Gość adamoso Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Witam. Posiadam Primerke z 2002 roku, 2.0 benz. + lpg PRINS i od pewnego czasu borykam się ze zbyt niskimi obrotami na biegu jałowym. Obroty jakie silnik posiada po zejściu z tzw. ssania to 700 obrotów, a pod obciążeniem (światła lub podgrzewanie szyby) 630 obrotów. Są to wskazania komputera pod którym było podpięte auto. Dzieje się tak samo zarówno na zasilaniu benzyną jak i lpg. Najlepsze jest to, że komputer nie wykazuje żadnych błędów, check się nie zapala. Byłem już u gazowników -wg komputera wszystko ok, u elektromechanika -komputer wszystko ok. Przepustnica wyczyszczona, filtry zmienione, kompresja ok. Czy może miec wpływ na taki stan rzeczy również przepływomierz bo nie wiem czy brac się za jego czyszczenie. Proszę o jakieś sugestie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 filtr powietrza też nowy ??? albo przepływka albo trzeba przeregulować bieg jałowy i jak działa sonda l... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 U mnie na zepsutym przepływomierzu objawy były takie, że spadła ogólnie dynamika jazdy, ale także pojawiły się problemy z niskimi obrotami, chcąc wykluczyć przepływomierz-pomierz napięcia (jak?-szukaj forum) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adamoso Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 filtr powietrza też nowy ??? albo przepływka albo trzeba przeregulować bieg jałowy i jak działa sonda l... Filtr powietrza tez nowy, ten poprzedni nie był nawet mocno brudny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 ja mam wp12 w dieslu wiec zapytam ile obrotow powinien miec na biegu jałowym ? u mnie jest ok 800-900 choc czasem z rana jak jest zimno czasem trzyma te 800 a wolałbym 900 bo miedzy 800-900 wyczuwalne sa minimalne drgania a tego nie lubie , slyszalem ze jak zejdzie nizej trzebaby sprawdzic przepustnice przeplywomierz i ew egr, a z tym z kolei jest sporo roboty.... ,w aso powiedzieli i ze wszystko jest idealnie ... chyba jestem przewrazliwiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adamoso Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Problem rozwiązany, winnym okazała się rozjechana mapa wtrysków - przynajmniej tak twierdzi elektromechanik, który opanował sytuację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.