marcopolo2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 witam. mam taka sprawe przyjechalem pod dom wysiadam z auta slysze stuki z pod maski otworzylem ja i stuki dochodza jak by z łańcucha rozrządu. co tam mogło sie stać? z tego co wiem to łańcucha sie nie wymienia a jak sie wymienia to najwczesniej po 300tys km. prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 witam. mam taka sprawe przyjechalem pod dom wysiadam z auta slysze stuki z pod maski otworzylem ja i stuki dochodza jak by z łańcucha rozrządu. co tam mogło sie stać? z tego co wiem to łańcucha sie nie wymienia a jak sie wymienia to najwczesniej po 300tys km. prosze o pomoc Sprawdź poziom oleju w silniku, jak masz poniżej minimum to stuka łańcuch rozrządu - nie ma smarowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcopolo2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 sprawdze zaraz olej:) ale przed chwila jechalem i juz nie stukal dziwne a jesli olej jest ok to co tomoze byc? olej jest ok. zobacze jak dalej bedzie sie auto zachowywało.a czy takie odgłosy to mogło byc cos jednorazowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Mi tylko raz stukał, jak okazało się ze olej spadł poniżej min, od tamtego czasu sukcesywnie sprawdzam olej i wożę w bagażniku na dolewkę bo pomiędzy wymiana co 15 tys., muszę czasem dolać 1 litr Jeśli poziom oleju masz ok. to możesz mieć rozciągnięty łańcuch i konieczna będzie jego wymiana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcopolo2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Olej mam ok i przestal stukac moze to bylo jednorazowe musze byc poprostu czujny dzieki za rade pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ślizgacz Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 witam. mam taka sprawe przyjechalem pod dom wysiadam z auta slysze stuki z pod maski otworzylem ja i stuki dochodza jak by z łańcucha rozrządu. co tam mogło sie stać? z tego co wiem to łańcucha sie nie wymienia a jak sie wymienia to najwczesniej po 300tys km. prosze o pomoc MASZ TAKI SAM PROBLEM JAK JA I JEST TO PRAWDOPODOBNIE KTÓRYŚ Z NAPINACZY -PISZĘ PRAWDOPODOBNIE PONIEWAŻ KUPIŁEM KOMPLETNY ROZRZĄD '''TAK MYŚLAŁEM''' LECZ ZOSTAŁEM OSZUKANY PRZEZ SPRZEDAWCĘ I BRAKOWAŁO W NIM WŁAŚNIE DRUGIEGO NAPINACZA , MECHANIK WYMIENIŁ MI CAŁY ROZRZĄD ALE ZOSTAWIŁ MI STARY NAPINACZ I STUKI JAK BYŁY TAK SĄ . STUKI KTÓRE SŁYCHAĆ TO PRAWDOPODOBNIE DRŻENIE ŁAŃCUCHA GDYŻ JEST ON NIE WYSZPANOWANY . TO TYLKO MOJA TEORIA AHA CO DO ŁAŃCUCHÓW TO BYŁBY OSTROŻNY JA TEŻ SŁYSZAŁEM ŻE SĄ DOŻYWOTNIE LECZ TO TYLKO MIT , A ILE MASZ PRZYJACIELU PRZEJECHANE BO JA 118000. ===POZDRO==== Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sten Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Przy odpalaniu zanim olej dojdzie do napinacza czasem słychać łańcuch.W moim przypadku była to wina filtra oleju.Miałem filtrona a przy ostatniej wymianie założyłem jakis inny i zaraz było słychać .Wróciłem do z powrotem do filtrona i juz jest cicho przy odpalaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcopolo2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Ja mam filtrona a przejechane mam 110tys nie wiem narazie stuków nie ma ale mysle ze tez wymienie rozrząd ale troche puzniej pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michal_paola Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 witam, mam podobny problem slychac jak stukot w rejonach rozrzadu olej mam ok, wymienialem tez nie dawno 3 tyg. temu i dalej slychac ale rzadziej, w jednym serwisie mi powiedzieli ze rozrzad a drugim ze silnik na czesci trzeba rozebrac w serwisie katowicce ul.agnieszki 7 merlin? komus po wymianie rozrzadu przestalo stukac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość orasje Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 MASZ TAKI SAM PROBLEM JAK JA I JEST TO PRAWDOPODOBNIE KTÓRYŚ Z NAPINACZY -PISZĘ PRAWDOPODOBNIE PONIEWAŻ KUPIŁEM KOMPLETNY ROZRZĄD '''TAK MYŚLAŁEM''' LECZ ZOSTAŁEM OSZUKANY PRZEZ SPRZEDAWCĘ I BRAKOWAŁO W NIM WŁAŚNIE DRUGIEGO NAPINACZA , MECHANIK WYMIENIŁ MI CAŁY ROZRZĄD ALE ZOSTAWIŁ MI STARY NAPINACZ I STUKI JAK BYŁY TAK SĄ . STUKI KTÓRE SŁYCHAĆ TO PRAWDOPODOBNIE DRŻENIE ŁAŃCUCHA GDYŻ JEST ON NIE WYSZPANOWANY . TO TYLKO MOJA TEORIA AHA CO DO ŁAŃCUCHÓW TO BYŁBY OSTROŻNY JA TEŻ SŁYSZAŁEM ŻE SĄ DOŻYWOTNIE LECZ TO TYLKO MIT , A ILE MASZ PRZYJACIELU PRZEJECHANE BO JA 118000. ===POZDRO==== Słuchaj ślizgacz, a czy możesz napisać jakie miałeś objawy że się zdecydowałeś na wymianę łańcucha...czy palił Ci się check-engine...o co chodziło. Ile dałeś za łańcuch jak mogę spytać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomek9 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Witam mam podobny problem w swojej primerze 2,2 cdi mam przejechane 247 tys,oleju nie bierze mam poziom od wymiany do wymiany ten sam,stuki sa tylko slyszalne na wolnych obrotach,i sa nieregularne,raz stukaraz nie,,, moze mi ktos powiedziec cene +/- rozrzadu razem z wymiana? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michal_paola Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 witam ponownie wszystkich odwiedzilem kolejny serwisy stwierdzil teraz nie rozrzad a szklanki? czy cos takiego nie znam sie ze napewno nie rozrzad,a w kolejnym ze moze wtryski sie przycinaja, rozrzadu nie wymienilem jeszcze mam 150000 z groszem przejechane raczej orginal przed zakupem w serwisie byl serwisowany, i raczej przeglad jest ok zaplacilem prawie 800zl, takze jestem glupi co robic? 800zl dalem za sprawdzenie calego auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki-toy Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 witam. mam taka sprawe przyjechalem pod dom wysiadam z auta slysze stuki z pod maski otworzylem ja i stuki dochodza jak by z łańcucha rozrządu. co tam mogło sie stać? z tego co wiem to łańcucha sie nie wymienia a jak sie wymienia to najwczesniej po 300tys km. prosze o pomoc Zobacz tu: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/73301-glosny-rozrzad-wazne/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ślizgacz Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 Słuchaj ślizgacz, a czy możesz napisać jakie miałeś objawy że się zdecydowałeś na wymianę łańcucha...czy palił Ci się check-engine...o co chodziło. Ile dałeś za łańcuch jak mogę spytać? ORASJE- W MOIM PRZYPADKU KONTROLKA CHECK-ENGINE SIĘ NIE ŚWIECI ALE STUKANIE JEST W DALSZYM CIĄGU NIE WIEM JUŻ CO Z TYM ZROBIĆ JESZCZE SPRÓBUJĘ ZMIENIĆ TEN FILTR OLEJU- FILTRONA CHOCIAŻ 2 TYGODNIE TEMU WSZYSTKO WYMIENIAŁEM LECZ NIE WIEM JAKIEJ MARKI. Witam mam podobny problem w swojej primerze 2,2 cdi mam przejechane 247 tys,oleju nie bierze mam poziom od wymiany do wymiany ten sam,stuki sa tylko slyszalne na wolnych obrotach,i sa nieregularne,raz stukaraz nie,,, moze mi ktos powiedziec cene +/- rozrzadu razem z wymiana? pozdrawiam WITAJ TOMEK9-- OBJAWY W TWOJEJ PRIMERCE SĄ DOKŁADNIE TAKIE JAK U MNIE STUKANIE JEST NIEREGULARNE , CO DO KUPNA KOMPLETNEGO ROZRZĄDU TO JA ZAPŁACIŁEM ZA ZAMIENNIK 1425,00 ZŁ Z PRZESYŁKĄ + WYMIANA 450,00 ZŁ LECZ STUKI NIE ZNIKŁY TYLKO ŻE W MOIM KOMPLECIE BRAKOWAŁO GÓRNEGO NAPINACZA ZAKUPIŁEM OSOBNO JAKIŚ ZAMIENNIK ZA 120,00 + 150,00 ZŁ WYM. I MUSZĘ CI POWIEDZIEĆ ŻE PO WYMIANIE TO BYŁ DOPIERO KOSZMAR PRZY 2000 OBROTÓW BYŁ TAKI REZONANS W OKOLICY NIE WIEM JAK SIĘ TO NAZYWA FACHOWO {CHOINKA? TEN WAŁEK OD ZAWORÓW} MYŚLAŁEM ŻE R.....CY TEN SILNIK I TRZEBA BYŁO WYMIENIĆ GO NA STARY I NASTĘPNE 100,00 ZŁ WIĘC WIDZISZ JAKIE TO KOSZTA I PRZYCZYNA JAK BYŁA TAK JEST , JEDYNE CO MI SIĘ NASUWA DO GŁOWY TO JESZCZE WYMIENIĆ NAPINACZ NA ORYGINAŁ LECZ MECHANIK GWARANCJI MI NIE DAJE BO PO PROSTU JUŻ NIE WIE CO JEST GRANE A TO SĄ KOSZTA RZĘDU 550,00ZŁ , GDY BYŚ SIĘ DECYDOWAŁ SIĘ NA WYMINĘ TO KUPUJ ORYGINAŁ BO ZA TO CO JA WYDAŁEM TO BYM WŁAŚNIE MIAŁ ORYGINAŁ I BYŁ BYM PEWNY CZY PRZYCZYNA LEŻ W ROZRZĄDZIE CZY GDZIEŚ INDZIEJ . POZDRO POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomek9 Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Dzieki zo podpowiedz bede sie musial powoli przygotowac do wymiany rozrzadu,lecz stukanie ucichlo,od 2 miesiecy nic nie slysze,a rozrzasd kupie napewno oryginalny, dzieki pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusb Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 mam p12 z silnikiem 2.2 138 km z roku 2003 przejechane 180 tys, koncem sierpnia 2010r mialem podobny problem ze stukaniem, auto chodzilo jak traktor tj. dochodzily odglosy stukania z pod maski lecz nie byla wyczuwalna znaczaca utrata mocy.... na mechanicy zabradzo sie nie znam ale napisze co pamietam.... odglosy stukania dobiegaly od strony kierowcy, mechanik zdiagnozował ze jest to pompa wacum (nowa około 3000 zl, pompy calej nie wymienialem bo koszty.... wymienilem tzw napinacz (czesc w nissanie 130 zl) oraz 2 używane zębatki w dobrym stanie z rozbitka który mial przejechane okolo 70 tys km. Stukanie ustalo. Koszt naprawy wyniósł mnie 600 zł z robocizna pozdrawiam Dzieki zo podpowiedz bede sie musial powoli przygotowac do wymiany rozrzadu,lecz stukanie ucichlo,od 2 miesiecy nic nie slysze,a rozrzasd kupie napewno oryginalny, dzieki pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lancer901 Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 czyli tysiak starczy na wymiane rozrzadu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 starczy Tobie na lancuch rozrzadu, napinacz i robocizne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekszu3 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Witam. Miałem podobny problem- tzn. stukot spod maski. U mnie okazało się że jest to zużyty łańcuch vacumpompy. Wymieniłem łańcuch+ślizg i do tej pory jest cisza (wymieniałem jakieś1.5 roku temu). Koszt za części ok 250 zł. Ponieważ nie bardzo można zlokalizować miejsce gdzie stuka, gdyż roznosi się po całym silniku, użyłem "specjalistycznego nażędzia do echolokacji" tj. ucięta butelka plastikowa -jako słuchawka i przewód gumowy jako łącze bezprzewodowe (a raczej przewodowe).Przykładałem przewód i na szczęście nie był to rozrząd tylko to co opisałem. Należy również zwrócić uwagę na stopień wypracowania zębatki na wałku i vaku. Koszt robocizny 1.5 godz. Silnik 2.2di 126 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebek Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 (edytowane) Witam wszystkich.Mój problem polega na tym, iż słychać brzęczenie w silniku po dodaniu gazu. Przy odpalaniu nic nie słychać,jak pracuje na wolnych obrotach też nie słychać.Na pewno nie jest to alternator, prawdopodobnie hałasuje rozrząd.Silnik 2.0 benzyna z gazem.Czy ktoś miał podobny problem? podobno nie trzeba wymieniać całego rozrządu tylko np.łańcuch i prowadnice.Proszę o podpowiedź. Edytowane 25 Stycznia 2013 przez Sebek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Witam wszystkich.Mój problem polega na tym, iż słychać brzęczenie w silniku po dodaniu gazu. Przy odpalaniu nic nie słychać,jak pracuje na wolnych obrotach też nie słychać.Na pewno nie jest to alternator, prawdopodobnie hałasuje rozrząd.Silnik 2.0 benzyna z gazem.Czy ktoś miał podobny problem? podobno nie trzeba wymieniać całego rozrządu tylko np.łańcuch i prowadnice.Proszę o podpowiedź. zalezy od tego co jest w jakim stanie, u mnie do wymiany był łańcuch i napinacz, ślizgi były ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marri Opublikowano 24 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 Witam wszystkich, Dwa tygodnie temu sprowadziłam z Niemiec P12 kombi, 2,2 deasel V6, 128 k. mech. (DDTi). Ma najechane 210 tys. Nic mi nie stuka i ładnie jeździ, dźwięk bardzo przyjemny dla ucha:) Czy ktoś by mi powiedział jak mogę sprawdzić jaki mam rozrząd, pomijając wizytę u mechanika i rozbiórkę. Pytam w kontekście czy łańcuch wymienia się co określoną liczbę kilometrów jak w przypadku pasków czy jest to tzw "dożywotni"? I jeszcze jedno...co powinnam sprawdzić lub wymienić po sprowadzeniu samochodu do Polski. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 24 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 (edytowane) 2,2 diesel "V6"...????????????? Nie było takich. A dożywotniość zależy tylko i wyłącznie od sposobu traktowania silnika. Sposób jazdy, wymiany oleju. Łańcuch się rozciąga. Ale jeżdżąc mądrze, można opóźnić ten proces. Jednak kiedyś trzeba będzie wymienić. Zacznie w końcu dzwonić, zaczną wypadać zapłony, zacznie wyskakiwać CHECK ENGINE. Najpierw napisz jaki naprawdę masz silnik, bo to powyżej to nieporozumienie. Edytowane 24 Maja 2014 przez PawelSalata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enku Opublikowano 24 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 Naciagniety łańcuszek Vacum POMPY napinacz sie kończy aż padnie całkiem ( przetrze go ) i będzie stukot cały czas, jak ci zablokuje rozrząd zeby nie było większych szkód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marri Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 2,2 diesel "V6"...????????????? Nie było takich. A dożywotniość zależy tylko i wyłącznie od sposobu traktowania silnika. Sposób jazdy, wymiany oleju. Łańcuch się rozciąga. Ale jeżdżąc mądrze, można opóźnić ten proces. Jednak kiedyś trzeba będzie wymienić. Zacznie w końcu dzwonić, zaczną wypadać zapłony, zacznie wyskakiwać CHECK ENGINE. Najpierw napisz jaki naprawdę masz silnik, bo to powyżej to nieporozumienie. No właśnie dla mnie to było ogromne zaskoczenie. Myślałam, że nie ma V6...w necie też szukałam na ten temat....w dokumentach jest napisane V6....i na klapie też jest V6. Więc sądziłam, że to jakaś wersja której w Polsce nie było. To możliwe żeby w dokumentach był błąd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.