Gość JDMihau Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 witam zastanawiam sie nad kupnem 300zx, i znalazłem jedno tylko właściciel mówi że silnik kopci bo 1 turbina mu siadła 2 dni temu ale o dziwo silnik nie traci mocy więc czy oby napewno to turbina?? a może silnik jest już zajechany?? jakie mogą być tego przyczyny i jak mozna sprawdzić czy to tylko 1 turbo siadło?? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 witam zastanawiam sie nad kupnem 300zx, i znalazłem jedno tylko właściciel mówi że silnik kopci bo 1 turbina mu siadła 2 dni temu ale o dziwo silnik nie traci mocy więc czy oby napewno to turbina?? a może silnik jest już zajechany?? jakie mogą być tego przyczyny i jak mozna sprawdzić czy to tylko 1 turbo siadło?? pozdrawiam a gdzie jes znalazłeś bo jestem ciekaw czy to samo oglądaliśmy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JDMihau Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 a gdzie jes znalazłeś bo jestem ciekaw czy to samo oglądaliśmy? w Bristolu w UK 450hp ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 w Bristolu w UK 450hp ?? ooo to napewno nie tosamo auto pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stapcio Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 dużo jest przyczyn kopcenia... w zależności na jaki kolor. Może połykać płyn i kopcić albo olej. Olej albo przez turbo albo przez pierścienie lub uszczelniacze.... dużo jest możliwości.. Albo zła mapa paliwowa do podniesionej mocy. Jezeli niemasz zaplecza finansowego to się nie pchaj w to. Może się okazać drobnostka a może się skończyć na remoncie silnika z regeneracjami turbin itp... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość foreks Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 kopci na czarno, to przelewa, czasami tak trzeba. kopci na siwo-niebieskawo, to bierze olej przez turbine, albo uszczelki pod glowica padly/pierscienie uszczelniajace. to drugie to zla oznaka, bo moze byc glowica do szlifu. moze tez tlok byc juz wyrobiony, zaraz peknac, a wowczas jajo w cylindrze zrobi i wymiana shortbloku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.