Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N14] Skaczące obroty w SR20DE


Gość Nizmo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Falujące obroty odczuwalne na całym aucie, prosze o porade jak moge sobie z nimi poradzić co może wpływać na to bo jak narazie sprawdziłem świeczki i kable są ok , kopułka wygląda tak jak na zdjęciu

post-36261-021115900 1288267595_thumb.jpg

post-36261-061861500 1288267779_thumb.jpg

post-36261-013027600 1288267816_thumb.jpg

dwa styki wystają a dwóch już praktycznie nie ma i pojawiają sie spieki , dołaczam też filmik jak chodzi ,

 

 

 

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=9_jPJxe7Yh8

Edytowane przez Nizmo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływka ok bo odłączałem wtyczke od niej na pracującym silniku i czujnik przepustnicy też i było gorzej czyli działają , tak mi się wydaje , sprawdze krokowy wyczyszcze i zobaczymy a jak ta kopułka na wasze oko jest do d*py czy jeszcze pochodzi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyczyściłem krokowy i dalej skaczą obroty ;/ zamówie kopułke i jesszcze raz sprawdze czujnik przepustnicy czy działa bo już mi ręce opadają bo nie wiadamo co jest grane , może znacie kogoś z forum ze szczecina albo zachodniopomorskiego kto by mógł pomóc ? bo u mnie w mieście mechanicy to partacze albo wałkowcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

na moje oko to nie falują obroty bo chodzi całkiem równomiernie tylko strasznie rzęzi .... myślę że łańcuch przy rozrządzie lata, może to kwestia napiancza ale mogę się mylić, przynajmniej na filmie robi dokładnie tak jak mój kiedy pękła łyżwa, chociaż może mi się tylko wydawać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to tym bardziej, nie powiedziane że wszystko zostało dobrze złożone, ja bym zaryzykował i sprawdził bo to rzężenie z filmiku jest łudząco podobne... ale mogę się mylić.. z resztą boczna rewizja jest przykręcona 8 czy 9 śrubach..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego sprawdź jeszcze check czy się pali przy uruchamianiu - jeżeli przy uruchamianiu silnika check się nie zapala i gaśnie to zn że coś jest "nie tak" w takim wypadku trzeba wymienić żarówkę lub sprawdzić dlaczego nie świeci i zrobić po prostu diagnostykę, jeżeli pali na starcie to znaczy że jest ok, czyli można wykluczyć wszelkiego rodzaju wtryski, zasilanie paliwem, czujniki, sondy lambda itp.

 

Możesz po takiej nierównej pracy sprawdźić kolor świec po wykręceniu, chociaż to mało prawdopodobne, lub podczas pracy zdejmuj po kolei fajki ze świec, jeżeli przy jakiejś nie zauważysz różnicy to masz odpowiedź, jeżeli nie to to może być jakiś wężyk od sterowania podciśnieniami może być uszkodzony, a jak nie to pozostaje rozrząd (w optymistycznej wersji) jeżeli nie to to sprawdź kompresję na cylindrach (w bardzo pesymistycznej wersji to pierwsze stadium wypalonych gniazd zaworowych)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...