boren Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 witam, temat pewnie już był omawiany ale widzę posty sprzed 2-3 lat więc zakładam nowy. Mam primerę p11 (po lifcie) 1.8 z 2001 r. chciałbym ją zagazować. Napisałem do jednej z firm zakładających instalacje w Warszawie i otrzymałem taką odpowiedź: "Najlepszym i jedynym rozwiązaniem jest założenie instalacji sekwencyjnej dzięki której unikamy zapalenia mieszanki gazu w kolektorze ssącym, a także skracamy drogę doprowadzeni gazu do minimum. Ceny tych instalacji nie są jednorodne i kształtują się w granicach od 2500 do 4000 zł brutto. Najbardziej sprawdzoną instalacją jest system Sequent 24 włoskiej firmy BRC - cena montażu do tego typu samochodu wynosi 3000 zł brutto. Charakteryzuje się ona bardzo dokładną listwą wtryskiwaczy iglicowych, co ważne jest dla systemu OBD II zastosowanym w Pana samochodzie. Dokładna regulacja jest bardzo ważna, gdyż w przeciwnym razie może dojść do przestawienia mapy benzyny. Instalacja jest objęta dwuletnią ogólnopolską gwarancją bez limitów kilometrów.Dodatkowo należy założyć tzw. lubryfikację zaworów ssących co podnosi nam koszt o 250 zł" Chciałbym się zorientować jakie zdanie o powyższej opcji mają bardziej doświadczeni użytkownicy instalacji gazowych w tym aucie. z góry dziękuję za pomoc. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość truszczu Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Myślę, że o LPG sporo jest tematów, nawet gdzieś zdjęcia swojej instalacji wrzucałem więc tu się nie będę wypowiadał, a jednie co do lubryfikacji to BRC nie wymaga stosowania jej przy aucie takie jak Twoje, ja nie mam i wszystko jak na razie działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 (edytowane) Do twojego auta - jedynie sekwencja. Z instalacji polecałbym do twojego auta: 1. Landi Renzo Omegas - Zalety to bardzo stabilny reduktor dwustopniowy, trwałe wtryskiwacze. Wadą jest cena. 2. Stag 300 + Reduktor Magic 3 + wtryskiwacze Hana 2000 lub Matrix - Zalety to cena, powszechnie dostępny soft, możliwość konfigurowania z prawie wszystkimi komponentami. Wady? Dla mnie nie ma biorąc pod uwagę cena do jakość. 3. BRC Sequent 24 - Zalety - niezłe wtryskiwacze, reduktor podobno poprawili bo był do d.. Wady - części zamienne - tylko BRC a tu już nie jest tak różowo jak przy pierwszym montażu, soft dostępny tylko z kluczem. Dla mnie najlepszą opcją jest Stag 300 w takim zestawie jak napisałem. Będziesz na prawdę zadowolony, o ile monter nie spartoli roboty. Acha - Lubryfikacja nie jest potrzebna w twoim aucie. Edytowane 21 Października 2010 przez mind Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boren Opublikowano 21 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 dzięki za szybkie odpowiedzi :) czyli instalacja jest ok i nie potrzeba lubryfikacji. "3. BRC Sequent 24 - Zalety - niezłe wtryskiwacze, reduktor podobno poprawili bo był do d.. Wady - części zamienne - tylko BRC a tu już nie jest tak różowo jak przy pierwszym montażu, soft dostępny tylko z kluczem." możesz rozwinąć tę myśl??? ja nie zamierzam nic kombinować z softem.... pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 dzięki za szybkie odpowiedzi :) czyli instalacja jest ok i nie potrzeba lubryfikacji. "3. BRC Sequent 24 - Zalety - niezłe wtryskiwacze, reduktor podobno poprawili bo był do d.. Wady - części zamienne - tylko BRC a tu już nie jest tak różowo jak przy pierwszym montażu, soft dostępny tylko z kluczem." możesz rozwinąć tę myśl??? ja nie zamierzam nic kombinować z softem.... pozdrawiam to że AC -Stag daje oprogramowanie do instalki za darmo dlatego wszyscy to znają i nie ma problemów z regulacją czy naprawą a jak posiadasz laptopa i kabelek za 30 zł i sam wszystko sprawdzasz nie jest to wcale trudne ,,,, Brc robi tańsze zestawy teraz i podpiera się renomą z drogich zestawów ,,, Stag tak samo spełni twoje wymagania reduktor Magic 3 wtryskiwacze koreańskie Hana (najlepsze obecnie w tej cenie) klon Kehin !! napewno nie KME Brc jak chcesz mieć włoskie a nie polskie ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Tak jak pisze Tofu. Weź STAGa reduktor Magic III i wtryskiwacze Hana. Jeżeli do tego jeszcze dodasz dobry warsztat to będziesz zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boren Opublikowano 21 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 ok czyli jednak STAG. no dobra. czy może ktoś zna dobry warsztat w warszawie który zakłada Staga w podanej wyżej konfiguracji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 zobasz lpg forum bo bym tam musiał kogoś szukać ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Z doświadczenia z innym warsztatem już wiem że warto czasem pojechać trochę dalej ale będzie dobrze zrobione Polecam http://www.auto-flesz.pl/site.php?page=art&art=2 Auto-Flesz Lubicz Górny ul. H. Orszta 11 tel. +48 (056) 678 20 21 kom. +48 (0) 694 626 027 lub http://www.pitec.pl/ ja montowałem w Lubiczu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boren Opublikowano 21 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 tak słyszałem o tym zakładzie w Lubiczu ale z Warszawy tam jest kawał drogi...ciężko mi będzie tam też jeździć nas przeglądy i ew. naprawy gwarancyjne chociaż przez Lubicz przejeżdżam 2 razy w roku jak na urlop w rej. Tucholi jadę. poszukam na tym drugim forum o lpg. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 tak słyszałem o tym zakładzie w Lubiczu ale z Warszawy tam jest kawał drogi...ciężko mi będzie tam też jeździć nas przeglądy i ew. naprawy gwarancyjne chociaż przez Lubicz przejeżdżam 2 razy w roku jak na urlop w rej. Tucholi jadę. poszukam na tym drugim forum o lpg. pozdrawiam Poszukaj sobie Nikodema na www.lpg-forum.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Ja mam założona instalacje LANDI Renzo Omegaz, oprócz przeglądów co 15 tys. nic się z nią nie dzieje (przejechałem juz na niej ponad 100 tys.) Mój braciak ma zamontowane STAG 300 Premium i też sobie chwali. pozdrawiam Oskar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Ja mam założona instalacje LANDI Renzo Omegaz, oprócz przeglądów co 15 tys. nic się z nią nie dzieje (przejechałem juz na niej ponad 100 tys.) Mój braciak ma zamontowane STAG 300 Premium i też sobie chwali. pozdrawiam Oskar Landi Renzo Omegas to jedna z najlepszych moim zdaniem instalacji gazowych sekwencyjnego wtrysku. Najstabilniejsza moim zdaniem dla samochodu. Największym atutem tej instalacji jest dwustopniowy reduktor (nie do zajechania) oraz bardzo precyzyjne wtryskiwacze Med. Sam trochę żałuję że nie założyłem takowej - ale nic straconego Stag pisząc o sterowniku też jest fajny. Masa materiałów w internecie do niego. Konfigurowalny z większością wtrysków / reduktorów dostępnych na rynku. Prosty soft i przede wszystkim dostępny na stronie producentów bez jakichś dziwnych kluczy czy kodów (ukłon w stronę przereklamowanego Prinsa i BRC). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boren Opublikowano 22 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 udało mi się znaleźć zakład Migaz-s w Warszawie na ul. Modlińskiej (ma dużo dobrych opinii) oferują takie opcje 1 Instalacja Stag 300 Plus z reduktorem zavoli i wtryskiwaczami MagicJet w cenie 2700 zł lub z wtryskiwaczami HANA w cenie 2900 zł. Gwarancja mechaniczna 12 miesięcy lub 20 000 km, gwarancja elektryczna 24 miesiące. lub Instalacja Landirenzo Omegas z jednostopniowym reduktorem Li02 i z 24 miesięczna gwarancją bez limitu przebiegu w cenie 3200 zł. rozumie, że Stag to będzie lepszy wybór Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 skoro takie porównanie to jak założysz reduktor Megic 3 i medy na stagu bo też można to też będzie dobrze .... taki zestaw niczym nie ustępuje .... wiec stag na hanach cena jak cena różnica między haną a MJ to 200 zł to akurat dobra bo 4 hany 400 zł + przejściówki a MJ 190 zł Bierz staga i tyle dołóż di hanek i tyle ...Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boren Opublikowano 23 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 no to zdecydowałem się na Stag-a, Magic III i wtryski Hana. Warsztat daje mi na to 24 miesiące gwarancji. Mam nadzieję, że nie będę żałował decyzji a montaż zostanie wykonany dobrze (firma istnieje od 1997r. i od początku zakłada instalacje gazowe) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 no to zdecydowałem się na Stag-a, Magic III i wtryski Hana. Warsztat daje mi na to 24 miesiące gwarancji. Mam nadzieję, że nie będę żałował decyzji a montaż zostanie wykonany dobrze (firma istnieje od 1997r. i od początku zakłada instalacje gazowe) pozdrawiam Mam taka konfigurację i jest ok. Jak założą to powinni dostroić podczas jadzy. Niech pokażą Ci mapy czy są zgrane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 każ sobie zgrać fotki z ustawień czy wsio jak należy no i pochwal się foto z pod maski ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boren Opublikowano 24 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 Mam taka konfigurację i jest ok. Jak założą to powinni dostroić podczas jadzy. Niech pokażą Ci mapy czy są zgrane. instalator coś burczał, że na bank będzie ustawiał podczas jazdy przy kontroli po 1 tyś km, muszę dopytać czy bezpośrednio po instalacji też tak zrobi. a fotki wrzucę jak już będzie wszystko zamontowane. mam jeszcze pytanie, wlew zrobić po klapką wlewu paliwa czy nie....boję się że nissan będzie mi tam rdzewiał no i przy jakiejś stłuczce mogą być problemy ze spasowaniem tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 ...co do strojenia to powinno być po montażu, a wlew u mnie jest koło haka i jest ok co do rdzy to mam podobne przemyślenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boren Opublikowano 24 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 a wlew u mnie jest koło haka i jest ok co do rdzy to mam podobne przemyślenia. no właśnie, chyba zażyczę sobie w zderzaku od spodu żeby się w oczy nie rzucało....parkuję w garażu podziemnym nie che mi się wysłuchiwać uwag administratora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 (edytowane) no właśnie, chyba zażyczę sobie w zderzaku od spodu żeby się w oczy nie rzucało....parkuję w garażu podziemnym nie che mi się wysłuchiwać uwag administratora Instalacja - bardzo dobry wybór. Migaz to dobry warsztat. Wlew nie lepiej założyć koło wlewu paliwa? Edytowane 24 Października 2010 przez mind Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boren Opublikowano 24 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 Instalacja - bardzo dobry wybór. Migaz to dobry warsztat. Wlew nie lepiej założyć koło wlewu paliwa? lepiej ale boje się ze będzie rdzewieć. w efekcie nie zakładam w migaz tylko w autogaz na modlińskiej 227 A (Auto-Gaz" Andrzej Smogorzewski). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 ja mam w zderzaku z tyłu i widać malnołem sobie w kolor zderzaka i już zboku to syf z koła ma tendencje do srania po zderzaku i w ten wlew ,,, a jak dasz z tyłu od spodu to nie założą ci pistoletu i nie zatankujesz ,,,bo to widziałem ,,, ja z tyłu mam napis primera ....potem naklejka Diesel i korek od gazu wszyscy głupieją ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boren Opublikowano 24 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 (edytowane) ja mam dół zderzaka niemalowany (czarny plastik) więc nie będzie bardzo widać. z tą odmową tankowania to chyba przesada, widziałem mnóstwo aut z wlewem w tym miejscu (z tyłu i od dołu) i jakoś chyba tankują. Edytowane 24 Października 2010 przez boren Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.