Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[K12] blokada kierownicy program i kabel


Gość adiee

Rekomendowane odpowiedzi

Witam piszę w imieniu mojego ojca który posiada micrę mk2 i bardzo często wywala mu błąd wspomagania kierownicy i w efekcie blokuje wspomaganie.Wcześniej kasował błąd u mechaników i działało.Kupił sobie interfejs elm 327 ale poza diagnostyka silnika nic więcej chyba tym kablem mu nie pomogę możne jest jakiś inny program co mu skasuje ten błąd(testowałem scanmaster, digimoto nie wykrywało fejsu,scandata o ile dobrze pamiętam tez działał ale tylko silnik). Moja prośba o pomoc jaki kabel i jakim programem bym mógł ruszyć ten temat bo siły trzeba mieć aby kręcić kierownicą. pozdrawiam i dziękuję

 

 

chodziło mi o micrę k12 przepraszam za błąd w temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takiego kabla nie znajdziesz, a jak chcesz usunąć błąd we własnym zakresie to musisz kupić profesjonalny sprzęt który nie jest tani. Najlepiej to kupić drugie wspomaganie i go wymienić albo oddać do naprawy kiedyś koszt naprawy to był ok 500 zł.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Kolega michal napisał:"Takiego kabla nie znajdziesz, a jak chcesz usunąć błąd we własnym zakresie to musisz kupić profesjonalny sprzęt który nie jest tani. Najlepiej to kupić drugie wspomaganie i go wymienić albo oddać do naprawy kiedyś koszt naprawy to był ok 500 zł."

NIC BARDZIEJ MYLNEGO !!!

 

 

 

Kolego adie !!!

ELM jest tylko do silnika.

W którymś tam roku nissan został wykupiony przez RENAULT (podobnie jak DACIA). Od tamtego czasu pojazdy tych trzech marek można diagnozować tymi samymi intersejsami....

Twój problem na 99% rozwiązać może.......interfejs VAG (lub VAG z CANem, trzeba sprawdzić czy k12 nie pracuje w sieci multipleksowej).

W każdym razie VAG kosztuje 45 PLN, a CAN VAG ok.130 PLN.

Do tego potrzebny ci będzie program DDT2000 w wersji z bazą danych 413Mb. Jest tam zestaw do diagnostyki modułów March Micra (k12).

Zainteresowany????

 

To zerknij tutaj:

http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=1286164&postdays=0&postorder=asc&highlight=ddt2000&start=180

 

I tutaj:

http://www.espacepl.org/forum/topics30/5142.htm

 

Przejrzyj uważnie te fora, jak będziesz miał pytania to pisz.

P.S. Soft nie jest prosty ze względu na język fr., ale z wykasowaniem błędów poradzisz sobie na 100%. Z resztą problemów będziesz musiał się trochę pomęczyć (he,he). Sam zaczynałem od consulta, później był elm, a teraz "rozgryzam" VAGa z ddt. ,POWODZENIA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękuję za pomoc, zainstalowałem program ale ciągle mam bark czasu aby to naprawić ojcu (bardzo dużo zajęć) na pewno się odezwę jak się za to zabiorę pozdrawiam

 

 

 

 

 

 

Kolega michal napisał:"Takiego kabla nie znajdziesz, a jak chcesz usunąć błąd we własnym zakresie to musisz kupić profesjonalny sprzęt który nie jest tani. Najlepiej to kupić drugie wspomaganie i go wymienić albo oddać do naprawy kiedyś koszt naprawy to był ok 500 zł."

NIC BARDZIEJ MYLNEGO !!!

 

 

 

Kolego adie !!!

ELM jest tylko do silnika.

W którymś tam roku nissan został wykupiony przez RENAULT (podobnie jak DACIA). Od tamtego czasu pojazdy tych trzech marek można diagnozować tymi samymi intersejsami....

Twój problem na 99% rozwiązać może.......interfejs VAG (lub VAG z CANem, trzeba sprawdzić czy k12 nie pracuje w sieci multipleksowej).

W każdym razie VAG kosztuje 45 PLN, a CAN VAG ok.130 PLN.

Do tego potrzebny ci będzie program DDT2000 w wersji z bazą danych 413Mb. Jest tam zestaw do diagnostyki modułów March Micra (k12).

Zainteresowany????

 

To zerknij tutaj:

http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=1286164&postdays=0&postorder=asc&highlight=ddt2000&start=180

 

I tutaj:

http://www.espacepl.org/forum/topics30/5142.htm

 

Przejrzyj uważnie te fora, jak będziesz miał pytania to pisz.

P.S. Soft nie jest prosty ze względu na język fr., ale z wykasowaniem błędów poradzisz sobie na 100%. Z resztą problemów będziesz musiał się trochę pomęczyć (he,he). Sam zaczynałem od consulta, później był elm, a teraz "rozgryzam" VAGa z ddt. ,POWODZENIA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adiee to trzeba było poprawić. Przeniosłem do działu diagnostyka, bo od tego jest.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po sprawdzeniu w sofcie okazuje się, że w K12 tylko sterownik silnika EDC16C+ chodzi po lini K.

Pozostałe steroniki spięte są w sieć multipleksową (CAN). Nie daję 100% gwarancji, że da się obsłużyć elektryczne wspomaganie, bo sam mam zwykłego VAGa i nie jestem w stanie tego sprawdzić. Zerknąłem do serwisówki od K12 i w/w wspomaganie obsługiwane jest w CANie. Dlatego proponuję zaryzykować kupno VAG CAN plus DDT2000. Koszt niewielki (ok.130 PLN), a może przynieść oczekiwane rezultaty.

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...