tojamarcin Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 WItam zmieniam rozrząd w primerce P10 i zamowilem orginalne czesci w ASO nissan - jade do nich odebrac czesci,i moje zastanowienie wzbudziła dolna prowadnica łąncucha - "ta zaokrąglona którą dociska napinacz" - to co oni mi daja to jakies plastikowe gów...o za przeproszeniem - wyglada bardzo licho i jest cale plastikowe i do tego ma jakies kolnierze po bokach -wiec poszukalem na necie i wszedzie na zdjeciach widze ze prowadnica powinna miec metalowe mocowanie - duza warstwa plastiku - chyba tak powinna wygladac jak na zdjeciu z tego linku http://hzocean.en.gasgoo.com/auto-products/1143297.html prowadnica ze zdjecia wyglada solidnie i nawet w poradniku haynes'a "poradnik obslugi i naprawy" prowadnica jest taka sama jak na powyższym zdjeciu metalowe mocowanie itp. a oni mi daja cos calkowicie innego wyglada ona jak nie do samochodu a do roweru i moje pytanie czy dolna prowadnica rozrzadu dolnego łąńcucha powinna wygladać tak jak na powyższym zdjeciu ? bo jak tak to powiem im zeby tą ich sobie wsadzili głęboko nie chce poprostu płacić za rozbieranie silnika tylko po to zeby usłyszeć ze ta prowadnica od nich jest inna i do tego mizernej jakości - napisałem pilne gdyż jutro jade do nich znowu odebrać te części - żałuje ze niezrobiłem zdjecia tej prowadnicy - jak mi sie uda to moze przełoże odebranie czesci i wstawie zdjecie tego cuda. wielkie dzieki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 wiesz a ile dałeś bo do SR20 japoński zestaw kosztuje 400-500 zł ,,,mi mechanik załatwił za 300 zł ,,toyonissa,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tojamarcin Opublikowano 21 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 wiesz a ile dałeś bo do SR20 japoński zestaw kosztuje 400-500 zł ,,,mi mechanik załatwił za 300 zł ,,toyonissa,,, cena cie zabije - 1000 zl łancuch 500 prowadnica 200 i napinacz 300 wziolem orginaly bo nie chce żeby mi sie łańcuch wyciągnął po kilku tysiacach czytałem też ze napinacze potrafia nietrzymać cisnienia wiec żeby sie nie wkurzać wziołem orginały brat siedzi zagranicą to był kiedyś jego samochód wiec jego stać wiec nie żal mi było wydać kasy - ale nie chce dać sobie wcisnąć lipy wiec pytam co i jak ps. pisalem wlasnie do ciebie na gg z tym zapytaniem ale chyba niedostałes wiadomosci ale pewnie robił ci to mechanik wiec nie wiesz jak ta prowadnica wyglada w orginale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 ja mam SR20 i rozebrany silnik raczej z oryginalnym rozrządem i tam są takie plastikowe prowadnice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tojamarcin Opublikowano 21 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 ja mam SR20 i rozebrany silnik raczej z oryginalnym rozrządem i tam są takie plastikowe prowadnice plastikowe to one są tylko czy mocowanie jest metalowe moim zdaniem powinna byc dokladnie taka sama jak na tym zdjeciu co dałem metalowe mocowanie sruby i reszta z mocnego plastiku -w poradniku haynesa do naprawy primerki jest pokazana identyczna co na zdjeciu - a oni mi dali cala z plastiku do tego po bokach jakies kolnierze no jakąs lipe - zrobie zdjecia jutro to pokaze jak mi sie uda:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.