Gość chabi87 Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 Witam, zamówiłem nowy przepływomierz (bo ten stary oczywiście padł) i zastanawiam się czy nie wymienić go sam. Dam radę ? Trzeba coś regulować albo coś robić oprócz odkręcenia tych paru śrubek i założenia nowego? Proszę bardzo o jakiś opis (bo szukałem i nic niestety nie znalazłem). Pozdrawiam ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 Nic prostszego...wypinasz wtyczkę od starego (wciskając zielony suwak aż sama zeskoczy), odkręcasz opaskę od przeplywki i cztery śruby od strony filtra powietrza, wypinasz filtr z zatrzasków i gotowe..10min pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 Tak jak powyżej napisane Odkręcasz stary i przepinasz wtyczkę i po robocie. Zadnych resetów kompa i jakichś tam zmian nap bitowych czy innych czarów nie trzeba robić. Jedyne co możesz to skasować błędy na kompie (jeśli są) Jak to wykonać masz w temacie o kodach błędów dla TD. Twój rocznik to 99 i nie wiem czy masz już po licie czy jeszcze w starej budzie( do Iv były klepane stare budy), a co za tym idzie to i inne gniazda OBD (diagnostyczne) Mam nadzieję że zakupiłeś Boscha a nie jakąś podróbę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.