Gość zoom2 Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Witam forumowiczów. Mam Pathfindera R51 rocznik 2005. Ostatnio pojawiły się problemy z pompą wtryskową i czas by z nią coś począć. Mam takie pytania: 1.Czy pompy od Pathfindera są zamienne z Navarą? 2.Kto w okolicach Warszawy może podjąć się regeneracji/poważnej naprawy takiej pompy? 3.Czy są dostępne zamienniki , a jeśli tak to gdzie? 4.Czy ktoś z koleżeństwa może podać numer DENSO? Wszystkie pytania odnośnie reperacji i kupienia części tyczą sie oczywiście punktów NIEautoryzowanych. Autoryzowane stacje Nissana znam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 Czesc. A jaka masz pompe wtryskowa u siebie w samochodzie. Czy serii VP czy VE.Mysle jednak ze bedzie to pompa osiowa VE44. Oznaczenia pompy dokladnie nie znam. Jesli masz problem z ta pompa to najczesciej jest do wymiany w sterowniku jeden tranzystor,ktory ulega uszkodzeniu. Chociaz nie mam tej pompy (moja jest drozsza i chwala Bogu za to) to dobry elektronik wymieni go. Poczytaj na allegro ludzie robia te sterowniki i zobacz czy te objawy ktore oni opisuja zgadzaja sie z Twoimi. Poza tym zrob bledy i zobaczysz czy to pompa wtryskowa. Teraz na koniec. Wpisz w google www.diesel-pol.pl (bedzie to firma z Wroclawia ktora zajmuje sie sprzedaza czesciami do ukladow paliwowych )i tam zapytasz o numer pompy do Twojego autka (numer Boscha) i zapytasz ile kosztuje i czy ewentualnie pasuje od innego modelu nissana .Mi powiedzieli (ja sie z nimi skontaktowalem telefonicznie ) i tak bedzie najlepiej ze do mojej primerki pompa kosztuje oklo6500zl. Te Ve44 sa o wiele tansze. Kolo WArszawy w Nadarzynie . Pan Bogdan Podkowinski zajmuje sie naprawa pomp wtryskowych BOsch. Adres e-mail darek2640@wp.pl . NUmer telefomu sobie poszukasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zoom2 Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 Dzięki za pierwszą odpowiedź. Do tej pory stan mojej wiedzy wygląda tak: A.Pompa nie jest pompą BOSH tylko japońską i dlatego pytałem o numer DENSO. Tę informację mam z jednego z warszawskich zakładów naprawiających pompy wtryskowe. Oczywiście pan w tym zakładzie mógł sie mylić ale jak na razie nie mam podstaw by to podważać. B. Pompa do Pathfindera R51 jest wymienna z pompą z Navary. To informacja z ASO na Białowieskiej w Warszawie. Tak samo jak w pkt.A pan może nie orientuje się ale na moje trzykrotne pytanie czy aby napewno Navara i Pathfinder mają te same (w 100%) silniki i osprzęt , trzykrotnie potwierdził a nawet z irytacją stwierdził ,że tak naprawdę to są takie same samochody tylko różnią sie karoserią. Co ciekawe jego kolega po fachu z konkurencji ODYSSEY z ul. Górczewskiej wykazał się żenującą niewiedzą , bez wstydu mówiąc ,że on nie wie i nie jest w stanie odpowiedzieć na to pytanie. C. Pan Żenada ODYSSEY podał mi numer katalogowy pompy pasującej do mojego samochodu : 16700EB30B Jest szansa , że to prawidłowe bo chyba czytać potrafi a znalazł go po podaniu numeru nadwozia :VSKJVWR (to pierwsze 7 znaków) Mimo tych informacji wciąż jestem w punkcie startu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Prosze posluchac. To ze Pan podal numer katalogowy nissanowski pompy wcale nie znaczy ze to jest pompa japonska .W moim autku tez numer zaczyna sie od 16700 i cos tam dalej a mam pompe BOSCH gdzie numer tej pompy to 0460 404 965. Poza tym nie sadze zeby w 2005 r byly momtowane do nissana pompy zexel . Dlatego jesli chcesz zamawiac czesci do pompy lub pompe to nalezy podac numer BOSCHa. Moze masz manual do autka i tam tez znajdziesz typ pompy. Po tym tez dojda jaki jest mumer pompy. Prosze rowniez wpisac w google nissan4u.com i kliknac na pierwszy link i tam w zaleznosci od posiadanego silnika i innych danych ktore znasz znajdziesz sobie ten numer pompy ktory Ci podal ten Pan i jak znajdziesz ten numer i klikniesz na niego to powinno pokazac do jakiego autka jeszcze pasuje. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 ja mam navarę 2007/2008 i mam pompę denso jest na niej tabliczka z numerami możesz ją zobaczyć zaglądając pod prawe nadkole z czego wiem w tych silnikach montowano tylko denso w navce i w pathu są identyczne silniki uwaga modele przed liftingiem tzn. starsze felgi czarne lusterka miały na pewno inny osprzęt tj. erg , przepustnica sterowane pod ciśnieniowo inny filtr paliwa i na pewno inną pompę raczej nie boscha tylko denso Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekstasiu Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 Tez mam Pathfindera 2005 i na pewno ma pompę Denso. Sprawdziłem jeszcze w nissan4u.com i nr który podałeś jest prawidłowy. Jakie masz kłopoty z pompą i jak się to objawia? Po kilku wizytach w różnych warsztatach ( w tym również ASO) wskazują mi, że mam w układzie paliwowym niestabilne wysokie ciśnienie i sugerują wymianę pompy. Jednak nie dają gwarancji, że usterka zostanie usunięta. Ja ze względu na jej prawdopodobny koszt staram się uzyskać 100 % pewności i/lub znaleźć tańszy sposób - czyli jej naprawę. U mnie problem objawia się w ten sposób, że gdy silnik jest zimny to mam problem z uruchomieniem go, muszę sporo kręcić aby wystartował. Teraz zimą muszę naprawdę sporo kręcić. Jak jest zimny to pracuje na wolnych obrotach bardzo nieregularnie i potrafi nawet zgasnąć. Jak się silnik rozgrzeje problem znika. Ma właściwą moc i nie ma problemu z uruchamianiem. Mam jeszcze wrażenie, że wzrosło mi zużycie paliwa ale nie jestem pewien czy od tego, czy może ze względu na przebieg - 180 tys. Jeżeli udało się coś znaleźć na temat naprawy takich pomp to byłbym wdzięczny za info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 ja miałem objawy falowanie obrotów gaśnięcie brak mocy za to wszystka był odpowiedzialny zawór w pompie wysokiego ciśnienia w tych silnikach były montowane dwa rodzaje pomp bo są dwa rodzaje tych zaworów więc u ciebie może być to samo poczytaj moje posty tam było o kosztach i gdzie to można kupić poza aso chociaż przy takim przebiegu może to być coś innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Oni robia pompy dla Nissana - http://www.diesel-system.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.