luc123456 Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Witam, dzisiaj spotkała mnie pierwsza nie miła niespodzianka. Zaczął padać deszcz, przekręcam włącznik na końcu prawego patyka i nic... Przy odbiorze nie sprawdziłem i mam za swoje Ciekawsze jest że nie mogę znaleźć bezpiecznika od tego obwodu Przednia ma swój w skrzynce w komorze silnika a gdzie jest od tylnej? Może ktoś wie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość janusz-pawlak Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Witam, dzisiaj spotkała mnie pierwsza nie miła niespodzianka. Zaczął padać deszcz, przekręcam włącznik na końcu prawego patyka i nic... Przy odbiorze nie sprawdziłem i mam za swoje Ciekawsze jest że nie mogę znaleźć bezpiecznika od tego obwodu Przednia ma swój w skrzynce w komorze silnika a gdzie jest od tylnej? Może ktoś wie? rozrysowany układ wycieraczek (prxednie, tylne) i pompy płynu jp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luc123456 Opublikowano 5 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 rozrysowany układ wycieraczek (prxednie, tylne) i pompy płynu jp Dzięki, za pomoc ale serwisówkę już sobie przejrzałem w nocy. Niestety dalej nie znalazłem prostej odpowiedzi który bezpiecznik odpowiada za tylną wycieraczkę. Wygląda mi na to, że żaden. 8-) A prawdopodobnie jest to podpięte pod jakiś inny obwód. Jeżeli tak jest to ponieważ cała reszta sprzętu działa to nie jest to tylko wina bezpiecznika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość janusz-pawlak Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Dzięki, za pomoc ale serwisówkę już sobie przejrzałem w nocy. Niestety dalej nie znalazłem prostej odpowiedzi który bezpiecznik odpowiada za tylną wycieraczkę. Wygląda mi na to, że żaden. 8-) A prawdopodobnie jest to podpięte pod jakiś inny obwód. Jeżeli tak jest to ponieważ cała reszta sprzętu działa to nie jest to tylko wina bezpiecznika Przejrzałem także. masz rację. Gdyby było to "auto po przejściach" to sugerowałbym albo sprawdzenie podłaczenia silnika z masą albo wypięcia i podłaczenia "na krótko" do akumulatora aby sprawdzić silnik jp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.