Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

drazek dzwigni zmiany biegow


Gość zicoo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

krotko, czy jest odkrecany :?:

pozdr

zicoo

tzn ?

czy galka jest odkrecana bo jezeli o to chodzi to tak jest odkrecana a i reszte mozna wymontowac napewno :lol:

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się, ale droga długa.

Trzeba odkręcić osłony kata, wyjąć je (trzeba ściągnąć rurę z plastików) i odkręcić śrubę łączącą dwa drążki. Wtedy wyjmiesz całą dźwignię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak wlasnie jak juz jest taki temat to i ja sie zapytam. Czy ktos wie jak zdjac ta blaszke co trzyma gumowa oslone dookola drazka?? u mnie jest juz lekko zardzewiala z zewnatrz a jako ze jest caly czas na widoku to chcialem ja odswiezyc troche. Z przodu nie ma problemu bo sa dwie nakretki i tyle. a z tylu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pirat976
no tak wlasnie jak juz jest taki temat to i ja sie zapytam. Czy ktos wie jak zdjac ta blaszke co trzyma gumowa oslone dookola drazka?? u mnie jest juz lekko zardzewiala z zewnatrz a jako ze jest caly czas na widoku to chcialem ja odswiezyc troche. Z przodu nie ma problemu bo sa dwie nakretki i tyle. a z tylu??

 

Z tyłu też są dwie ale odkręcane z podspodu [najlepiej z kanału] ale jak masz blache zardzewiałą to powodzenia ja też tak miałem i niestety bez rozwiercania sie nie obeszło

pozdrawiam

 

N-14 2.0DSLX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego nie obeszlo sie bez rozwiercania... co ma blacha do gwintow?? nie jest zreszta przerdzewiala tylko pokryta nalotem rdzawym :) Ale dzieki za podpowiedz, wykrece to na bank jak bede mial kase na shortshifter, dwie pieczenie przy jednym ogniu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pirat976
Dlaczego nie obeszlo sie bez rozwiercania... co ma blacha do gwintow?? nie jest zreszta przerdzewiala tylko pokryta nalotem rdzawym :) Ale dzieki za podpowiedz, wykrece to na bank jak bede mial kase na shortshifter, dwie pieczenie przy jednym ogniu :)

 

witam

 

te kóleczka(około0.8cm po prawej i lewej stronie blachy) to są głowki śrób które przechodzą przez tunel i są zakręcone nakretką od spodu auta.Są one prawdopodobnie tylko zgrzane do tej blachy,u mnie te teśruby były troszke skorodowane i niestety zaczęły sie kręcić do okoła więc co mogłem zrobic.......użyłem wiertarki:) później wstawiłem normalne sruby z główką od góry i teraz będzie spokój.

 

pozdrawiam i powodzenia życze:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...