Gość igalbl Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Witam,posiadam primerkę p12 2,2 di mam problem z odpalaniem rano ,dzisiaj musiałam kręcic 5 razy aby odpaliła.Jak ją użytkowac w zimie to mój pierwszy samochód disel wcześniej miałam same benzyniaki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pilot9314 Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 a poczekałeś aż zgaśnie kontrolka świec żarowych ? Dolej do paliwa dodatek do diesla na zime to się nazywało Diesel Protector czy jakoś tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość igalbl Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Tak czekałam aż zgaśnie świeca i coś załacza się i dopiero odpalam,a z tym dolaniem do baku to nie zaszkodzi silnikowi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Tak czekałam aż zgaśnie świeca i coś załacza się i dopiero odpalam,a z tym dolaniem do baku to nie zaszkodzi silnikowi? nie zaszkodzi na pewno. nie kupiłbym diesla, wolę zawsze benzyny z gazem - taka osobista dygresja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość igalbl Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 nie zaszkodzi na pewno. nie kupiłbym diesla, wolę zawsze benzyny z gazem - taka osobista dygresja wcześniej jeżdziłam fiatem cupe benzyna silnik 2,0 ,ale postanowiłam zamieniić na większy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 (edytowane) wcześniej jeżdziłam fiatem cupe benzyna silnik 2,0 ,ale postanowiłam zamieniić na większy. a dlaczego wybór padł na diesla ? qrde jak czytam i słysze co może się popsuć i jakie są koszty związane z naprawą to naprawdę współczuję ;-( Edytowane 28 Października 2010 przez jolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Może trzeba wymienic filtr paliwa.Albo zrobic diagnostyke i bedzie wiadomo jaki bład i co do naprawy. Ja jakoś też miałem same gazowniki i nie było tak zle. To moj pierwszy traktorek ,myślałem że bede tanio jezdził a tu zdziwko ,myslałem ze japonskie dieselki mala mało. Zastanawiałem sie żeby może zamienić na gazownika w japonskiej wersji.Ale darowałem sobie wiem czym jeżdże i zima -25 st to odpali a pod chmurka stoi .A tak to kupie nastepnego i wiadomo jakies sa koszty zmiany samochodu. To wole jezdzic tym co mam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość igalbl Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 a dlaczego wybór padł na diesla ? qrde jak czytam i słysze co może się popsuć i jakie są koszty związane z naprawą to naprawdę współczuję ;-( Nie wiem dlaczego wybór padł na diesla człowiek jest tak skonstruowany ze ciągle chce jakiś zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarek1986 Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 (edytowane) jesli w tych temperaturach diesel już nie chce palić to raczej nie wierze ze bedzie to kwestia gdzania swiec bo to jeszcze nie mrozy a i silnik to nie stary klekot z komorą wstępną. Ja bym profilaktycznie zaczął od sprawdzenia najzwyczajniej w świecie akumulatora i dopiero później bym szukał awarii. A jak zapala po rozgrzaniu? Też są problemy? Rano puszcza jakąś chmurke czy jak już zapali to wszystko wygląda ok? Edytowane 29 Października 2010 przez jarek1986 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 Nie wiem dlaczego wybór padł na diesla człowiek jest tak skonstruowany ze ciągle chce jakiś zmian. miejmy nadzieję że to jakaś pierdółka i już będzie wszystko OKI :-) moja gazolinka na chwilę obecną rewelacyjnie się spisuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki-toy Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 Podstawa to sprawdzic ładowanie oraz spadek napięcia na akumulatorze, można zrobic dzień później z rana na zimnym silniku. Wiadome że świece żarowe potrzebują mocniejszego akumulatora niż świece zapłonowe. Mozliwe że świece już stare i do wymiany się kwalifikują. Następne to może zapchany EGR, przepustnica lub przepływomierz. Jeśli aku będzie w porządku to to są następne rzeczy do sprawdzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość igalbl Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 (edytowane) jesli w tych temperaturach diesel już nie chce palić to raczej nie wierze ze bedzie to kwestia gdzania swiec bo to jeszcze nie mrozy a i silnik to nie stary klekot z komorą wstępną. Ja bym profilaktycznie zaczął od sprawdzenia najzwyczajniej w świecie akumulatora i dopiero później bym szukał awarii. A jak zapala po rozgrzaniu? Też są problemy? Rano puszcza jakąś chmurke czy jak już zapali to wszystko wygląda ok? Świece mam nowe ponieważ byłam u mechanika i sprawdzał ,ale aku mam 65 to chyba za mały ,jak juz zapali to jest ok , mam problemy z zapalaniem tylko gdy jest zimny . Edytowane 29 Października 2010 przez iganissan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarek1986 Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 65? nieżartuj ja bym go zmiejsca wywalił bo przyjdą mrozy i kaplica. szukaj 82 Ah z rozruchem min. 780 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 Świece mam nowe ponieważ byłam u mechanika i sprawdzał ,ale aku mam 65 to chyba za mały ,jak juz zapali to jest ok , mam problemy z zapalaniem tylko gdy jest zimny . diesel potrzebuje kopa od rana do zapalenia, co innego benzyna - może warto sprawdzić dokładnie i wymienić na zimę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pek Opublikowano 2 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 Miałem podobny objaw w swoim 2,2 di 126km. Wymieniłem świece żarowe i lipa. Pod silnikiem są dwa grube przewody do umasowienia silnika, jeden byl ułamany. Dopiero po wymianie tego przewodu masowego wszystko wróciło do normy odpala na dotyk. A czego nie wymyślali mechanicy lepiej nie wspominać. Według ich opini koszty naprawy mogły przekroczyć jego wartość. A tu taki szczegół. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Liqui Moly Diesel Spulung 2666 sprobój tego najlepiej zapodaj bezposterdnio na pompę albo przy nie dużej ilosci ropki i najlepiej na czystym filtrze zeby gowna co zalega w nim nie rozpóscił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kcroot Opublikowano 21 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2018 W dniu 2.11.2018 o 10:11, pek napisał: Miałem podobny objaw w swoim 2,2 di 126km. Wymieniłem świece żarowe i lipa. Pod silnikiem są dwa grube przewody do umasowienia silnika, jeden byl ułamany. Dopiero po wymianie tego przewodu masowego wszystko wróciło do normy odpala na dotyk. A czego nie wymyślali mechanicy lepiej nie wspominać. Według ich opini koszty naprawy mogły przekroczyć jego wartość. A tu taki szczegół. Pozdrawiam. Nie pamiętasz w którym to miejscu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 9 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2018 Wymień czujnik polozenia walu korbowego , jak jest zimny to robi sie przerwa na cewce czujnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.