Gość Nizmo Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 (edytowane) Falujące obroty odczuwalne na całym aucie, prosze o porade jak moge sobie z nimi poradzić co może wpływać na to bo jak narazie sprawdziłem świeczki i kable są ok , kopułka wygląda tak jak na zdjęciu dwa styki wystają a dwóch już praktycznie nie ma i pojawiają sie spieki , dołaczam też filmik jak chodzi , http://www.youtube.com/watch?v=9_jPJxe7Yh8 Edytowane 28 Października 2010 przez Nizmo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komorokoro Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 po wskazówce to tak nie widać falowania a przepływka, krokowy, przepustnica ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nizmo Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 przepływka ok bo odłączałem wtyczke od niej na pracującym silniku i czujnik przepustnicy też i było gorzej czyli działają , tak mi się wydaje , sprawdze krokowy wyczyszcze i zobaczymy a jak ta kopułka na wasze oko jest do d*py czy jeszcze pochodzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 po dzwieku to straszne wrażenie było ale pewnie mic tak zniekształcił kopułka może bardzo pomóc ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nizmo Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 sprawdziłem krokowy i był czarny jak d*pa murzyna ;d wyczyściłem , i zobaczymy a kopółke zamówie , z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 spko mój też niebył za czysty ale takich jaj nierobił u ciebie widać po silniku że go przyszarpuje mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nizmo Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 wyczyściłem krokowy i dalej skaczą obroty ;/ zamówie kopułke i jesszcze raz sprawdze czujnik przepustnicy czy działa bo już mi ręce opadają bo nie wiadamo co jest grane , może znacie kogoś z forum ze szczecina albo zachodniopomorskiego kto by mógł pomóc ? bo u mnie w mieście mechanicy to partacze albo wałkowcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bober Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Witam, na moje oko to nie falują obroty bo chodzi całkiem równomiernie tylko strasznie rzęzi .... myślę że łańcuch przy rozrządzie lata, może to kwestia napiancza ale mogę się mylić, przynajmniej na filmie robi dokładnie tak jak mój kiedy pękła łyżwa, chociaż może mi się tylko wydawać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nizmo Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 cały rozrząd miał wymieniany jakieś 500km temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bober Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 no to tym bardziej, nie powiedziane że wszystko zostało dobrze złożone, ja bym zaryzykował i sprawdził bo to rzężenie z filmiku jest łudząco podobne... ale mogę się mylić.. z resztą boczna rewizja jest przykręcona 8 czy 9 śrubach.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nizmo Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Zqf8d2AeRoY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bober Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 kolego sprawdź jeszcze check czy się pali przy uruchamianiu - jeżeli przy uruchamianiu silnika check się nie zapala i gaśnie to zn że coś jest "nie tak" w takim wypadku trzeba wymienić żarówkę lub sprawdzić dlaczego nie świeci i zrobić po prostu diagnostykę, jeżeli pali na starcie to znaczy że jest ok, czyli można wykluczyć wszelkiego rodzaju wtryski, zasilanie paliwem, czujniki, sondy lambda itp. Możesz po takiej nierównej pracy sprawdźić kolor świec po wykręceniu, chociaż to mało prawdopodobne, lub podczas pracy zdejmuj po kolei fajki ze świec, jeżeli przy jakiejś nie zauważysz różnicy to masz odpowiedź, jeżeli nie to to może być jakiś wężyk od sterowania podciśnieniami może być uszkodzony, a jak nie to pozostaje rozrząd (w optymistycznej wersji) jeżeli nie to to sprawdź kompresję na cylindrach (w bardzo pesymistycznej wersji to pierwsze stadium wypalonych gniazd zaworowych) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.