Gość Glubluk Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 a przed chwilka gadalem z kolega ktory mial ten sam problem i niestety lancuch rozrzadu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anyz Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 Wczoraj przejechałem się Astrą II koleżanki, diesel 75km i się nieco zdziwiłem, że ma prawie takie samo przyspieszenie jak moja Ala 2.2Di. Co prawda od dłuższego czasu miałem wrażenie, że nieco muli, ale żeby zgubiła 35km? Dzisiaj zrobiłem krótki test przepływomierza, i oto co uzyskałem: RPM V 700 1,77 1000 2 1500 2,26 2000 2,45 2500 2,75 3000 3,12 3500 3,53 4000 3,69 Czyli bez rewelacji. Jutro postaram się sprawdzić jeszcze raz, a jak dalej będzie podobnie to kupię ten preparat co @skresz i przeczyszczę. Jak to nie pomoże to rozumiem, że przepływka do wymiany? Ew. czy jak włożę nowy filtr powietrza powinno się coś poprawić (na aktualnym zrobiłem 9k km)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasio_ciaputek Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 (edytowane) Napięcia schodzą poniżej widełek już od 2000 obr, ja bym na Twoim miejscu podmienił przepływkę od kogoś kto ma dobre napięcia, bo nie jestem przekonany czy takie odchylenia od normy powodują tak duży spadek mocy. Auto jeżeli nie było przeprogramowane w celu przyrostu mocy powinno wyraźnie przyśpieszać od ok 2000-2500 obr. Powinieneś wtedy czuć duży przyrost mocy. Zauważyłem, że masz grodziskie blachy. Ja mieszkam na Ursusie więc niedaleko masz. U mnie jest dobra przepływka więc zapraszam. Edytowane 20 Września 2011 przez jasio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robi28 Opublikowano 25 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2012 koledzy, ja mam takie wartości: 700 1,66 1000 1,85 1500 2,05 2000 2,22 2500 2,74 3000 3,28 3500 3,62 4000 3,75 czy przepływka do wymiany?po odłączeniu przepływki auto chodzi super i lepiej się zbiera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiekkrakow Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 a ja zakleilem przepływomierz na szerokosc tasmy biurowej tj ok 1cm i auto nabralo mocy jest jak inne auto i spalanie nie wzroslo za wiele w cyklu mieszanym pali mi 5,7l/100km polecam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisner Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Witam, Miałem podobny problem. Auto mulaste, wolno reagujące na pedał gazu. Ostatnio zaczęły mi obroty falować, czasem przy jeździe na luzie i dojeździe do skrzyżowania silnik gasł. Mierzyłem przepływkę, wychodziło w dolnej normie napięć. Palił się check - błąd P0171. Wymontowałem przepływomierz celem wyczyszczenia preparatem w sprayu do czyszczenia przepustnic i przepływomierzy i d*p - przepływka padła całkiem. Odpiołem kabel od przepływki i podjechałem po nowy Boscha do zaprzyjaźnionego sklepu. Zamontowałem nówkę i auto odzyskało 2 młodość. Przestrzegam przed czyszczeniem przepływomierza. To bardzo wrażliwy element. Aha no i żadnej adaptacji nie robiłem tak jak niektórzy opisują. Moja Almera przed liftem 1,5B z 2001 roku. Pozdrawiam, Alan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.