Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P12] 2,2di ciężko z odpalaniem


Gość igalbl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a poczekałeś aż zgaśnie kontrolka świec żarowych :) ? Dolej do paliwa dodatek do diesla na zime to się nazywało Diesel Protector czy jakoś tak :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wcześniej jeżdziłam fiatem cupe benzyna silnik 2,0 ,ale postanowiłam zamieniić na większy.

a dlaczego wybór padł na diesla ?

qrde jak czytam i słysze co może się popsuć i jakie są koszty związane z naprawą to naprawdę współczuję ;-(

Edytowane przez jolo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może trzeba wymienic filtr paliwa.Albo zrobic diagnostyke i bedzie wiadomo jaki bład i co do naprawy.

Ja jakoś też miałem same gazowniki i nie było tak zle.

To moj pierwszy traktorek ,myślałem że bede tanio jezdził a tu zdziwko ,myslałem ze japonskie dieselki mala mało.

Zastanawiałem sie żeby może zamienić na gazownika w japonskiej wersji.Ale darowałem sobie wiem czym jeżdże i zima -25 st to odpali a pod chmurka stoi .A tak to kupie nastepnego i wiadomo jakies sa koszty zmiany samochodu.

To wole jezdzic tym co mam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dlaczego wybór padł na diesla ?

qrde jak czytam i słysze co może się popsuć i jakie są koszty związane z naprawą to naprawdę współczuję ;-(

 

 

Nie wiem dlaczego wybór padł na diesla człowiek jest tak skonstruowany ze ciągle chce jakiś zmian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli w tych temperaturach diesel już nie chce palić to raczej nie wierze ze bedzie to kwestia gdzania swiec bo to jeszcze nie mrozy a i silnik to nie stary klekot z komorą wstępną.

Ja bym profilaktycznie zaczął od sprawdzenia najzwyczajniej w świecie akumulatora i dopiero później bym szukał awarii.

A jak zapala po rozgrzaniu? Też są problemy? Rano puszcza jakąś chmurke czy jak już zapali to wszystko wygląda ok?

Edytowane przez jarek1986
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dlaczego wybór padł na diesla człowiek jest tak skonstruowany ze ciągle chce jakiś zmian.

miejmy nadzieję że to jakaś pierdółka i już będzie wszystko OKI :-)

 

moja gazolinka na chwilę obecną rewelacyjnie się spisuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawa to sprawdzic ładowanie oraz spadek napięcia na akumulatorze, można zrobic dzień później z rana na zimnym silniku. Wiadome że świece żarowe potrzebują mocniejszego akumulatora niż świece zapłonowe. Mozliwe że świece już stare i do wymiany się kwalifikują.

Następne to może zapchany EGR, przepustnica lub przepływomierz.

Jeśli aku będzie w porządku to to są następne rzeczy do sprawdzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli w tych temperaturach diesel już nie chce palić to raczej nie wierze ze bedzie to kwestia gdzania swiec bo to jeszcze nie mrozy a i silnik to nie stary klekot z komorą wstępną.

Ja bym profilaktycznie zaczął od sprawdzenia najzwyczajniej w świecie akumulatora i dopiero później bym szukał awarii.

A jak zapala po rozgrzaniu? Też są problemy? Rano puszcza jakąś chmurke czy jak już zapali to wszystko wygląda ok?

 

Świece mam nowe ponieważ byłam u mechanika i sprawdzał ,ale aku mam 65 to chyba za mały ,jak juz zapali to jest ok , mam problemy z zapalaniem tylko gdy jest zimny .

Edytowane przez iganissan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece mam nowe ponieważ byłam u mechanika i sprawdzał ,ale aku mam 65 to chyba za mały ,jak juz zapali to jest ok , mam problemy z zapalaniem tylko gdy jest zimny .

diesel potrzebuje kopa od rana do zapalenia, co innego benzyna - może warto sprawdzić dokładnie i wymienić na zimę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 lat później...

Miałem podobny objaw w swoim 2,2 di 126km. Wymieniłem świece żarowe i lipa. Pod silnikiem są dwa grube przewody do umasowienia silnika, jeden byl ułamany. Dopiero po wymianie tego przewodu masowego wszystko wróciło do normy odpala na dotyk. A czego nie wymyślali mechanicy lepiej nie wspominać. Według ich opini koszty naprawy mogły przekroczyć jego wartość. A tu taki szczegół.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Liqui Moly Diesel Spulung 2666

sprobój tego najlepiej zapodaj bezposterdnio na pompę albo przy nie dużej ilosci ropki

i najlepiej na czystym filtrze zeby gowna co zalega w nim nie rozpóscił 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
W dniu 2.11.2018 o 10:11, pek napisał:

Miałem podobny objaw w swoim 2,2 di 126km. Wymieniłem świece żarowe i lipa. Pod silnikiem są dwa grube przewody do umasowienia silnika, jeden byl ułamany. Dopiero po wymianie tego przewodu masowego wszystko wróciło do normy odpala na dotyk. A czego nie wymyślali mechanicy lepiej nie wspominać. Według ich opini koszty naprawy mogły przekroczyć jego wartość. A tu taki szczegół.

Pozdrawiam.

Nie pamiętasz w którym to miejscu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...