Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Instalacja lpg do p11 1.8


boren
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

 

temat pewnie już był omawiany ale widzę posty sprzed 2-3 lat więc zakładam nowy.

 

Mam primerę p11 (po lifcie) 1.8 z 2001 r. chciałbym ją zagazować.

Napisałem do jednej z firm zakładających instalacje w Warszawie i otrzymałem taką odpowiedź:

 

"Najlepszym i jedynym rozwiązaniem jest założenie instalacji sekwencyjnej

dzięki której unikamy zapalenia mieszanki gazu w kolektorze ssącym, a

także skracamy drogę doprowadzeni gazu do minimum. Ceny tych instalacji nie są

jednorodne i kształtują się w granicach od 2500 do 4000 zł brutto.

Najbardziej sprawdzoną instalacją jest system Sequent 24 włoskiej firmy

BRC - cena montażu do tego typu samochodu wynosi 3000 zł brutto.

Charakteryzuje się ona bardzo dokładną listwą wtryskiwaczy iglicowych, co

ważne jest dla systemu OBD II zastosowanym w Pana samochodzie. Dokładna

regulacja jest bardzo ważna, gdyż w przeciwnym razie może dojść do

przestawienia mapy benzyny. Instalacja jest objęta dwuletnią ogólnopolską

gwarancją bez limitów kilometrów.Dodatkowo należy założyć tzw.

lubryfikację zaworów ssących co podnosi nam koszt o 250 zł"

 

Chciałbym się zorientować jakie zdanie o powyższej opcji mają bardziej doświadczeni użytkownicy instalacji gazowych w tym aucie.

 

z góry dziękuję za pomoc.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że o LPG sporo jest tematów, nawet gdzieś zdjęcia swojej instalacji wrzucałem więc tu się nie będę wypowiadał, a jednie co do lubryfikacji to BRC nie wymaga stosowania jej przy aucie takie jak Twoje, ja nie mam i wszystko jak na razie działa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do twojego auta - jedynie sekwencja. Z instalacji polecałbym do twojego auta:

1. Landi Renzo Omegas - Zalety to bardzo stabilny reduktor dwustopniowy, trwałe wtryskiwacze. Wadą jest cena.

2. Stag 300 + Reduktor Magic 3 + wtryskiwacze Hana 2000 lub Matrix - Zalety to cena, powszechnie dostępny soft, możliwość konfigurowania z prawie wszystkimi komponentami. Wady? Dla mnie nie ma biorąc pod uwagę cena do jakość.

3. BRC Sequent 24 - Zalety - niezłe wtryskiwacze, reduktor podobno poprawili bo był do d.. Wady - części zamienne - tylko BRC a tu już nie jest tak różowo jak przy pierwszym montażu, soft dostępny tylko z kluczem.

Dla mnie najlepszą opcją jest Stag 300 w takim zestawie jak napisałem. Będziesz na prawdę zadowolony, o ile monter nie spartoli roboty.

Acha - Lubryfikacja nie jest potrzebna w twoim aucie.

Edytowane przez mind
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za szybkie odpowiedzi :):) czyli instalacja jest ok i nie potrzeba lubryfikacji.

 

 

"3. BRC Sequent 24 - Zalety - niezłe wtryskiwacze, reduktor podobno poprawili bo był do d.. Wady - części zamienne - tylko BRC a tu już nie jest tak różowo jak przy pierwszym montażu, soft dostępny tylko z kluczem."

 

możesz rozwinąć tę myśl??? ja nie zamierzam nic kombinować z softem....

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za szybkie odpowiedzi :):) czyli instalacja jest ok i nie potrzeba lubryfikacji.

 

 

"3. BRC Sequent 24 - Zalety - niezłe wtryskiwacze, reduktor podobno poprawili bo był do d.. Wady - części zamienne - tylko BRC a tu już nie jest tak różowo jak przy pierwszym montażu, soft dostępny tylko z kluczem."

 

możesz rozwinąć tę myśl??? ja nie zamierzam nic kombinować z softem....

 

pozdrawiam

to że AC -Stag daje oprogramowanie do instalki za darmo dlatego wszyscy to znają i nie ma problemów z regulacją czy naprawą

a jak posiadasz laptopa i kabelek za 30 zł i sam wszystko sprawdzasz nie jest to wcale trudne ,,,,

 

Brc robi tańsze zestawy teraz i podpiera się renomą z drogich zestawów ,,,

 

Stag tak samo spełni twoje wymagania

reduktor Magic 3

wtryskiwacze koreańskie Hana (najlepsze obecnie w tej cenie) klon Kehin !!

 

napewno nie KME

Brc jak chcesz mieć włoskie a nie polskie ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisze Tofu. Weź STAGa reduktor Magic III i wtryskiwacze Hana. Jeżeli do tego jeszcze dodasz dobry warsztat to będziesz zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok czyli jednak STAG. no dobra. czy może ktoś zna dobry warsztat w warszawie który zakłada Staga w podanej wyżej konfiguracji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z doświadczenia z innym warsztatem już wiem że warto czasem pojechać trochę dalej ale będzie dobrze zrobione :)

Polecam http://www.auto-flesz.pl/site.php?page=art&art=2

Auto-Flesz

Lubicz Górny

ul. H. Orszta 11

tel. +48 (056) 678 20 21

kom. +48 (0) 694 626 027

 

lub http://www.pitec.pl/

 

ja montowałem w Lubiczu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak słyszałem o tym zakładzie w Lubiczu ale z Warszawy tam jest kawał drogi...ciężko mi będzie tam też jeździć nas przeglądy i ew. naprawy gwarancyjne chociaż przez Lubicz przejeżdżam 2 razy w roku jak na urlop w rej. Tucholi jadę.

 

poszukam na tym drugim forum o lpg.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak słyszałem o tym zakładzie w Lubiczu ale z Warszawy tam jest kawał drogi...ciężko mi będzie tam też jeździć nas przeglądy i ew. naprawy gwarancyjne chociaż przez Lubicz przejeżdżam 2 razy w roku jak na urlop w rej. Tucholi jadę.

 

poszukam na tym drugim forum o lpg.

 

pozdrawiam

 

Poszukaj sobie Nikodema na www.lpg-forum.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam założona instalacje LANDI Renzo Omegaz, oprócz przeglądów co 15 tys. nic się z nią nie dzieje (przejechałem juz na niej ponad 100 tys.)

Mój braciak ma zamontowane STAG 300 Premium i też sobie chwali.

 

pozdrawiam

 

Oskar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam założona instalacje LANDI Renzo Omegaz, oprócz przeglądów co 15 tys. nic się z nią nie dzieje (przejechałem juz na niej ponad 100 tys.)

Mój braciak ma zamontowane STAG 300 Premium i też sobie chwali.

 

pozdrawiam

 

Oskar

 

Landi Renzo Omegas to jedna z najlepszych moim zdaniem instalacji gazowych sekwencyjnego wtrysku. Najstabilniejsza moim zdaniem dla samochodu. Największym atutem tej instalacji jest dwustopniowy reduktor (nie do zajechania) oraz bardzo precyzyjne wtryskiwacze Med. Sam trochę żałuję że nie założyłem takowej - ale nic straconego :)

Stag pisząc o sterowniku też jest fajny. Masa materiałów w internecie do niego. Konfigurowalny z większością wtrysków / reduktorów dostępnych na rynku. Prosty soft i przede wszystkim dostępny na stronie producentów bez jakichś dziwnych kluczy czy kodów (ukłon w stronę przereklamowanego Prinsa i BRC).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

udało mi się znaleźć zakład Migaz-s w Warszawie na ul. Modlińskiej (ma dużo dobrych opinii)

oferują takie opcje

1 Instalacja Stag 300 Plus z reduktorem zavoli i wtryskiwaczami MagicJet w cenie 2700 zł lub z wtryskiwaczami HANA w cenie 2900 zł. Gwarancja mechaniczna 12 miesięcy lub 20 000 km, gwarancja elektryczna 24 miesiące.

 

lub

 

Instalacja Landirenzo Omegas z jednostopniowym reduktorem Li02 i z 24 miesięczna gwarancją bez limitu przebiegu w cenie 3200 zł.

 

rozumie, że Stag to będzie lepszy wybór

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro takie porównanie to jak założysz reduktor Megic 3 i medy na stagu bo też można to też będzie dobrze ....

 

taki zestaw niczym nie ustępuje ....

 

wiec stag na hanach cena jak cena różnica między haną a MJ to 200 zł to akurat dobra bo 4 hany 400 zł + przejściówki a MJ 190 zł

 

Bierz staga i tyle dołóż di hanek i tyle ...Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to zdecydowałem się na Stag-a, Magic III i wtryski Hana. Warsztat daje mi na to 24 miesiące gwarancji. Mam nadzieję, że nie będę żałował decyzji a montaż zostanie wykonany dobrze (firma istnieje od 1997r. i od początku zakłada instalacje gazowe)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to zdecydowałem się na Stag-a, Magic III i wtryski Hana. Warsztat daje mi na to 24 miesiące gwarancji. Mam nadzieję, że nie będę żałował decyzji a montaż zostanie wykonany dobrze (firma istnieje od 1997r. i od początku zakłada instalacje gazowe)

 

pozdrawiam

 

Mam taka konfigurację i jest ok. Jak założą to powinni dostroić podczas jadzy. Niech pokażą Ci mapy czy są zgrane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taka konfigurację i jest ok. Jak założą to powinni dostroić podczas jadzy. Niech pokażą Ci mapy czy są zgrane.

 

instalator coś burczał, że na bank będzie ustawiał podczas jazdy przy kontroli po 1 tyś km, muszę dopytać czy bezpośrednio po instalacji też tak zrobi.

 

a fotki wrzucę jak już będzie wszystko zamontowane.

 

mam jeszcze pytanie, wlew zrobić po klapką wlewu paliwa czy nie....boję się że nissan będzie mi tam rdzewiał no i przy jakiejś stłuczce mogą być problemy ze spasowaniem tego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...co do strojenia to powinno być po montażu, a wlew u mnie jest koło haka i jest ok :) co do rdzy to mam podobne przemyślenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wlew u mnie jest koło haka i jest ok :) co do rdzy to mam podobne przemyślenia.

 

no właśnie, chyba zażyczę sobie w zderzaku od spodu żeby się w oczy nie rzucało....parkuję w garażu podziemnym nie che mi się wysłuchiwać uwag administratora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie, chyba zażyczę sobie w zderzaku od spodu żeby się w oczy nie rzucało....parkuję w garażu podziemnym nie che mi się wysłuchiwać uwag administratora

Instalacja - bardzo dobry wybór. Migaz to dobry warsztat. Wlew nie lepiej założyć koło wlewu paliwa?

Edytowane przez mind
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalacja - bardzo dobry wybór. Migaz to dobry warsztat. Wlew nie lepiej założyć koło wlewu paliwa?

 

lepiej ale boje się ze będzie rdzewieć.

 

w efekcie nie zakładam w migaz tylko w autogaz na modlińskiej 227 A (Auto-Gaz" Andrzej Smogorzewski).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam w zderzaku z tyłu i widać malnołem sobie w kolor zderzaka i już zboku to syf z koła ma tendencje do srania po zderzaku i w ten wlew ,,, a jak dasz z tyłu od spodu to nie założą ci pistoletu i nie zatankujesz ,,,bo to widziałem ,,,

 

 

ja z tyłu mam napis primera ....potem naklejka Diesel i korek od gazu wszyscy głupieją ,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam dół zderzaka niemalowany (czarny plastik) więc nie będzie bardzo widać.

 

z tą odmową tankowania to chyba przesada, widziałem mnóstwo aut z wlewem w tym miejscu (z tyłu i od dołu) i jakoś chyba tankują.

Edytowane przez boren
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...