Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10] brak zaplonu '21


Gość Vito

Rekomendowane odpowiedzi

do wczoraj auto chodzilo bez problemu, a wczoraj jak zostalem na dluzej w pracy i sie rozpadalo to... po drodze zgasl mi 3razy i nie chcial zapalic, rozrusznik krecil rowno, pompa buczala tylko nie mogl zaskoczyc, zaskakiwal dopiero po jakims czasie, jak juz sie udalo przejechal moze z 10min i znowu zgasl, raz nawet na poztoju. dojechalem do domu ale pozniej jeszcze musialem wypasc, oczywiscie szedl bez problemu az dojechalem i sie zatrzymalem to znowu zgasl i teraz juz nie chce zapalic wogole. diagnostyka na styk wykazala kod21 'brak zaplonu'

 

dzisiaj za dnia sprawdzilem silnik, i jedyne co znalazlem to jeden kabel jakby nadgryziony (chyba z drugiej swiecy).

jakoze jestem laikiem w mechanice to mam pytanie czy mozliwe ze przez ten jeden kabel silnik nie zapali wogole? czy to raczej modul?

 

kopulka jest nowka, palec w dobrym stanie. czy kable mozna kupic na sztuki czy trzeba zestaw?

 

silnik to 1,6SLX 66kW

wiem ze temat juz nie raz poruszano ale w sumie to nigdzie nie znalazlem odpowiedzi ktora by mi pasowala, zwykle byly inne objawy

 

z gory dziekuje za wszelka pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalałeś aparat zapłonowy. osusz go porządnie i powinno ustąpić.

co do kabla to tylko na ten jeden cylinder by nie pracował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj byl elektryk, posprawdzal i... aparat jest dobry, wszystko jest dobre tylko nie ma pradu na kablach. facet rozlozyl rece i tyle.

 

bylem jeszcze w drugim warsztacie i gosciu powiedzial ze jedynie ten modul. Planuje wyslac do regeneracji do Zielonej Gory do p. Mariusza Dalewskiego, ma ktos jakies opinie?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli w p10 jest taki sam aparat zaplonowy jak w p11 to bedzie modul( pada czesto ). Mogla cewka dostac przebicia na mase i szlag go trafil.

 

Wiem ze w p11 jest zintegrowana z aparatem zaplonowym .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź przekaźnik pompy paliwa bo on też zasila cewkę i tranzystor mocy ,,,

aparat jest prosty idzie z niego kabel do cewki która jest osobno i tranzystor mocy taka mała kostka zasilane to wsio przez przekaźnik pompy paliwa koło przekaźnika ECCS ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli w p10 jest taki sam aparat zaplonowy jak w p11 to bedzie modul( pada czesto ). Mogla cewka dostac przebicia na mase i szlag go trafil.

 

Wiem ze w p11 jest zintegrowana z aparatem zaplonowym .

 

 

to jest wlasnie jakis przejsciowy model, bo wszystkie p10 maja cewke zewnetrzna a w moim jest aparat z integrowany, tak jak w p11. lekkie roznice w obudowie. nigdzie nie idzie dostac nowego, za uzywany na allegro rzucaja 550zl (a i tak znalazlem tylko dwa) wiec postanowilem sprobowac regeneracji. koszt 200+przesylka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...