Gość kamilETZ Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Witam mam takie zapytanie bo przeglądając forum napotykam się że użytkownicy wymieniają rozrządy w swoich Alinach N16 i przeważnie z silnikiem 1.8 więc jestem ciekawy jakie objawy wskazują że rozrząd sie kończy. pozdrawiam i tak przy okazji ile kosztuje wymiana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mbr Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 Po 1. Szum, im wyższe obroty tym głośniej, szum i stukot. Jeżeli chodzi o silnik na łańcuchu rozrządu. Podobno jeżeli ma się Pasek, to już jest sytuacja krytyczna jak się rozrząd usłyszy:-P 2. Falowanie obrotów 3. Gorzej się zbiera Wymiana rozrządu u mnie 300 pln + 50 pln za uszczelke pod dekiel. Rozrząd zamiennik chyba 450 pln, bo oryginął 2100 :-), ale mówie tu o Almerze N15 Pozdrawiam Michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 Czyli ~800zł za całość? Nieźle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość śmigło Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 witam!! wymieniłem ostatnio łańcuch rozrządu w mojej almerze tino 1.8 , objawy u mnie to falowanie obrotów na biegu jałowym i podczas jazdy. koszt samego łańcuch z napinaczem i kołami i ślizgami to 800 zł. zamawiałem z japoni i czekałem na niego miesiąc czasu bo w inter carsie krzyknęli za łańcuch 2000zł. po wymianie samochód nie faluje podczas jazdy. mam problem z falowaniem obrotów na biegu jałowym jeszcze i pali się lampka chek, ale przez to że łańcuch był rozciągnięty padło coś jeszcze, tak jak to jest w tym przypadku. przy rozciągniętym łańcuszku pada jeszcze przepływka albo czujniki na wałku. więc muszę jeszcze poszukać co. ale łańcuch był rozciągnięty ponad 1cm przy wyciągniętym do końca napinaczu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 A jaki masz przebieg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mbr Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 (edytowane) Czyli ~800zł za całość? Nieźle. 800 albo 850 za rozrząd dałem 450 albo 500 pln na allegro. Jak usłyszałem przez telefon 2100 i jeszcze czułem, że gościu ma już prawie strzelić śmiechem we mnie przez telefon, to jeb...słuchawką. Jak narazie jeździ i ma się wszystko dobrze Edytowane 9 Listopada 2010 przez mbr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 Nie ma się co przejmować, jak wymieniałem wahacz przedni od kierowcy to zadzwoniłem do nissana z ciekawości, za sam wahacz wołali 790zł, o koszt robocizny nawet nie spytałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek75 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Kupiłem niedawno almerę z 2004 roku z silnikiem 1.8 całkiem nieźle się zbiera z tym że gdy wrzucam na luz prawie mi gaśnie po czym po chwili wraca do normalnych obrotów, nie zawsze ale zazwyczaj, może wiecie co jest tego przyczyną? czujniki czy rozrząd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kiwens Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 hmm lepiej sprawdz przepustnice,u mnie czyszczenie pomoglo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ouara Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 @Piotrek75 moim zdaniem to nie rozrząd. U mnie nie było żadnych objawów zużycia rozrządu - aż przed samą wymianą miał lekkie problemy z wypadaniem zapłonu - czyli lekkie rwanie obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość braydack Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Koledzy potrzebna pomoc! Jestem szczęsliwym posiadaczem Almery N16 1,8 z 2001 roku. Od miesiąca próbuje sie pozbyć falujących obrotów w moim autku. Obroty falują pomiędzy 800-1200 na biegu jałowym, poza tym pojawiło się szarpanie przy wyprzedzaniu. Doszło do tego że przy prędkości 140kmh Alma wyłączyła się całkowicie aż staneła w miejscu. Jak wyczytałem na forum objawu typowe dla przepływki lub rozrządu. Niestety komputer nie wykazuje błędów czujnika wału ani przepływki. Poprostu auto przestało jechać. W serwisie mechanior poza tym że zainkasował mnie za wymiane alternatora to nie potrafił stwierdzić co może być przyczyną takiego zachowania. Powiedzcie czy w ciemno poistawic na rozrząd pomimo braku błędu czujnika położenia wału. Pytam bo naprawa nie należy do tanich. Jeżeli ktoś może polecic dobrego mechanika w Warszawie co powie wprost co i za ile to bede dzwięczny. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.