Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[K12] problem


Gość Górek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!! od niedawna jestem właścicielem Micry K12 rok 2004, 1,2. :) Samochód sprowadziłem z Niemiec był lekko uszkodzony w tył. Gdy go kupiłem świeciła się kontrolka check engine. Na początku nie było żadnych problemów dopiero po paru dniach miałem sytuacje że gdy silnik nie był rozgrzany to w trakcie zmiany biegu ( na biegu jałowym ) mi gasł i czasem silnik pracował nierównomiernie. U mechanika na początku na kompie wybiło kod błędu P0032 ( to coś związanego z sondą lambda) tak więc jak znowu silnik pracował nierównomiernie przy włączonym silniku odłączyłem sondę i po 10 min objawy te ustały. Z myślą że mam do wymiany sondę lambda udałem sie następnego dnia do mechanika z odłączoną sondą i znowu to samo!! tak więc sonda odpada. Mechanik znowu odczytał błędy i kody P0011, P1171. Wiem że kod P0011- to coś z fazami rozrządu, P1171 związane jest z układem dolotowym powietrza. Jak czytałem inne posty to rozrząd powinno się wymienić jak występuje kod P0011 z P0340. Czy w przypadku moich kodów też się kwalifikuję na wymianę łańcucha rozrządu?. Dodaję że jak silnik się rozgrzeję to wszystkie objawy mijają. silnik pracuje rewelacyjnie, brak żadnego hałasu przy rozruchu oraz przy zimnym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam!! od niedawna jestem właścicielem Micry K12 rok 2004, 1,2. :) Samochód sprowadziłem z Niemiec był lekko uszkodzony w tył. Gdy go kupiłem świeciła się kontrolka check engine. Na początku nie było żadnych problemów dopiero po paru dniach miałem sytuacje że gdy silnik nie był rozgrzany to w trakcie zmiany biegu ( na biegu jałowym ) mi gasł i czasem silnik pracował nierównomiernie. U mechanika na początku na kompie wybiło kod błędu P0032 ( to coś związanego z sondą lambda) tak więc jak znowu silnik pracował nierównomiernie przy włączonym silniku odłączyłem sondę i po 10 min objawy te ustały. Z myślą że mam do wymiany sondę lambda udałem sie następnego dnia do mechanika z odłączoną sondą i znowu to samo!! tak więc sonda odpada. Mechanik znowu odczytał błędy i kody P0011, P1171. Wiem że kod P0011- to coś z fazami rozrządu, P1171 związane jest z układem dolotowym powietrza. Jak czytałem inne posty to rozrząd powinno się wymienić jak występuje kod P0011 z P0340. Czy w przypadku moich kodów też się kwalifikuję na wymianę łańcucha rozrządu?. Dodaję że jak silnik się rozgrzeję to wszystkie objawy mijają. silnik pracuje rewelacyjnie, brak żadnego hałasu przy rozruchu oraz przy zimnym silniku.

Witam, mam podobny problem z Micrą 1.2 którą sprzedałem koleżance przebieg 60 000, właśnie szukam dla niej jakiegoś dobrego mechaniora w Gdańsku i zobaczymy jak naprawi to na pewno napiszę na forum bo sam raczej nie rozkminię problemu. Jak czytam na forum podobne tematy to albo czujniki albo rozrząd, aktualnie kolezanka wymieniła sondę bo była w trasie i zapalił się check engine, nie miała wyjścia a z kodów błędów wynikało, że to to. Chwile było lepiej ale teraz zaczynają się problemy z obrotami na biegu jałowym i jak silnik jest ciepły to czasem gaśnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...