Gość KamaS0 Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Witam ! Niedawno kupiłem Nissana Primere 2.2 Diesel z 2002 roku Hatchback . Po upływie kilku dni zaczęły się pojawiać problemy których wcześniej nie zauważyłem a mianowicie . Nie wiem czy to jest normalne.. Przy odpaleniu silnika stoi mi na 0.6 tys obrotów może ten typ tak ma ale po to właśnie pytam a kiedy odpalam klimatyzacje zwiększają się do 0.8 zdziwiło mnie to bo wcześniej miałem volvo i tak nie było. Następnym problemem jest to Jak zostawiam mój samochód na 2 dni bez odpalania to później nie chce odpalić, akumulator jest za słaby. Byłem z tym u elektryka powiedział mi że cały system audio klima navi i komputer mi to rozładowuję. Dał mi nawet radę żebym za każdym razem odłączał bezpiecznik od tego audio ale to jest niewygodne i może będzie ktoś wiedział jak to naprawić :)Problem który pojawił mi się dzisiaj wygląda tak. Jechałem pod górkę na 3 niecałe 2,5 tyś ob. nagle pedał mi się zablokował i obroty skoczyły aż do 5-6 tyś sam się zdziwiłem ze może aż do tylu dojść. Bardzo proszę o pomoc )))))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 to elektryk powinien dojść co zjada prąd ,,,to na pewno ,,, pedał jak się nie mylę jest chyba na potencjometrze i też słyszałem że z nim są problemy ,, WITAMY I CYTAT Z REGULAMINU Zakładając nowy temat przed jego treścią otaguj model np. [P10], [W10], [P11], [WP11], [P11.144], [WP11.144], [P12], [WP12]. Następnie nadaj mu taki tytuł (używaj także opisu), żeby nikt nie miał wątpliwości o czym piszesz. Postaraj się zamieścić w nim jak najwięcej słów kluczowych opisujących Twój problem.np. [P11] Stuki w lewym przednim kole opis - tylko podczas skręcania w lewo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pilot9314 Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Kolego co do klimatyzacji i związanych z nią wyższych obrotów na biegu jałowym jest to normalna reakcja nie masz się czym martwić...Akumulator być może jest do wymiany albo za słaby jak na tak duży silnik ale skoro mówisz o zablokowaniu się potencjometru otwarcia przepustnicy czyli pedału gazu to faktycznie może być coś z elektryką nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KamaS0 Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Z tym że kupiłem akumulator 74 ah wydaje mi się że dobry jak do tego silnika. I zapomniałem dodać stałem dziś na parkingu na odpalonym silniku i jak skręciłem kierownicą to obroty poszły w górę. Czy to jest normalna rzecz że jak się wspomaganie włącza to skaczą obroty wyżej ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 0,6k to bardzo mało to pewnie przy takich obrotach ci wszystko drga?? w sumie nie wiem jaka jest przyczyna zanizonych obrotow? ktos odpowie na to pytanie? bo to ciekawe... i czy mozna to jakos zmienic btw wazny jest prad rozruchu w akumulatorze p12 ma 760 A i mniejszego miec nie powinno , ostatnio konsultowalem to tu i w aso bo wymienialem aku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gondor Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 Co do obrotów to tak jest OK, stoisz na jałowym ok 600 obrotów silnik nie ma żadnych obciążeń, jedziesz na luzie 800-900 obrotów, system jest gotowy do zasilenia wspomagania kierownicy i hamulców, stoisz i kręcisz kierownicą na max system czuje obciążenie i zwiększa obroty do 800-900, to samo przy włączeniu klimy, silnik jest wyważony na 600/700 obrotów i nie telepie, obciążenie zmniejsza teoretycznie obroty bo ta sama moc jest już rozdzielana nie tylko na kręcenie korbowodem ale i na coś jeszcze i wtedy może się udusić lub zacząć telepać aby temu zapobiec system dodaje sobie mocy zwiększając obroty o 200-300. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 co ty na jałowym 600 obr??? bylem w aso mowili ze norma to 800-900 bynajmniej u mnie w 1,9 dci jak by bylo 600 to by byly drgania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KamaS0 Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 Włąsnie są drgania u mnie !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 no to musisz je podbic do 900 obr , poczatkowo myslalem ze moze to za pomoca kompa ale komp nie ma nic wspolnego z ustawieniami obrotow , najprosciej i myslac lopatologicznie podciagnac linke gazu minimalnie (tak doradzil mi 1 ziomek , lub ustawienia na pompie paliwa ) za te sugestie nie biore odpowiedzialnosci, takie opinie uslyszalem ale niech zweryfikuje to ktos kto ma wiedze, ogolnie kijowy problem z tymi obrotami bylo kilka takich tematow lecz bez konkretnych odpowiedzi dzis uslyszalem to co wlasnie napisalem ale wymaga to weryfikacji, moze masz drgania z powodu padnietych poduszek pod silnikiem?? czy na wcisnietym sprzegle masz wieksze drgania??? moze inni uzytkownicy napisza ile maja obrotow na jałowym i przy jakim silniku?? jak pisalem gdzie indziej moze musisz przeczyscic przepustnice, sprawdzic przeplywomierz lub egr ponoc niektorym to pomoglo ( wyczytujac z innych tematow) ale czyszczenie egr masakra ponoć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KamaS0 Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Zaprowadziłem dziś samochód do mechanika i dowiedziałem się że jak obroty poszły mi w górę to do turbiny dostał się olej Przez to też takie małe obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 i co dalej z tym fantem? napisz tez cos o kosztach i co ci beda robic zeby to wyprostowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KamaS0 Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Wiem że turbinę będą próbowali wyczyścić. O kosztach i reszcie napisze jak odbiorę samochód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a_mikolaj Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 W silniku 2,2 ddti to jest normalne i nie ma co robic z tego paniki. W tych samochodach po włączeniu : klimy, ruszeniu samochodem na staniu na przykład na światłach z górki, czyli ingerencja w obciażenie silnika spowodowana tymi czynnikami lub innymi obroty wzrastaja do 800 obr/min. Normą jest 600 obr/min. ze względu na zużycie paliwa. pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KamaS0 Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 Odebrałem samochód , regeneracja turbiny, wymiana filtru i oleju 1500 zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.