Gość wasyleq Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 NISSAN ALMERA N15 1.4 87KM 97r. Mam isnalacje Igen prawdopodobie, gaz zacząla sie od 3 tys obrotow a odpalanie musi byc zawsze na benzynie i problemy sa takie: - gdy zgasze samochod na gazie a pozniej go odpale nie moge na poczatku przerzucic go na gaz poniewaz "dławi" sie, nie moze wskoczyc na odroty, dopiero po okolo 10s. gazowania dopiero wskakuje na obroty. -spalanie wynosi 16L lpg - ogolnie zauwazylem spadek mocy na gazie. - w zaleznosci od humorow samochodu obroty wachaja sie w okolicach 500 a czasem jest oki i trzyma 900obr/min - gdy jade i nacisne sprzeglo potrafi gasnać... Parownik wymienilem na nowy jakos 1000km temu. Macie jakis pomysl co to moze byc?? Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRENEUSZKA Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Może sprecyzuj dokładniej jaka to instalacja(1-sza lub 2-ga generacja),jaki dokładnie reduktor założyłeś(nazwa)to wtedy będzie można rozwinąć temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wasyleq Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Instalacje 1 gen a reduktor LANDI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 a ustawiali Ci to bo reduktor podciśnieniowy się układa i regulować dopiero można po pewnym przebiegu każda instalacja lpg musi mieć rozgrzany reduktor do poprawnej pracy bo jak odpalasz na zimnym i przerzucasz od razu na LPG to zamarza membrana w reduktorze i skracasz jej życie ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wasyleq Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Ktos mi mowil ze w zime moge tak czesto miec a gdy bedzie juz cieplo to wszystko wroci do normy... prawda to?? Reduktor wlasnie ustawiany byl no ale chyba bedzie trzeba jechac na jeszcze jedna regulacje, poczekam jeszcze troche, zobaczym bo ten samochod ma ostatnio jakies odjeby ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 spalanie masz kosmiczne poprostu trzeba wszystko doprowadzić do normy sprawdzić układ zapłonowy filtry czy nie jest reduktor zapowietrzony sprawdzić poprawność działania reduktora ustawić to porządnie odpalać na PB rozgrzewać troszkę autko i dopiero przełączać na LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Eeeech, co tu radzić. Pierwsze co mi się nasuwa to poproszę fotki instalacji. Co za sterownik LPG masz pod maską? Po drugie trzeba skasować adaptację na benzynie przez odłączenie klemy akumulatora na kilkanaście godzin, bo sterownik głupawy dostał jak nic. Po trzecie przeczyścić dolot. Po czwarte zacząć doprowadzać instalację do ładu przy pomocy kumatego gazownika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wasyleq Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 U gaziarza bylem dzis na ogledzinach a we wtorek jade na regulacje a po tym zobaczymy... Fotke spod maski wam wrzuce to cos doradzicie... To radzisz odpiac kleme na kilka godzin i co? uczyc go jezdzic na benzynie... Gaziarz mi mowil ze cos jest nie tak z modulem sterujacym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 To radzisz odpiac kleme na kilka godzin i co? uczyc go jezdzic na benzynie... Gaziarz mi mowil ze cos jest nie tak z modulem sterujacym. Jak ECU dostaje głupoty z czujników peryferyjnych (np lambda) to głupieje układając mapę wtrysku w irracjonalny sposób, co w skrajności może doprowadzić do zapalenia się check engine. Trzeba skasować mu tzw adaptację przez zdjęcie klemy, nauczyć go jeździć na benzynie, dopiero później się bawić w LPG. Co konkretnie miał na myśli gaziarz, mówiąc że coś nie tak z modułem sterującym?? Niech może sprecyzuje, bo może coś nie tak z modułem sterującym ale u niego. P.S. Kiedyś do mnie podjechał koleś i mówi że na LPG źle chodzi. Sprawdziliśmy sondę - stoi na ubogo i na benzynie i na gazie. Odłączył klemę od akumulatora - o dziwo samochód odżył i sonda zapiernicza jak szalona. Ustawił gaz - auto jeździ. Cud? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 nismo ma tendencje do przechodzenia na ubogo na wolnych ale fakt faktem kasowanie map w pętli zamkniętej tz z działającą sondą trzeba robić jak jest źle na sekwencji podstawą jest dobrze dostrojony ecu na benzynie a potem do tego się dostraja LPG choć nie koniecznie bo jak mamy wmiare dobrze ustawioną instalacje i po regulacji biegu jałowego to ecu się obroni i zrobi sobie dobrą mape dla Gazu ,,,jak nie da rady to może wywalić check ,,, co do gaziaża i modułu to nie wiadomo co ma na myśli ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.