Gość Gawędziarz Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Witam Czytam forum i sprawa ma się tak... Ciężko jest ruszyć, nie mówiąc już pod górę, tzn siłę ma ale zanim wkręci się na obroty trochę mija. Ostatnio jechałem autostradą z Łodzi do Poznania i nikt mnie nie wyprzedził jadę 160 wciskam gaz i zaraz jest 190 i zaraz 200. Moje pytanie jest takie: CO JEST PRZYCZYNĄ TAKIEGO KIEPSKIEGO RUSZANIA??? A może ten typ tak ma... Acha, jeszcze jedno... do setki przyspieszam w 14 do 14,5 sekundy Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasio_ciaputek Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Znaczy co, ruszasz z jedynki pod górę, masz gaz wciśnięty do podłogi i auto nie przyśpiesza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darecki~ Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 ..."Ten typ tak ma..."! To nie jest żadna usterka... Tak to auto się wkręca na obroty i już... Muł! Ale jest kilka sposobów na odmulenie. Albo (1) tuning mocy albo (2) oszukanie komputera na przepływomierzu lub (3) wywalenie EGR. 1. Tuning mocy związany jest z ingerencją w mapę komputera, dodaje mocy, obniża spalanie i redukuje turbodziurę. 2. Po zdjęciu obudowy filtra powietrza od wewnątrz widoczna jest rura przepływomierza osłonięta siatką, zaklejenie siatki w 1/5 powierzchni (nawet taśmą klejącą) powoduje redukcję turbodziury, negatywem jest tylko wzrost spalania ale auto zwija asfalt. 3. Instrukcja zdejmowania EGR dostępna jest na stronie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawędziarz Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Znaczy co, ruszasz z jedynki pod górę, masz gaz wciśnięty do podłogi i auto nie przyśpiesza? tak właśnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasio_ciaputek Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 tak właśnie a na pozostałych biegach jest już ok jak rozumiem, bo napisałeś że do setki przyśpiesza w 14 s? Jeżeli tak to daj sobie spokój. Ten silnik ma właśnie taką "turbodziurę". Od 2000 obrotów czuć już dobrego kopa. W moim mniemaniu oszukiwanie ECU poprzez zaklejanie przepływomierza to półśrodek. Lepiej zrób sobie chiptuning jeżeli jest to dla Ciebie uciążliwe. Co do wywalenia EGR to z opinii użytkowników wynika, że mocy to nie doda, ale poprawi się szybkość reakcji silnika na wciśnięcie pedału gazu podobno. Również krążą przesłanki, że wywalenie zapchanego katalizatora może częściowo rozwiązać problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
protech Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 to slabo sie zwijasz jak az 14s Ci zajmuje do 100 km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawędziarz Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 po prostu przyzwyczaiłem się już, a pytam tak żeby wiedzieć, wcześniej jeździłem A6 2.4 benzyna i ciężko było się przyzwyczaić do tego ruszania, ale szczerze powiem,że Almerka jest sto razy wygodniejsza od audika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.