Gość Vito Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 do wczoraj auto chodzilo bez problemu, a wczoraj jak zostalem na dluzej w pracy i sie rozpadalo to... po drodze zgasl mi 3razy i nie chcial zapalic, rozrusznik krecil rowno, pompa buczala tylko nie mogl zaskoczyc, zaskakiwal dopiero po jakims czasie, jak juz sie udalo przejechal moze z 10min i znowu zgasl, raz nawet na poztoju. dojechalem do domu ale pozniej jeszcze musialem wypasc, oczywiscie szedl bez problemu az dojechalem i sie zatrzymalem to znowu zgasl i teraz juz nie chce zapalic wogole. diagnostyka na styk wykazala kod21 'brak zaplonu' dzisiaj za dnia sprawdzilem silnik, i jedyne co znalazlem to jeden kabel jakby nadgryziony (chyba z drugiej swiecy). jakoze jestem laikiem w mechanice to mam pytanie czy mozliwe ze przez ten jeden kabel silnik nie zapali wogole? czy to raczej modul? kopulka jest nowka, palec w dobrym stanie. czy kable mozna kupic na sztuki czy trzeba zestaw? silnik to 1,6SLX 66kW wiem ze temat juz nie raz poruszano ale w sumie to nigdzie nie znalazlem odpowiedzi ktora by mi pasowala, zwykle byly inne objawy z gory dziekuje za wszelka pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 zalałeś aparat zapłonowy. osusz go porządnie i powinno ustąpić. co do kabla to tylko na ten jeden cylinder by nie pracował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vito Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 dzisiaj byl elektryk, posprawdzal i... aparat jest dobry, wszystko jest dobre tylko nie ma pradu na kablach. facet rozlozyl rece i tyle. bylem jeszcze w drugim warsztacie i gosciu powiedzial ze jedynie ten modul. Planuje wyslac do regeneracji do Zielonej Gory do p. Mariusza Dalewskiego, ma ktos jakies opinie? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 Jesli w p10 jest taki sam aparat zaplonowy jak w p11 to bedzie modul( pada czesto ). Mogla cewka dostac przebicia na mase i szlag go trafil. Wiem ze w p11 jest zintegrowana z aparatem zaplonowym . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 sprawdź przekaźnik pompy paliwa bo on też zasila cewkę i tranzystor mocy ,,, aparat jest prosty idzie z niego kabel do cewki która jest osobno i tranzystor mocy taka mała kostka zasilane to wsio przez przekaźnik pompy paliwa koło przekaźnika ECCS ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vito Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Jesli w p10 jest taki sam aparat zaplonowy jak w p11 to bedzie modul( pada czesto ). Mogla cewka dostac przebicia na mase i szlag go trafil. Wiem ze w p11 jest zintegrowana z aparatem zaplonowym . to jest wlasnie jakis przejsciowy model, bo wszystkie p10 maja cewke zewnetrzna a w moim jest aparat z integrowany, tak jak w p11. lekkie roznice w obudowie. nigdzie nie idzie dostac nowego, za uzywany na allegro rzucaja 550zl (a i tak znalazlem tylko dwa) wiec postanowilem sprobowac regeneracji. koszt 200+przesylka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.