krajesiak Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 (edytowane) Panowie czy jest jakis sposob na odetkanie kata? Czy przeciagniecie samochodu na trasie na wysokich obrotach pomaga? Co sie stanie jesli odkrece tlumik za katem a lomkiem z kata wybije jego wnetrze? Ma ktos z Was doswiadczenie w tym temacie? Na allegro widzialem "zregenerowane" katy za 900zl, tylko czy jest sens zakupu? Wiem, ze mozna go wyciac ale potem moze byc problem z przegladem... Edytowane 1 Listopada 2010 przez krajesiak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Panowie czy jest jakis sposob na odetkanie kata? Czy przeciagniecie samochodu na trasie na wysokich obrotach pomaga? Co sie stanie jesli odkrece tlumik za katem a lomkiem z kata wybije jego wnetrze? Ma ktos z Was doswiadczenie w tym temacie? Na allegro widzialem "zregenerowane" katy za 900zl, tylko czy jest sens zakupu? Wiem, ze mozna go wyciac ale potem moze byc problem z przegladem... nigdy nie słyszałem o odtykaniu katalizatora, wg mnie trzeba wymienić i tyle, albo wstawić strumienice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemmist Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Panowie czy jest jakis sposob na odetkanie kata? Czy przeciagniecie samochodu na trasie na wysokich obrotach pomaga? Co sie stanie jesli odkrece tlumik za katem a lomkiem z kata wybije jego wnetrze? Ma ktos z Was doswiadczenie w tym temacie? Na allegro widzialem "zregenerowane" katy za 900zl, tylko czy jest sens zakupu? Wiem, ze mozna go wyciac ale potem moze byc problem z przegladem... po czym twierdzisz ze masz zatkany katalizator? Nic nie wybijaj, nie wycinaj bo tylko błąd ci wywali na desce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Blad P0420 z nikad sie nie bierze, wstawie tulejke ale chyba producent nie zamierzal tam montowac tulejek, czy przeciagniecie go na trasie po obrotach moze troche "przepalic-przeczyscic" kata? Jak te firmy go regeneruja? Wymieniaja wklad? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
liser91 Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 A jak to jest ze zregenerowanymi katalizatorami? Jak takowy wstawię to ów błąd nie będzie się pokazywał? Bo kurde uciążliwy jest ten katalizator, mam podobny problem. A co w przypadku wstawienia strumienicy? Błąd przestanie się pojawiać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pilot9314 Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 1 raz słyszę o wybijaniu wnętrza katalizatora trzeba po prostu go wymienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Niestety nie mam 2000zl na nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
liser91 Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 A może ktoś z forumowiczów podzieliłby się tym co sam zrobił z tym problemem? Bo myślę, że niejedna osoba temat już przerabiała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 2 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Jedyne co jest wymyslone to wytoczenie tulejki, ale to nie jest zlikwidowanie przyczyny tylko jej ukrycie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 (edytowane) Jedyne co jest wymyslone to wytoczenie tulejki, ale to nie jest zlikwidowanie przyczyny tylko jej ukrycie.. skoro nie masz kasy na nowego kata to kryj usterkę tulejkami a tak w ogóle skąd wiesz na pewno że nie działa poprawnie? Edytowane 2 Listopada 2010 przez jolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 2 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 skoro nie masz kasy na nowego kata to kryj usterkę tulejkami a tak w ogóle skąd wiesz na pewno że nie działa poprawnie? Skoro pokazuje P0420 to nie dziala poprawnie, chyba ze to wada fabryczna sondy za katem (?). Niestety właśnie nie stać i szukamy innego wyjścia, żeby i wilk był syty i owca cała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Skoro pokazuje P0420 to nie dziala poprawnie, chyba ze to wada fabryczna sondy za katem (?). Niestety właśnie nie stać i szukamy innego wyjścia, żeby i wilk był syty i owca cała a ile masz przejechane że padł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 3 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 165.000 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki-toy Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Witam, Też mam ten sam błąd na 2 rzędzie katalizatora, bo są w 1.8 dwa. Ps: jak zakocńczyła Ci się sprawa z katem i tym błędem?? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.