Gość szeyker89 Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Witam wszystkich. Na allegro znalazłem takie coś: http://allegro.pl/nissan-primera-90-96-p10-prog-prawy-okazja-nowy-i1261568685.html Zastanawiam się nad kupnem tego progu ponieważ pojawiła się korozja. Mam do was takie pytanie czy samemu da się zamontować taki oto próg i w jaki sposób się go montuje. Proszę o odpowiedzi. Z góry dziękuje. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarcoon Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 A z obecnym progiem jest już tak źle że trzeba go wywalać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Jeśli pojawiła sie korozja to najlepiej ją oszliwowac i zbezpieczyć podkładem poszpachlować i połozyć baranek i na koniec pomalować lakierem w kolor. a póżniej to jeszcze najlepiej z dołu progu wiertarka dziure wywiercić np na 10 wiertło i wlac tam fluidolu np ze 4 otwory w jednym progu i kupić takie małe zaślepki i napewno dłuzej pojezdzisz . Chyba że masz juz dziury że but sie chowie albo lewarków nie ma.To albo pospawac łatki i jak wyzej pisałem zabezpieczyć.a do lewarków kupi taka żabe lewarek że można spokojnie o zawieszenie podnies koło.Albo wymienić koniecznie taki próg ale to juz chyba zabawa dla warsztatowców .Zeby było ok i lewarki pospawane itd .I na koniec tez zabezpieczyć spawy ze i wew . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szeyker89 Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 A czy ten próg który podałem w linku to trzeba go montować poprzez spawanie na stary próg czy jak ponieważ dla mnie to czarna magia. Dziury mam w miarę duże i pasowało by właśnie naspawać drugi próg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Nic z takich rzeczy!!!!!!!!!!!!!! Broń cie boże od tego. Bo za krótki czas bedziesz miał dwa progi zgnite. To jest raczej wyższa szkoła jazdy że tak powiem. Jesli chcesz mieć dobrze zrobione to raczej spytaj sie o dobrego blacharza w okolicy. Trzeba najlepiej wymontować drzwi ,fotele,odsłonić dywany bo tam mogą być kable przy progach wew . Pózniej wyciac stary próg wyspawać podłoge i lewarki ,bo napewno "pani ruda" je zjadła. A dalej napisałem wczesniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 dokładnie to jest nakładka na próg konstrukcyjny wewnętrzny jak tego zjadło to niech zawodowcy sobaczą co pod spodem jest ja u siebie będę robił odkrywki bo jazda w terenie źle wpłynęła i jednego zjadło dokładnie a w drugim wydłubałem 2 dziury ,,wiec dobry blacharz musi to powycinać i ładnie wspawać a wewnętrzy zobaczyć w jakim stanie i podłatać ew zasmarować ,,,a potem samemu jakimś fluidolem wewnątrz nalać ,,,P10 ma zaślepki na te plastikowe progi więć dojście jest ,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.