący i serwisujący samochód cały czas. A odnośnie samochodu testowego to wiadomo, że dziennikarze jeżdżą najlepszymi wersjami wyposażenia lub prawie najlepszymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.