Gość kargul.x Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Witam Mam Almerę 2000r przed liftingiem, silnik QG15DE. Silnik nie osiąga mocy,jaka powinien. W trasie 140km/h wyciskam tylko z górki. Jak się dłużej ciśnie to traci moc, jak by odcinało dopływ paliwa. Boję się przez to wyprzedzać. Na biegu jałowym falują obroty i gaśnie. Pierwszy raz po odpaleniu ledwo rusza nawet przy gazie do dechy i dopiero po ok. 100m wzrastaja obroty (nawet jak odczekam trochę zanim ruszę). Z tym gaśnięciem i słabym ruszaniem to nie zawsze występuje ale ogólnie jest bardzo słaby. Komputer nie pokazuje błędów. Dużo pali. 8-9l przy jeździe mieszanej z niedużą przewagą miasta. Czy ktoś mi doradzi, gdzie szukać usterki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mugol Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Mysle ze to moze byc przeplywka,albo przepustnica gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ffliper Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Ja stawiam na przeplywke objawy podobne , zero mocy szarpanie rano, max 140 na godz, na kompie nie bylo bledow.Juz prawie wymieniali kata ale stwierdzilem ze wybule te 200zl na dignoze w aso i wyszlo ze przeplywka.Regenerowana BOSCH 600zl .POzdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonhart Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Ja również stawiam na przepływkę. Najlepiej wziąć woltomierz i zmierzyć napięcia przy poszczególnych zakresach obrotów (prawidłowe napięcia są podane gdzieś na tym forum). W wersji przed liftem i przy tym silniku przepływka jest nieco tańsza, ja za swoją (wymieniałem ok 2 lata temu)BOSCHA dałem chyba ok 315 PLN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Witam Mam Almerę 2000r przed liftingiem, silnik QG15DE. Silnik nie osiąga mocy,jaka powinien. W trasie 140km/h wyciskam tylko z górki. Jak się dłużej ciśnie to traci moc, jak by odcinało dopływ paliwa. Boję się przez to wyprzedzać. Na biegu jałowym falują obroty i gaśnie. Pierwszy raz po odpaleniu ledwo rusza nawet przy gazie do dechy i dopiero po ok. 100m wzrastaja obroty (nawet jak odczekam trochę zanim ruszę). Z tym gaśnięciem i słabym ruszaniem to nie zawsze występuje ale ogólnie jest bardzo słaby. Komputer nie pokazuje błędów. Dużo pali. 8-9l przy jeździe mieszanej z niedużą przewagą miasta. Czy ktoś mi doradzi, gdzie szukać usterki? Trzeba kumatego mechanika. Tu tak jak pisali koledzy może być przepływka, ale może też być rozrząd, słaba kompresja, zdychająca pompa paliwa nie dająca ciśnienia, sonda lambda może mieć "humory" i zaliczać zwiechy, katalizator przypchany, EGR mógł się zaciąć etc, etc ... Przepustnicę masz mechaniczną więc to raczej nie to. Można by spróbować "przedmuchać" dolot i przepływomierz preparatem do czyszczenia przpustnic i gaźników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kargul.x Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 Wyczyściłem przepływomierz i objawy się zmieniły na inne - przestał gasnąć ale moc jeszcze spadła. Pojechałem do fachowca, podłączył komputer i potwierdził że to wina przepływomierza. Wymienił mi go i w silnik od razu wstąpił szatan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.