Gość leszeq Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Witam kolegow. Problemem z ktorym sie borykam jest stukot w silniku,na poczatku byl ledwie slyszalny,ale dzis ni z tego ni owego zaczal halasowac bardzo glosno,rytmiczne stuki, i do tego kontrolka oleju zaczela migac. Po zgaszeniu silnika,odczekaniu 30 minut i ponownym odpaleniu stukot znow ledwie slyszalny i kontrolka oleju gasnie po odpaleniu i nie zapala sie az do momentu zgaszenia silnika. Jaka awarie wskazuja te objawy?? Jutro po poludniu auto jedzie do mechanika,ale ja dla pewnosci chcialem spytac kolegow czy przypadkiem nie spotkali sie z podobym problemem. Czytalem ze w tym motorze K9K pieta achillesowa sa panewki na korbowodzie. Mam nadzieje ze nie sa w moim przypadku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Witam kolegow. Problemem z ktorym sie borykam jest stukot w silniku,na poczatku byl ledwie slyszalny,ale dzis ni z tego ni owego zaczal halasowac bardzo glosno,rytmiczne stuki, i do tego kontrolka oleju zaczela migac. Po zgaszeniu silnika,odczekaniu 30 minut i ponownym odpaleniu stukot znow ledwie slyszalny i kontrolka oleju gasnie po odpaleniu i nie zapala sie az do momentu zgaszenia silnika. Jaka awarie wskazuja te objawy?? Jutro po poludniu auto jedzie do mechanika,ale ja dla pewnosci chcialem spytac kolegow czy przypadkiem nie spotkali sie z podobym problemem. Czytalem ze w tym motorze K9K pieta achillesowa sa panewki na korbowodzie. Mam nadzieje ze nie sa w moim przypadku... Wszystko wskazuje na to że to panewki usmażone niestety ... Nie ganiałeś go z małym stanem oleju czasami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leszeq Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Stan olehj sprawdzam co tydzien i jest ok. A do tego 500 km temu byl zmieniany i olej i filtr oleju. Dzis przed mechanikiem jeszcze raz sprobowalem auto. I na zimnym jest super,bez halasow i innych historii. Przejechalem sie kawalek i kiedy sie rozgrzal znow zaczal halasowac,ale tym razem nie migotala kontrolka oleju. Jedyne co zauwazylem to to ze na zimnym przy dodawaniu gazu bylo slychac ten halas,ale jakby przytlumiony. Nie wiem co myslec,panewki,wtrysk,turbo... Musze poczekac na ogledziny przez mechanika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Napewno nie wtryski, napewno nie turbina. Panewki......niestety na 99,5% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leszeq Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Niestety,ale musze Wam przyznac racje. Po demontazu miski olejowej okazalo sie ze pierwszy tlok (liczac od sprzegla) ma wyrobiona panewke, nie duzo ale widac slady zluzycia. To ona robila tyle zamieszania w silniku. Powiedzcie jakie sa mozliwosci naprawy?? Zalacze zdjecie panewek. Panewki sa zjechane,ale wal korbowy w tylko jednym miejscu ma slad tarcia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxyy777e Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Jaki masz przebieg ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binladen Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 przy takich panewkach to i wał jest do szlifu niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.