Dominik14 Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 A mianowicie jak sie jedzie i sie opada z jakiejs nierownosci-dodam ze amorek sie polal az? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barbituran Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 u mnie w ten sposób stukały wahacze górne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 30 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 Wlasnie sie zastanawialem ale z drugiej strony wahacz gorny stukal mi inaczej-zreszta przez te drogi za***iste i tak mam cala strone do remontu bo druga juz zrobilem ylko kasy brak:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Garfild83 Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 A u mnie bylo tak,ze przy ostatnim remoncie auta i wymianie opon na zimowe zaczelo mi cos stukac z prawej strony. Pojechalem do mechaniora ,a on mi powiedzial,ze kiedy auto jest podnoszone to moze byc tak,ze gumy na kielichu mogly sie naruszyc i to moze byc przyczyna tych stukow. Mieliscie podobne przypadki?? Pozdrowionka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 Zużyty amortyzator może stukać i jest to dość często spotykany przypadek. Stukanie to objawia się zazwyczaj albo jako mocne walnięcie przy nagłym wysuwaniu amortyzatora (zjazd z krawężnika czy duży uskok w dół przejeżdżany przy większej szybkości) albo też jako słabe stuki o dużej częstotliwości słyszalne podczas jazdy po małych nierównościach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 Jesli kolega napisal ze amortyzator sie polal to znaczy ze wyciekl olej i amortyzator jest do wymiany. Jesli jest mokry to nie ma nad czym sie zastanawiac. Musial kolega w duza dziure wpasc ze wylal. Poza tym sprawdzenie amortyzatorow kosztuje na stacji obslugi ok 20 zl i bedzie dokladnie wiadomo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Garfild83 Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Ale jak mogl mi sie uszkodzic amortyzator kiedy to wlasnie po wymianie opon zaczelo mi cos stukac i nic z niego sie nie polalo. A jak naciskalem na postoju na ten amorek to nic nie slychac i dziala dobrze, tego stukania nie mialem przed wymiana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 31 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 No i wlasnie tego sie obawialem.Wylal sie olej bo widac rzecz jasna a z wahaczem gornym to stukal na nierownosciach a teraz jest wlasnie jak z2maciek pisze-przy wysuwaniu sie amorka-opadaniu kola jest tekie glosne jebut.To niech tylko sie fortuna do mnie usmiechnie i wymieniam przod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemmist Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 No i wlasnie tego sie obawialem.Wylal sie olej bo widac rzecz jasna a z wahaczem gornym to stukal na nierownosciach a teraz jest wlasnie jak z2maciek pisze-przy wysuwaniu sie amorka-opadaniu kola jest tekie glosne jebut.To niech tylko sie fortuna do mnie usmiechnie i wymieniam przod jeździć w z wylanym amortyzatorem jest ryzykowne, wymień parę jak najszybciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 31 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 wiem o tym bardzo dobrze tylko 400 + ustawienie zbieznosci troszke mi nie na reke teraz bo kasy brak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemmist Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 wiem o tym bardzo dobrze tylko 400 + ustawienie zbieznosci troszke mi nie na reke teraz bo kasy brak jasne, rozumiem, ale w twoim przypadku wybrałbym nawet słabszej firmy ale sprawne, to jednak bezpieczeńswto twoje i twoich pasażerów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 31 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 sa na allegro nawet po 70 zl ale wole zaplacic raz a dobrze a znalazlem delphi za 90/szt-warto czy nie bardzo?Aha co jeszcze trzeba wymienic przy okazji wymiany amorkow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemmist Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 sa na allegro nawet po 70 zl ale wole zaplacic raz a dobrze a znalazlem delphi za 90/szt-warto czy nie bardzo?Aha co jeszcze trzeba wymienic przy okazji wymiany amorkow? miałem kiedyś Delphi, ale nie w nissanie, nie miałem żadnych zastrzeżeń, diagności co roku na przeglądach też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.