Cyklop Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 Jestem w trakcie wymiany całego układu wydechowego w P10 2.0 z silnikiem od P11 GT. Tłumik końcowy i środkowy dobrałem bardzo szybko, bo w żaden sposób nie modyfikowałem serii P10 2.0. Rzecz trudniejsza pojawiła się, przy dobieraniu do wymiany kolektora wydechowego i rury kolektorowej łączącej kolektor z katalizatorem. Kolektor już dawno wymarzyłem sobie odrobinę potężniejszy od serii, a dokładnie ten z modelu od P10 GT. Wygląda tak w załączaniku. Nie jestem pewien czy to wszystko będzie pasowało i w dodatku brakuje części takich jak uszczelka kolektora czy uszczelnienia połączenia kolektora z dwururką. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 Pasowac bedzie,uszczelka kolektora po znizkach w ic kosztuje 9 zlotych a polaczenie dwururki i kolektora maznij pasta do uszczelnianai polaczen ukladow wydechowych- z 10 pln za tubke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyklop Opublikowano 9 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 Dzięki. Uszczelkę znalazłem w Japparts i wygląda tak jak ta w załączniku. Nie wiedziałem, że pasta taka tania. Niestety nie ja będę to zakładał. Zastanawiam się jeszcze czy dwururka nie będzie za długa, bo mam katalizator, a ta dwururka, chyba od P10 GT, gdzie nie było kata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 to jest uszczelka pod kolektor na głowice na dół idą 2 metalowe kółka kosztują 5 zł szt ,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyklop Opublikowano 25 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Mam te kółeczka i uszczelkę na koniec dwururki. Myślałem, że to będą gumy czy coś, a to metalowe są. A co z tym katalizatorem, zmieszczę się ze wszystkim? Co prawda w najgorszym przypadku można skrócić i pospawać, ale szkoda by było. W dowodzie mam katalizator i nie mogę nic z tym zrobić. Czy ktoś ma podobne rozwiązanie u siebie? Nie wiem gdzie zamontować sondę. Nie widzę żadnych gwintów, żeby ją wkręcić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 bo sonda w P11 jest w kolektorze u góry co do kata to powiem tak przyjedz do Krakowa to Zrobimy przegląd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyklop Opublikowano 26 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Hm. Z tego co mówisz wynika, że nie posiadam kolektora (załączony wyżej obrazek) od P11 tylko od jakiegoś sprzęta starszego. Chyba pozostaje mi jedynie zrobienie gwintu. Cienko to widzę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.