heckler1 Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Witam, Wczoraj zmieniałem opony na zimowe i się okazało, że przy żadnym z kół nie mam pierścienia centrującego oraz nakrętki którymi miałem przymocowane alufelgi są przeznaczone do felg stalowych. Mechanik miał nie mały kłopot, żeby wycentrować koło na piaście z niepasującymi nakrętkami i bez pierścienia centrującego. Potrzebuję teraz na gwałt kupić takie nakrętki i pierścienie. Czy wiecie jaki rozmiar tych nakrętek mam dobrać i jak powinny one wyglądać, pierścienie oczywiście też. X-a mam t-30 z 2004r. z oryginalnymi felgami Nissana (R16 pięcioramienne). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umberto Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Trochę nie kumam. Chcesz pierścienie do oryginalnych felg nissana? Do oryginałów nie potrzeba pierścieni, no chyba że masz bardzo podobne wzorem felgi made in taiwan z kapslem nissana to wtedy tak. Jeżeli z tyłu na felce jest napis nissan, co oznacza oryginał to pierścieni nie potrzeba. Nakrętki do alu są standardem w większości przypadków... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeonMP Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Cześć. Mam rozumieć, że mechanik założył ci koła bez pierścieni centrujących i przykręcił je nieodpowiednimi śrubami ? Ja bym na jego miejscu nie wypuścił cię z warsztatu bez odpowiednich części. To jakiś motłoch a nie mechanik, w zasadzie morderca. To grozi wypadkiem. Oryginalne felgi nie potrzebują pierścieni centrujących. Śruby możesz kupić u dealera Nissana lub w sklepie z częściami do tej marki lub w warsztacie z prawdziwego zdarzenia sprzedającym opony. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heckler1 Opublikowano 5 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 chodzi o to,że: opony zmieniałem u zwykłego wulkanizatora i gość zakładając felgę stwierdził (pokazując mi to) luz pomiędzy piastą a felgą. Gdy założył na piastę jakiś stary plastikowy pierścień luz ten sporo się zmniejszył, niestety pierścień miał tylko jeden. Wg niego nakrętki, które mam założone są przeznaczone wyłącznie do felg stalowych. Przykręcił mi to wszystko i tak mnie wypuścił radząc powolutku jechać do domu i szybko kompletować nowe nakrętki oraz pierścienie. Kurcze może te felgi co mam faktycznie nie są oryginalne, tylko z dekielkiem Nissana?! Gość od którego kupowałem samochód miał dwa X-traile (oba sprowadzone), przypuszczam że poprostu we własnym zakresie poprzemieniał koła (z mojego X-a przełożył kółka do X-a który miał zostać w rodzinie) i przez to wyszło jak wyszło! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 chodzi o to,że: opony zmieniałem u zwykłego wulkanizatora i gość zakładając felgę stwierdził (pokazując mi to) luz pomiędzy piastą a felgą. Gdy założył na piastę jakiś stary plastikowy pierścień luz ten sporo się zmniejszył, niestety pierścień miał tylko jeden. Wg niego nakrętki, które mam założone są przeznaczone wyłącznie do felg stalowych. Przykręcił mi to wszystko i tak mnie wypuścił radząc powolutku jechać do domu i szybko kompletować nowe nakrętki oraz pierścienie. Kurcze może te felgi co mam faktycznie nie są oryginalne, tylko z dekielkiem Nissana?! Gość od którego kupowałem samochód miał dwa X-traile (oba sprowadzone), przypuszczam że poprostu we własnym zakresie poprzemieniał koła (z mojego X-a przełożył kółka do X-a który miał zostać w rodzinie) i przez to wyszło jak wyszło! na 100%felgi musza byc nieorginalne! W takim przypadku ,jesli kolo trzyma sie na samych srubach, jazda jest samobojstwem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heckler1 Opublikowano 5 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 i k......a trochę kilometrów przejeździłem tak z rodziną! Już jestem na jutro umówiony na dopasowanie pierścieni i wymianę nakrętek! Mam nadzieję, że będą mieć wszystkie potrzebne rzeczy na stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark_75 Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 i k......a trochę kilometrów przejeździłem tak z rodziną! Już jestem na jutro umówiony na dopasowanie pierścieni i wymianę nakrętek! Mam nadzieję, że będą mieć wszystkie potrzebne rzeczy na stanie. A może lepiej pchnąć felgi na Allegro (komuś być może będą pasować idealnie, a samemu kupić oryginalne alufelgi 16" lub 17" (czasem są używki w bardzo atrakcyjnych cenach). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heckler1 Opublikowano 5 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Dlaczego od razu sprzedawać? raczej zostawię je sobie na zimę. Na lato rozglądnę się za jakimiś oryginalnymi! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.